Gerçekten konu dışı

osC++CoDeR

Asistan
Arkadaşlar bir cep numarasından mesaj geldi.
Mesaj bu "Slm tanışalım ??"

Aradım cevap vermiyor.
Kimsin diye mesaj yazıyorum dengesiz şeyler yazıyor.

Sinir oldum.
En son, ya adam gibi kim olduğunu açıkla yada numaranı internette dağıtırım, nasıl olsa bir tanıyan çıkar dedim.

Cevap olarak "dağıtmazsan şe...fsizsin
dağıt bak ben napıyorum sana" dedi..

Tavsiyelerinize ihtiyacım var..? :D
 

chimera

Dekan
Onursal Üye
:D

Bu tarz sözler sadece sözde kalır. Uygulamaya gelince hiçbir şey olmaz :D

Dağıt gitsin :D :D
 

osC++CoDeR

Asistan
aslında direk yazcaktım tanıyan var mı diye ama forum kurallarına ters düşebilir diye yazmadım.

Bir sorun olmayacaksa dağıtmak istiyorum :D
"dağıtmazsan şe..fsizsin" dedikten sonra ayıp olur dağıtmazsam :D
 

Garu

Asistan
Savcılığa ver :) İnternette dağıtırsan sen haklıyken suçlu duruma düşersin.
 

osC++CoDeR

Asistan
Savcılığa versem ne olcak ki ?
Ne diye vercem..kim olduğunu açıklamıyor diye mi ? :D

Cidden savcılığa verebilirmiyim bu durumda ?

Nasıl şuçlu duruma düşerim ? Ben uyardım kendini "açıklamazsan dağıtırım dedim" cevabı ortada.

Nasıl haksız duruma düşçem ki ? :)
 

chimera

Dekan
Onursal Üye
Burada paylaşmaman konusunda uyarmak istedim.

Ayrıca savcılığa da verebilirsin işi şakasını bir kenara bırakıp ciddi düşünecek olursak savcılığa vermek daha mantıklı olacaktır. ;)
 

Mai Nai

Guru
Onursal Üye
Eğlence arayan bir manyaktır kesin.Uğraşmak istiyorsan dalga geç derim.Yoksa anlayacağı dilden konuşursun.Banada denk gelmişti böyleleri, küfürü yiyince susuyorlar!
 

osC++CoDeR

Asistan
Eğlence arayan bir manyaktır kesin.Uğraşmak istiyorsan dalga geç derim.Yoksa anlayacağı dilden konuşursun.Banada denk gelmişti böyleleri, küfürü yiyince susuyorlar!

Valla kaçıyla uğraşıcam bisürü numara var.
Mesela bitanesi yine çağrı attı.
Aradım kimsin? melis miş.
Hangi melis? ist dan mış.
Tanımıyorum nerden aldın numaramı, beni tanıyomusun ? televizyondan almış :S
Ne gezsin telefonum TV de. :S
Yaa belki arkadaşın vermiştir diyor.
Ee ne istiyosun ? Arkadaş olabilirmiyiz diyor.
Ben antalyadayım diyorum olsun diyor belki görüşürüz ilerde diyo :D
Tanımadığım biri için kalkıp ist la geleceğimi mi düşünüyosun diyorum.. neden olmasın diyo.

şaka gibi yaa...
 

Mai Nai

Guru
Onursal Üye
Tanıyan birileri dalga geçiyodur kesin.
Yada numaran çok kolay bişey olmalı aynı benim arkadaşın gibi.Benim arkadaşıda çok arıyorlardı.
 

osC++CoDeR

Asistan
Televizyonda alt yazı geçer mi numara yaa :D
Hiç inandırıcı değildi, daha iyi bir yalan bulamadın mı diyorum :D Gülüyor.

Numaram kolay 5.5 792 ab ab şeklinde
Melis hanımınkide 5.2 792 aa bc

Bariz belli TV den almadığı :D

O değilde ilk mesajımdaki bu numarayı nerde dağıtırım arkadaşlar ?
Yokmu tavsiyesi olan ?

Yada savcığa nasıl bildiririm durumu ? yani ne diye..kim olduğunu açıklamıyor diye mi ?
 

Mai Nai

Guru
Onursal Üye
Vay sapık Melis :D
Seni tehdit filan etmediyse savcılık bir şey yapamaz.O yüzden o manyağa karşılık verme derim.
 

osC++CoDeR

Asistan
sen de onu işlettt

tanıyomuş ayağına yat...

numarasını okul tuvaletlerine yaz

tuvalet neden benim aklıma gelemediki :D
hatta abartıp otobüs duraklarına bile yazayım mı :D
yada bayan ev arkadaşı aranıyor gibi ilan asarım yada el ilanları bastırayım :D

Yaf internette de verelim. Şöyle sapıkların bol olduğu bir yere vereyim ki sürekli rahatsız etsinler. Aklı başına gelsin :D
 

ledzeppelinfan

Profesör
mesajlarda biraz ezik davran.lütfen yapmayın vs(şikayet edersen senin yararına olur.tersine gitme yani) yine rahatsız ederse git emniyete.onlarda savcılığa gönderecektir büyük ihtimalle.belki biraz uğraştırır ama her kimse sonunda cezasını çeker :)
 
illa internette dagıtıcam diyosan facebook tam yeridir :D

savcılıga ne diycem dersen bu numara beni rahatsız ediyo dersin ;)

otobüs duraklarıda olmaz degil yani :D

not : otobüs duraklarında isim olarak sapık aranıyo yazarsan daha ilgi çekici olur :D :D
 
Üst