Galaxy S7 Kazıklandım Neredeyse Yardım :(

MrDusky

Öğrenci
Katılım
15 Ağustos 2017
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
22
Merhabalar, ben samsung galay s7 kullanıcısıyım ve size sorunumu paylaşmak istiyorum.
Telefonu alalı 8 ay oldu. Telefonu ilk aldığımda telefonda bağlantı bozukluğu vardı. Yani fabrika hatası olarak satıldı. İlk götürüşümüzde telefondan değilde sim kartından dediler ve sim kartı aldırtılar. Daha sonra tekrar geldik. Çünkü sorun hala devam ediyordu. Telefona format attılar. Hiç bir şekilde göndermediler hep kendileri çözmeye kalktılar. Sonra kvk ya götürdüm. Orda yapıldı diyip geri yolladılar. Ama yapılmamıştı, tekrar yollandı yapıldı. Yapıldığında çok mutlu oldum telefonumu rahat bir şekilde kullanabilecektim ki telefonun kamera lensinde toz parçaları kalmış. Kısacası bir yerini yaparken diğer yerini bozuyolar. Neyse bu sorunuda düzeltiler. O kadar çok tamire gitti ki arka kapak açıla kapana bir şekilde bi boşluk oldu. Yanlız bunu bilmiyordum. Dün çocuk havuzunda kuzenime top atarken telefon havuza düştü. 45 cm ve en fazla 10-15 saniye de aldım telefonu geri. Pek dert etmedim nede olsa suya karşı dayanıklı telefon. İnsanlar günlerce su içinde bekletiyorlar suyu buz yapıp bekletiyorlar hatta kola içine bile koyuyolar anak hiç birşey olmuyor. Bende ise gündelik hayatta olabilicek birşeyden telefon bozuldu. Eve geldiğimde telefon açıldı ancak dokunmatikliğinde sıkıntı vardı. Peki neden böyle oldu, çünkü telefon kapağı o kadar çok açıldı kapandı ki yani onların suçu biryerini yapıp diğer yerini bozuyolar. Hemen kvk ya gönderdik ve bugün mesaj olarak 3000 tl istediklerini söylediler hala şoktayım . bütçemiz bu paraya yetmez ayrıca telefon çalışıyor sadece dokunmatikliği bozuk ve telefonun piyasa değeri şuan 2800 falan olmalı nasıl 3000 istiyebilirler. Arkadaşlar ne yapmam gerek telefonu almak için çok uğraştım ve aldığım günden beri cehennem etti bana. hiç bir özelliğini kullanamadım. (Telefonun arka kapağında 1 çizik bile yok)
Ne yapmam lazım lütfen yardım edin :(
 

Barış Bayraktar

Profesör
Katılım
5 Eylül 2015
Mesajlar
3,477
Reaksiyon puanı
628
Puanları
113
Yaş
25
Merhabalar, ben samsung galay s7 kullanıcısıyım ve size sorunumu paylaşmak istiyorum.
Telefonu alalı 8 ay oldu. Telefonu ilk aldığımda telefonda bağlantı bozukluğu vardı. Yani fabrika hatası olarak satıldı. İlk götürüşümüzde telefondan değilde sim kartından dediler ve sim kartı aldırtılar. Daha sonra tekrar geldik. Çünkü sorun hala devam ediyordu. Telefona format attılar. Hiç bir şekilde göndermediler hep kendileri çözmeye kalktılar. Sonra kvk ya götürdüm. Orda yapıldı diyip geri yolladılar. Ama yapılmamıştı, tekrar yollandı yapıldı. Yapıldığında çok mutlu oldum telefonumu rahat bir şekilde kullanabilecektim ki telefonun kamera lensinde toz parçaları kalmış. Kısacası bir yerini yaparken diğer yerini bozuyolar. Neyse bu sorunuda düzeltiler. O kadar çok tamire gitti ki arka kapak açıla kapana bir şekilde bi boşluk oldu. Yanlız bunu bilmiyordum. Dün çocuk havuzunda kuzenime top atarken telefon havuza düştü. 45 cm ve en fazla 10-15 saniye de aldım telefonu geri. Pek dert etmedim nede olsa suya karşı dayanıklı telefon. İnsanlar günlerce su içinde bekletiyorlar suyu buz yapıp bekletiyorlar hatta kola içine bile koyuyolar anak hiç birşey olmuyor. Bende ise gündelik hayatta olabilicek birşeyden telefon bozuldu. Eve geldiğimde telefon açıldı ancak dokunmatikliğinde sıkıntı vardı. Peki neden böyle oldu, çünkü telefon kapağı o kadar çok açıldı kapandı ki yani onların suçu biryerini yapıp diğer yerini bozuyolar. Hemen kvk ya gönderdik ve bugün mesaj olarak 3000 tl istediklerini söylediler hala şoktayım . bütçemiz bu paraya yetmez ayrıca telefon çalışıyor sadece dokunmatikliği bozuk ve telefonun piyasa değeri şuan 2800 falan olmalı nasıl 3000 istiyebilirler. Arkadaşlar ne yapmam gerek telefonu almak için çok uğraştım ve aldığım günden beri cehennem etti bana. hiç bir özelliğini kullanamadım. (Telefonun arka kapağında 1 çizik bile yok)
Ne yapmam lazım lütfen yardım edin :(

Satıp yeni alın ve Samsung ve KVK'yi mahkemeye verin.
 

Trajectory

Asistan
Katılım
12 Mayıs 2015
Mesajlar
262
Reaksiyon puanı
65
Puanları
28
Yaş
27
Tüketici Hakem Eyetine git direk burda kimse sana yardımcı olamaz.
 

TZCN

Asistan
Katılım
16 Mart 2017
Mesajlar
253
Reaksiyon puanı
61
Puanları
28
Merhabalar, ben samsung galay s7 kullanıcısıyım ve size sorunumu paylaşmak istiyorum.
Telefonu alalı 8 ay oldu. Telefonu ilk aldığımda telefonda bağlantı bozukluğu vardı. Yani fabrika hatası olarak satıldı. İlk götürüşümüzde telefondan değilde sim kartından dediler ve sim kartı aldırtılar. Daha sonra tekrar geldik. Çünkü sorun hala devam ediyordu. Telefona format attılar. Hiç bir şekilde göndermediler hep kendileri çözmeye kalktılar. Sonra kvk ya götürdüm. Orda yapıldı diyip geri yolladılar. Ama yapılmamıştı, tekrar yollandı yapıldı. Yapıldığında çok mutlu oldum telefonumu rahat bir şekilde kullanabilecektim ki telefonun kamera lensinde toz parçaları kalmış. Kısacası bir yerini yaparken diğer yerini bozuyolar. Neyse bu sorunuda düzeltiler. O kadar çok tamire gitti ki arka kapak açıla kapana bir şekilde bi boşluk oldu. Yanlız bunu bilmiyordum. Dün çocuk havuzunda kuzenime top atarken telefon havuza düştü. 45 cm ve en fazla 10-15 saniye de aldım telefonu geri. Pek dert etmedim nede olsa suya karşı dayanıklı telefon. İnsanlar günlerce su içinde bekletiyorlar suyu buz yapıp bekletiyorlar hatta kola içine bile koyuyolar anak hiç birşey olmuyor. Bende ise gündelik hayatta olabilicek birşeyden telefon bozuldu. Eve geldiğimde telefon açıldı ancak dokunmatikliğinde sıkıntı vardı. Peki neden böyle oldu, çünkü telefon kapağı o kadar çok açıldı kapandı ki yani onların suçu biryerini yapıp diğer yerini bozuyolar. Hemen kvk ya gönderdik ve bugün mesaj olarak 3000 tl istediklerini söylediler hala şoktayım . bütçemiz bu paraya yetmez ayrıca telefon çalışıyor sadece dokunmatikliği bozuk ve telefonun piyasa değeri şuan 2800 falan olmalı nasıl 3000 istiyebilirler. Arkadaşlar ne yapmam gerek telefonu almak için çok uğraştım ve aldığım günden beri cehennem etti bana. hiç bir özelliğini kullanamadım. (Telefonun arka kapağında 1 çizik bile yok)
Ne yapmam lazım lütfen yardım edin :(
Tuketici Hakem Heyetine git ve servisten gelen sms/e-mail ne varsa iletisim olarak kullandigin belgelerin ciktisini al. Durumu da Garanti kapsaminda ki cihazimin garanti kapsaminda yapilan tamirlerinde oluşan servis ve montaj hatasi sebebi ile su/toz gecirme ozelliginin deforme oldugunu. Bu magduriyetten olusan durum sebebi ile telefonumun yapilan yetkili servisteki mudahalelerinin ardindan uretici garantisi altinda ki su/toz a dayanikliligini yitirmesi sebebi ile telefonumun sivi temasi sebebiyle kullanilamaz hale getirildigi icin bu magduriyetimin yetkili serviste ki garanti kapsaminda ki mudahalelerinden kaynaklanmasi sebebi ile urunumun bedeli olan tutarin tarafima iadesine veyahut urun degisimi yapilmasini talep ediyorum diyerek resmi kanal olan Kaymakamliklarda bulunan Tuketici hakem Heyetine basvur.
Daha once yapilan servis mudahalelerinin de uretim hatasi ve montaj hatasindan kaynaklandigini da belirt. Sinyal sorunu ve kameraya toz kacmasi olayinin uretim ve garanti kapsaminda olmasi gerektigini de bizzat dilekcene ekle...
Geç kalma kardeşim.
 

MrDusky

Öğrenci
Katılım
15 Ağustos 2017
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
22
Tuketici Hakem Heyetine git ve servisten gelen sms/e-mail ne varsa iletisim olarak kullandigin belgelerin ciktisini al. Durumu da Garanti kapsaminda ki cihazimin garanti kapsaminda yapilan tamirlerinde oluşan servis ve montaj hatasi sebebi ile su/toz gecirme ozelliginin deforme oldugunu. Bu magduriyetten olusan durum sebebi ile telefonumun yapilan yetkili servisteki mudahalelerinin ardindan uretici garantisi altinda ki su/toz a dayanikliligini yitirmesi sebebi ile telefonumun sivi temasi sebebiyle kullanilamaz hale getirildigi icin bu magduriyetimin yetkili serviste ki garanti kapsaminda ki mudahalelerinden kaynaklanmasi sebebi ile urunumun bedeli olan tutarin tarafima iadesine veyahut urun degisimi yapilmasini talep ediyorum diyerek resmi kanal olan Kaymakamliklarda bulunan Tuketici hakem Heyetine basvur.
Daha once yapilan servis mudahalelerinin de uretim hatasi ve montaj hatasindan kaynaklandigini da belirt. Sinyal sorunu ve kameraya toz kacmasi olayinin uretim ve garanti kapsaminda olmasi gerektigini de bizzat dilekcene ekle...
Geç kalma kardeşim.
Çok Teşekkürler
 

Sx105rRomules

Profesör
Katılım
30 Mayıs 2017
Mesajlar
1,404
Reaksiyon puanı
177
Puanları
63
ilk başta düzeltmen lazımdı durumu sapa sarmış sarmaşık olmuş geçmiş olsun
 
Üst