- Katılım
- 9 Temmuz 2008
- Mesajlar
- 23,961
- Reaksiyon puanı
- 452
- Puanları
- 7,263
[SDNTV3]http://94.75.253.21/data/videos/3018/3018949.mp4[/SDNTV3]
Ferrari FF adını taşıyan ve Ferrari 612 Scaglietti modelinin yerini alacak olan 660 bglik V12 motorlu yeni otomobil, yepyeni bir GT spor otomobil devrini açmasıyla da dikkat çekiyor.
Hem radikal ön tasarımı hem de benzersiz arka hatlarıyla Ferrarinin gelmiş geçmiş tüm modellerinden açık ara ayrılan Ferrari FF, ilk olarak 2011 Cenevre Otomobil Fuarında resmen halk önünde tanıtılacak.
Ferrari FF, dört kişiyi ve bavullarını rahat bir şekilde taşıyabilecek yapıyı sağlayabilmesiyle de dikkat çekmekte.
660 bg güç ve 683 Nm tork üreten V12 motorla donatılan, 0-100 km/s hızlanmasını 3.7 saniyede tamamlayan Ferrari FF, çift kavramalı şanzımana sahip. 335 km/slik son hıza erişebilen Ferrari FFin radikal tasarımı ve agresif motor özellikleri kadar elbette en önemli özelliğini patenti Ferrariye ait olan dört tekerlekten çekiş sistemi oluşturuyor.
Ferrarinin 4RM (Dört tekerlekten çekiş) mekanizması, geleneksel bir dört tekerlekli çekiş sistemine göre yüzde 50 daha hafif olması ile iyi bir ağırlık dağıtımını mümkün hale getiriyor (Yüzde 53 oranında arka aksa).
Kaynak
Ferrari FF adını taşıyan ve Ferrari 612 Scaglietti modelinin yerini alacak olan 660 bglik V12 motorlu yeni otomobil, yepyeni bir GT spor otomobil devrini açmasıyla da dikkat çekiyor.
Hem radikal ön tasarımı hem de benzersiz arka hatlarıyla Ferrarinin gelmiş geçmiş tüm modellerinden açık ara ayrılan Ferrari FF, ilk olarak 2011 Cenevre Otomobil Fuarında resmen halk önünde tanıtılacak.
Ferrari FF, dört kişiyi ve bavullarını rahat bir şekilde taşıyabilecek yapıyı sağlayabilmesiyle de dikkat çekmekte.
660 bg güç ve 683 Nm tork üreten V12 motorla donatılan, 0-100 km/s hızlanmasını 3.7 saniyede tamamlayan Ferrari FF, çift kavramalı şanzımana sahip. 335 km/slik son hıza erişebilen Ferrari FFin radikal tasarımı ve agresif motor özellikleri kadar elbette en önemli özelliğini patenti Ferrariye ait olan dört tekerlekten çekiş sistemi oluşturuyor.
Ferrarinin 4RM (Dört tekerlekten çekiş) mekanizması, geleneksel bir dört tekerlekli çekiş sistemine göre yüzde 50 daha hafif olması ile iyi bir ağırlık dağıtımını mümkün hale getiriyor (Yüzde 53 oranında arka aksa).
Kaynak