GOLD Bilgisayar sahtekarlığı duyurun

thepolice2

Doçent
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
875
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Amerikada iPhone çizildi diye götürüyosun yenisiyle değiştiriyolar. Ben Türkiye' den 25 li boş DVD almıştım. Bütün DVD lerin arkasında çizik vardı. Götürdüm "servise göndereceğiz" dediler. Üstüne gittim adamların yenisiyle değiştirmek zorunda kaldılar. Bu garanti işleri çok baş ağrıtıyor Türkiye'de.
 

PetyrBaelish

Profesör
Katılım
15 Mayıs 2012
Mesajlar
4,000
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Arkadaşım sizde adam gibi yerden aldın alacak yermi kalmadı?
 

friendly

Müdavim
Müdavim
Katılım
19 Mart 2009
Mesajlar
11,873
Reaksiyon puanı
671
Puanları
3,293
Konum
İstanbul
Bu aralar orta kalite bi Led tv bakıyordum kendime... Bana yakın bir Gol mağazası olduğu için gidip ordan bakmayıda düşünüyordum. Senin yazın üzerine oraya gitmeyeceğim. Ve büyük ihtimal Lg de almayacağım. Philips ya da Samsung modellerine bakacağım.
 

mustifanci

Asistan
Katılım
20 Ağustos 2008
Mesajlar
435
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
oluyor böyle olaylar hakem heyetini zorla bakalım.
 

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kasım 2011
Mesajlar
864
Reaksiyon puanı
13
Puanları
18
konunun lg ile ne alakası var onu anlamadım çoğu kişi lg ye suç bulmuş
 

SmtSvm

Öğrenci
Katılım
28 Ekim 2012
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yapacağın O Kadar Çok Şey Var ki ..
Öncelikle Mağaza Müdürü İle Tekrar Konuşup Bunu Tüketici Haklarına Taşıyacağını ve Bu İşin Peşini Bırakmayacağını Gerekirse Hakkını ,
Tüketici Hakları Mahkemesin de Arayacağını Kesin Bir Dille Belirt ..

Sakın Uğraşamam Deme ,
Öncelikle Mağaza Müdürü İle Televizyonunu LG Markası İle Değiştirmeyi Teklif Et ..
Kabul Etmediği Takdirde de Yukarıda Söylediklerimi Uygula ...

Hakkını Sonuna Kadar Savun ...
 

sdn46

Asistan
Katılım
12 Şubat 2012
Mesajlar
381
Reaksiyon puanı
1
Puanları
16
Öncelikle geçmiş olsun. Ama keşke internette şikayet sitelerinde 2tane yazı okusaydın.
Bu hataya düşmezdin başka firmamı yok? hepsiburada.com gibi vatanbilgisiyar gibi firmalara güvenin derim!
 

bilimsel72

Öğrenci
Katılım
4 Eylül 2006
Mesajlar
58
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Bu yazıyı yeni fark ettim. Gold'den 107 ekran tv aldım. Modül girişinde bir sorun vardı LG yi aradım. LG goldden alınan Tv lere bakmıyoruz dedi. Gold'ün kendi servisi varmış Ess diye aradım geldi götürdüler 5 gün oldu haber veren yok. Aradım onları haa tamam bakıyoruz falan dediler. Sonra 90 tl para verirseniz sorun hallolur dediler. Bir canper eğilmiş. Bir şey taktınız mı ki bu kadar para istiyorsunuz dedim. bir şey takmadık ama böyle dediler. Kızdım ürünü geri yollayın dedim. Ürün geldi bir gün sonra fark ettim civataları adam gibi sıkmadan getirmişler ayrıca Tv yi fişe takınca ilginç bir ses geliyor ısınınca o ses gidiyor. Oysa öyle bir şey yoktu. Anlayacağınız Gold e yaklaşmayın. Servis berbat...
 

honline

Profesör
Katılım
3 Ocak 2009
Mesajlar
4,744
Reaksiyon puanı
296
Puanları
263
konunun lg ile ne alakası var onu anlamadım çoğu kişi lg ye suç bulmuş

Bu yazıyı yeni fark ettim. Gold'den 107 ekran tv aldım. Modül girişinde bir sorun vardı LG yi aradım. LG goldden alınan Tv lere bakmıyoruz dedi. Gold'ün kendi servisi varmış Ess diye

Şimdi anladınmı neden Lg suçlu. Ne demek Gold'dan alınan Lg ürüne bakmam üretiyorsan bakacaksın yada satışına izin vermeyeceksin
 

djvietnam

Profesör
Katılım
5 Temmuz 2011
Mesajlar
3,305
Reaksiyon puanı
8
Puanları
218
Konum
aksaray
goldan tv almayı düşünüyodum arkadaşın mağduriyetini görünce anında vazgeçtim bellimi olur içime kurt düştü bi kere ya bende sorun yaşarsam arkadaşımıza geçmiş olsun hakkını arasın sonuna kadar böyle saçmalık olmaz
 

Mai Nai

Guru
Emektar
Katılım
23 Ağustos 2008
Mesajlar
21,614
Reaksiyon puanı
157
Puanları
243
Konum
İstanbul
Yarın telefon alacaktı arkadaş golddan aldırtmadım.
Satış sonrası hizmeti çok daha kaliteli dükkanlar varken gold ve bimekste neymiş.
 

bLaCkSouL

Profesör
Katılım
6 Şubat 2009
Mesajlar
1,141
Reaksiyon puanı
8
Puanları
0
Bu olay kadar saçma bir şey daha olamaz. Bir firma bir ülkede kendi ürünlerine servis desteği sağlıyorsa herkese sağlamalı. Biz senin ürününü alıyoruz. Para sana gidiyor. Alet çakma değil bir şey değil. Adam paralel ithalat aldı diye neden suçlu durumuna düşüyor? Paralel ithalat zaten yasal, vergileri ödenen bir ithalat şekli. İlle Türkiye temsilcisine hava parası mı vereceğiz? Aslında müşterisine değer veren firmaların uluslararası garanti vermesi lazım. Apple'ı marka olarak sevmem ama bu konuda da hakkını veririm. Dünyanın neresinden bir Apple ürünü alırsan al gittiğin ülkede Apple Store varsa garantin var arkadaş. Müşteri memnuniyeti budur. Aslında diğer markalar da böyle destek veriyorlar ancak Türkiye'yi adam yerine koymuyorlar sanıyorum. Ülkemizde iPhone için de hala geçerli bu. Yazık.
 

yaaa

Öğrenci
Katılım
26 Eylül 2012
Mesajlar
35
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Gold Teknosa Sanalreyonum gibi yerlerden sakın alışveriş yapmayın tüketici heyeti ile ugraşırsınız paranızı alırsınız ama 3 ay git gel ugraşırsınız.
 

debir

Asistan
Katılım
15 Ağustos 2012
Mesajlar
202
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
bu olayın mağduru arkadaş ne yaptı acaba ben onu merak ediyorum... inş. hakkını aramaya başlamıştır...
 

cey100

Cezalı
Cezalı
Katılım
22 Aralık 2009
Mesajlar
41
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Gold gerçekten çok sahtekar, ürün iade etmek için irtibata geçtim ne ilgi ne de alaka var. geri dönüş dahi yapılmadı sadece ürün satıyorlar onun haricinde satış sonrası ilgilenen yok. Uzak durun!!!
 

Erdem-FB

Dekan
Katılım
25 Ağustos 2009
Mesajlar
5,745
Reaksiyon puanı
28
Puanları
218
Golddan ürün almadım hiç duyduklarımdan sonrada hiç almam.
 

mazruf

Guru
Emektar
Katılım
30 Temmuz 2009
Mesajlar
23,098
Reaksiyon puanı
1,117
Puanları
293
Yaş
41
Konum
Türkiye
donanimhaber'de konusu var.(26 sayfa) Bir ara yüzde 25 gibi bir indirim yapmışlardı; tabi bunu duyunca herkes siteye hücum etti. Kişi başına aynı üründen 10 tane 20 tane alınca siparişler iptal edildi; para iadeleri ise bu kadar hızlı olmadı.

Ben de o kampanya ile ilk defa gold'dan alışveriş yaptım. Tripod ile hafıza kartı almıştım; sorunsuz gelmişti. Ama sonraki sipariş 10 günde gelince kara listeme almıştım.
 

WhiteSilverIp5

Asistan
Katılım
29 Ekim 2012
Mesajlar
305
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Her şeyden önce aç bir kitap oku.İnsan nokta kullanmayı bilmez mi ya?
elinden gelen bu neden kınıyorsun neden laf sokuyorsun? adam sorununu paylaşmış nokta virgülle alakası ney moderatörler de vasıfsızlık diz boyu neyler le uğraşır duruma gelmiş ya
 

pandomim

Öğrenci
Katılım
18 Ekim 2011
Mesajlar
53
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Her şeyden önce aç bir kitap oku.İnsan nokta kullanmayı bilmez mi ya?
Her şeyden önce aç bir kitap oku.İnsan nokta kullanmayı bilmez mi ya?
aynı hatayı kendisi yapmış. ya hiç insan boşluk bırakmayı bilmezmi :))))
oku.İnsan nokta kullanmayı bilmez mi ya? ilginççç
 

pandomim

Öğrenci
Katılım
18 Ekim 2011
Mesajlar
53
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
486983_442784205782589_1746301117_n.jpg
 

nsgnc

Profesör
Katılım
6 Nisan 2008
Mesajlar
1,572
Reaksiyon puanı
10
Puanları
218
Ne Goldun kapısından girmişimdir ne de internet sitesi olan hizlial.com a girmişimdir. Hakkınızı sonuna kadar arayın.
Bildiğim markaları alıyorum bunlardan. Hizlial.com'dan başka gold.com.tr var. İkisinde de mesajlara ya cevap vermiyorlar yada bir hafta sonra cevap veriyorlar.
Şikayetçiyim ama bir şey alacağım zaman ilk olarak hızlıal.com'a bakarım. Çünkü ucuz.
 

epzq

Doçent
Katılım
21 Kasım 2011
Mesajlar
571
Reaksiyon puanı
47
Puanları
28
yahu mağazadan hala tv laptop alanmı var.gidip bakıp teknik destek alırsın ama bi dünya para vermezsin.he ben illa alırım diyorsan electroworld e git aldığın ürünün daha ucuzunu görüp fotoğrafını çekersen fiyat farkını geri veriyorlar.hemde servis ile ilgilide istediğin electroworld mağazasına gidip ürünü teslim ediyorsun.onlar senin yerine ürünü takip ediyorlar zaten.ama ben genelde hepsiburadadan 2 televizyon 2 telefon 1 ps3 ve bir okadar ıvır zıvır aldım.sadece birinde sorun çıktı o da sony ericsson xperia neo v idi gönderdim 2 hafta içinde geri geldi tek kuruş para ödemedim.o da yazılımsal sorundu.yani donanımla ilgili sorun yaşamadım.ayrıyetten 100 tl hediye çeki kazandım.ayrıca puan uygulaması da çok iyi.kargo parasını o şekilde çıkarıyorum. :D bu arada gold un mağazasına bile girmem artık.sitesine bile bakmam :D
 

kudretulu

Öğrenci
Katılım
13 Kasım 2008
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Ben de FUJIFILM fotoğraf makinası aldım GOLD BİLGİSAYAR'dan.

Teslim süresine riayet etmiyorlar. 2 gün içinde teslimse 10 günü bulabiliyor. Arıyorsunuz, telefonlara bakan kişiler her seferinde farklı bahaneler söylüyorlar. Hatta ürünün ellerinde olup olmadığından haberleri yok gibi konuşup ne zaman ellerinde olacağına dair bilgi veremiyorlar gibi..

Aldım ama; pişman oldum.
 

ararat1824

Öğrenci
Katılım
9 Temmuz 2011
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yorum Yazan Tüm Herkese teşekürler...
Arkadaşlar ben Servisten TV yi almadım halen onlarda duruyor .
Gold Bilgisayar zaten ben karışmam ve ben sadece aracıyım diyor hatta onlarda bana tüketici mahkemesine başvur demişti.
Şimdi Esas Sorun nerde servis TV ithalatçısının kendisi servis koymuş oraya bir kaç kişi başlarındaki adamları, Bir cihaz Nasıl gelirse gelsin suçu tüketice atıyorlar .
Yani cihaz garantili ama oylesine belge bir işe yaramıyor .
BU ARADA SEVİS'İN ADINI YANLIŞ YAZMIŞIM
TAM ADI VE ADRESİ: İEC Elektronic Dış Ticaret A.Ş servis ECC Elektronic secrvice solution
SATICI :GOLD BİLGİSAYAR yani halkı resmi olarak soyan firma


Bunu da unutmadan Ben bunları Tüketici mahkemesine 10 gün önce verdim Lakin bana 2013 mart ayının ortasına gün verdiler çok hızlı değilmi
 

Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kasım 2011
Mesajlar
875
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Bunu da unutmadan Ben bunları Tüketici mahkemesine 10 gün önce verdim Lakin bana 2013 mart ayının ortasına gün verdiler çok hızlı değilmi

Bu kadar uzun sürmemeli :S ilginç.
Gold dan hayatımda sadece bir (1) defa ürün aldım. Üstelik o zaman imkansızlıktan üniversitede okumama rağmen alamadığım Pc yi son sınıfta alabilmişti babam. Ağzımdan burnumdan getirdiler. Çok da üzüldüm o dönem tabi. Velhasıl diyeceğim şudur ki
1000 liralık ürüne 200-300 fazla veririm gözümü kırpmadan umursamam ama asla asla Gold dan almam.
Gold Bilgisayar dan uzak durun...
 

suavci

Öğrenci
Katılım
14 Şubat 2009
Mesajlar
21
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Gold'la hiç sorun yaşamadım da LG Türkiye epey sıkıntı çıkaran bir şube. Geçmiş olsun.


Gold'u bilmiyorum ama bi akrabam LG marka lcd tv almıştı, ekranın içi tozlanmış, (önde cam varmış onun iç tarafı tozlanmış) bu yüzden servis çağırdı. Servis gelmiş "silmiş" gitmiş ama aynı hata 6 - 7 kere olmuş en sonunda kullanıcı hatası demişler! Televizyon tozlu ortamda bulunmayacakmış! (inşaat - harfiyat işleri yapaken kullanmayın demek istediler heralde!) Ayrıca yanında elektrikli süpürge çalıştırılmayacakmış! En sonunda malın değişimi için LG Türkiye ile görüştüğünde (buraya dikkat edin) "Sistemde arıza kaydınız 2 tane var, değiştirme talebiniz reddedilmiştir." gibi bir cevap almış.!!! Meğer arıza kaydını ürüne göre değil servisi aradığın telefonun numarasına göre yapıyorlarmış!!! (ııhhhh) Böylece değişik numaralardan ararsan o ürüne 6 - 7 kere arıza bildirmemiş oluyosun ve değişim ile iade taleplerin reddediliyor! Dediğim televizyon 24 ayın 8 ayını serviste geçirdi. Bozulan psikolojilerde cabası! Sonunda dava açıldı tabiki!
 

WhiteHawk

Profesör
Katılım
21 Mart 2009
Mesajlar
2,024
Reaksiyon puanı
43
Puanları
228

Üyelik tarihi Mar 2009 Mesajlar 1.247
[h=2]
icon1.png
Gold' un yaptığı terbiyesizlik[/h]
Yiyip yiyip doyanlar kervanına GOLD BİLGİSAYAR da katıldı.Ayın 16 sında internetten bu firmaya lg nin microdalga fırınını sipariş verdim.Ürün özelliklerinde aynı gün kargo,hediyeli ve indirimli ürün diye yazıyordu.595 TL lik ürün ayın 22 si oldu hala yok.Dün aradım yarım saat müzik dinledikten sonra bir eleman lütfedip baktı.Durumu anlattım ve cevap karşısında şoke oldum.O üründen elimizde yok muadili bir ürün gönderelim.Ben eşşek istiyorum elimizde yok köpek var gönderelim diyor.Bu ne biçim bir pazarlama anlayışıdır anlamadım.Aynı gün kargo diyor ve 5 gün geçiyor ne cep telefonumdan ne de ev telefonumdan aranıp bilgilendirilmiyorum.Bugün açıp iptal ettirdim onların isteği de buydu.Bir de şu var 12 ay taksitle aldığım için paranın tamamı bloke ediliyor ve her ay çıktı girdi yapılıyor dolayısıyla 595 TL lik kredi kartı limitini 12 ay kullanamıyorum.Buradan GOLD BİLGİSAYAR firmasını tekrar kınıyor ve yetkilileri böyle firmalar hakkında işlem yapmaya davet ediyorum.Yazıklar olsun.

Bu konuyu geçen gün yazmıştım.Hatırlatayım dedim.​
 

ararat1824

Öğrenci
Katılım
9 Temmuz 2011
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Bu gün televizyonun Evraklarına tekrardan baktım kimdir bu ithalatçı diye onları aramak için tabi Bilin bakalım " ICE ECC VE GOLD BİLGİSAYAR " Aynı şirketmiş işte tam o sırada çıldırdım hangi numaraya arasam gold çıktı karşıma ... Oysa ben gold bilgisayar B.Evler şubesinin mağaza müdürüyle konuştuğumda biz aracı firmayız demişlerdi Şimdi nasıl hırsızlık yapıldığını anladınızmı ithalatçı firma Gold bilgisayarın kendisi

28/11/2012 LG ile canlı destek ten adımı değiştirmişim arkadaşlar.
10:35 LG den uzak durmanız sizin menfaatinizedir gerisini size kalmış.

LG Destek: Merhaba, Şikayetçi BEN. Size nasıl yardımcı olabilirim?
Şikayetçi BEN: merhaba günaydın
Şikayetçi BEN: Benim sorunum gold bilgisayar dan aldığım bir televizyonlan ilgiliŞikayetçi BEN: Biri varmı orda

LG Destek: evet
Şikayetçi BEN: ben 2012 ocak sonunda bir TV aldım LGŞikayetçi BEN: ve 8 ay sonra arıza verdi
Şikayetçi BEN: ancak garanti belgesi olmasına rağmen Şikayetçi BEN: gold bilgisayar bakmadı bende lg servisini aradım
Şikayetçi BEN: ertesi gün gelen LG servisi Biz buna bakmıyoruz deyip tv nin arkasında bulunan bir etiketteki telefonu aramamı soylediler
Şikayetçi BEN: ECC yazıyordu ve onları aradım Durumu iletim telefondan ertesi gün gelip alıp gitiler ve 15 gün sonra televizyonun kulanıcı hatası diyerek benden 1.800 tl istediler

LG Destek: Tarafaımızdan sadece Lg Türkiye garantisi altındaki cihazlara nhizmet verilmektedir.
Şikayetçi BEN: nasıl olur dedim itirazlarım dikate alınmadı tabi bir tv masada durduğu yerde nasıl olurda kulanıcı hatasından ekranı gider
Şikayetçi BEN: Şimdi sizlerden istediğim LG şirketini kötüleyen ve kendi menfaati için kendi kurduğu servise gönderen bu şirket ve Gold bilgisayar resmen beni dolandırdılar
Şikayetçi BEN: Sizlerden buna el atmanızı ve hakımı Televizyonumu tamir edip veya yenisinin verilmesini istiyorum
Şikayetçi BEN: Evet Durum bu !
Şikayetçi BEN: Sizlerden de bir cevap bekliyorum en düşünceniz ne yapabilirim ?

LG Destek: Tarafaımızdan sadece Lg Türkiye garantisi altındaki cihazlara nhizmet verilmektedir.
Şikayetçi BEN: Evet benim TV de neticede LG
Şikayetçi BEN: ve bu ithalatçı firmada LG malını satıyor sizzleri ilgilendirmiyormu yani

LG Destek: Konu hakkında destek almanız gereken birim ilthalatçı imalatçı firmadır tarafımızdan yapılacak bir işlem mevcut değildir
LG Destek: satın aldıgınız
LG Destek: ürün
LG Destek: bizim
LG Destek: garantimiz altında değildir
Şikayetçi BEN: LG sizin değilmi ?
Şikayetçi BEN: veya LG malı sizden başka üretenmi var
Şikayetçi BEN: sizin malınızı kötülüyen ve değersizleştiren bu firmaya gözmü yumuyorsunuz yani

LG Destek: Hamdulla bey gerekli bilgi servisimiz tarafından ve bizim tarafımzıdan iletilmiştir
Şikayetçi BEN: nasıl olabilirki
LG Destek: yapılacak bir işlem mevcut değildir
Şikayetçi BEN: yani LG malı üzerinden halkı dolandırmak serbestmi
Şikayetçi BEN: işte size söylüyorum
Şikayetçi BEN: şimdi benim TV halen ECC servisinde Gold bilgisayardan almışım ve İEC dış ticaret firması ithal eden

LG Destek: Türkiyeye getiren firma sorumludur
LG Destek: 7bizim sorumluluğumuz altında olmadgı için hizmet verilmemektedir
Şikayetçi BEN: iyi bu yazılarınızıda mahkemeye veririm
Şikayetçi BEN: LG televizyonlar sizin sorumluluğunuzda değil oylemi ?
Şikayetçi BEN: cevap verirmişiz LG Destek

LG Destek: Daha öncede ilettiğim gibi sadece Lg Türkiye tarafından getirilen ürünler bizim sorumluluğumuz altındadır
Şikayetçi BEN: cevap verirmisiniz LG Destek
Şikayetçi BEN: LG ve sizler batarsınız inşallah

LG Destek: Hamdullah bey konuşmamaızın başından beri gerekli cevabı zaten iletiyorum
LG Destek: tarafımızdan alabilceğinz bir sonuç mevcut değil
LG Destek: iyi günler
Şikayetçi BEN: Çok yardımcı oldun
 

canahmet34

Asistan
Katılım
29 Kasım 2012
Mesajlar
216
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Şikayetçi BEN: LG ve sizler batarsınız inşallah

Bunun dışında kötü bir söz sarfetmemişsiniz helal olsun. Böyle (tarif bile edilemeyecek düzeysizlikte) bir destek elemanına nasıl söverdim kimbilir
 
Üst