Faturayı ben ödemiyorsam kim ödüyor?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hsngrms
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hsngrms

Profesör
Katılım
23 Ekim 2009
Mesajlar
1,715
Reaksiyon puanı
4
Puanları
218
Merhaba arkadaşlar ben yaklaşık bir buçuk 2 ay önce Turkcell hattımı Vodafone'a (faturalı genç avantaj) taşıttım
Hattı taşıtmak istediğimde benden adıma düzenlenmiş fatura istedi, olmadığını söyledim, kredi kartı sordu var dedim aldı kart üzerine kayıt yaptı ama sadece kart numarası girdi bana hiçbirşey sormadı
Yaklaşık 2 ay olmasına rağmen ne fatura geldi ne de kredi kartına borç yansıdı, üstelik müşteri hizmetlerini aradığımda ödenmemiş faturanız bulunmamaktadır diyor
Şimdi siz söyleyin ne yapmam lazım? 2 aydır beleşe kullanmak tatlı geldi ama acısı elbet çıkacak gibime geliyor...
 

sdmh

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2008
Mesajlar
1,108
Reaksiyon puanı
14
Puanları
218
Kablo internet, teledünya faturası 5 ay gelmedi. 5 ay sonra küt 190tl. Çıkar emin ol :hammer:
 

muratteas

Dekan
Katılım
11 Şubat 2009
Mesajlar
9,578
Reaksiyon puanı
96
Puanları
228
Otomatik ödemeye almıştır diyeceğim ama borç yansımadı demişsin bence İstanbul'da yaşıyorsan Mecidiyeköy,Maslak veya İkitelli binalarına uğra Vodafone'nin.
 

hsngrms

Profesör
Katılım
23 Ekim 2009
Mesajlar
1,715
Reaksiyon puanı
4
Puanları
218
@muratteas: İstanbulda yaşamıyorum :) Teşekkürler :)

@sdmh: Valla bana da benzeri birşey olacak gibi geliyor :D ama asıl endişem o değilde kredi kartı no. yanlış yazılmışsa ve başkası ödüyorsa... durum ortaya çıktığında demezler mi "be adam bunca zaman niye sesini çıkarmadın" :D
 

bayadres

Profesör
Katılım
11 Haziran 2009
Mesajlar
1,206
Reaksiyon puanı
4
Puanları
218
Vay be şansa bak ,kesin zengin birinin kartına gidiyodur borç ,ona çerez parası farketmiyodur bile :lol:
Şaka bi yana çok ilginç bi durum.:rolleyes:
Yanlış yazılan bir numarayla başkasının kartına borcun gitmesi sanırım mümkün olmaz eğer bu mümkünse alın size başlı başına bir sorun.
ayrıca numarayı taşıdığında senden adına kayıtlı fatura istemişler yok demişsin önceki hattın kontörlümüydü?
 

LaWa

Profesör
Katılım
22 Şubat 2009
Mesajlar
3,119
Reaksiyon puanı
47
Puanları
228
Bİraz daha bekle ve hala gelmediyse faturanın ödendiği merkezi mutlaka öğren.
Bizim sabit hat da bir ara başka birinin hesabından bir kaç kere otomotik olarak ödenmişti.
Ödemenen biz de bulamadık ama hesabın sahibi ptt ye başvurunca durum anlaşıldı.
Tekrar ödeme yapmıştırk.
 

Headhunter

Doçent
Katılım
20 Temmuz 2007
Mesajlar
827
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
Dostum Kredi kartı numarasının yanlış yazılması diye birşey yok. Sadece kredi kartı numarası ile senin kredi kartını kullanamazlar. Kredi kartı numarası, son kullanma tarihi(kart üstündeki)ve kartın arkasındaki son üç haneli noyu alması lazım.

Ayrıyetten bu bilgileri kimseye vermemen gerekiyordu. Kredi kartını kır müşteri hizmetlerine çalındı de yenisini yollasınlar. Ve gsm şirketinin müşteri hizmetlerini arayarak durumu anlat. Eminim yardımcı olacaklardır.
 

hsngrms

Profesör
Katılım
23 Ekim 2009
Mesajlar
1,715
Reaksiyon puanı
4
Puanları
218
@Headhunter: Bende biliyorum o bilgiler gizlidir almaması lazım zaten takip ettim kayıt yaparken sadece no.yu aldı son kullanma tarihi almadı arkasını çevirmedi bile :)
@LaWa: Malesef bekleyemedim ve internet şubesi üzerinden otomatik ödeme talimatı verdim numaramı girerek umarım bir sorun çıkmaz, şuan onay bekliyor iptal etme şansım var :)
@bayadres: Dediğin gibi düşündüm bende bir ara insana oldukça tatlı geliyor ama sonuçta kul hakkına giriyor o yüzden bir an önce borcumu ödemek istiyorum :D

ekleme: işin garibi ve herkesin atladığı nokta fatura gelmemesi :) ne eposta olarak ne de adrese gelmiyor :) buradan yola çıkarak belki nedenini buluruz :)
 

BrknEs

Dekan
Katılım
4 Mayıs 2010
Mesajlar
6,930
Reaksiyon puanı
166
Puanları
243
bence müşteri hizmetleri çağrı merkezi vodafone merkez aramadığın sormadığın yer kalmasın kredi kartının bağlı olduğu banka hepsine dilekçe ver birşeyler yap sonra kendini borç batağının içinde bulma aman dikkat nolur nolmaz.
 

erhandenizz

Doçent
Katılım
28 Şubat 2009
Mesajlar
621
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
vodafone böyle. sorun yok merak etme :) aynısı başıma geldi. fatura iki ay gelmedi. sonra girdim vodafone internet işlemlerine orda fatura görünüyordu. sonra müşteri hizmetlerine bi mail attım. faturamı erken gönderin diye. kesildikten 6 - 10 gün içinde geliyor dediler. iyi dedim sonra problem çıkmadı hiç. ayın başında kesiliyorsa ayın 6 sında felan haberim oluyordu. saçma biraz karışık ama ben alışmıştım. şimdi kontörlü yaptım *123# rahatım :D
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,440
Reaksiyon puanı
398
Puanları
263
Müşteri hizmetleriyle bir görüş hat taşımadan ötürü karışıklık olmuş olabilir sistemlerinde.
 

mr_rain

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
23,957
Reaksiyon puanı
442
Puanları
7,263
Borç olmadığına dair bir yazı iste. İleride borç çıkarırlarsa ibraz edersin
 

ReDo

Rektör
Katılım
8 Kasım 2008
Mesajlar
13,389
Reaksiyon puanı
92
Puanları
228
İtiraf ediyorum ben ödüyorum pişman değiLim :P Bence de kurcaLa biraz,sonra mağdur oLma.
 

PlainLogic

Profesör
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
2,029
Reaksiyon puanı
12
Puanları
218
Sorunun neden dolayı kaynaklandığı hakkında bir fikrim yok ancak "nasıl olsa fatura gelmiyor..." diyerek ihtiyacından fazla kullanma yarın ne olacağı belli olmaz. Umarım sorunun kısa sürede çözülür.
 

hsngrms

Profesör
Katılım
23 Ekim 2009
Mesajlar
1,715
Reaksiyon puanı
4
Puanları
218
Az kaldı 2 ay olacak ama bekleyemem daha fazla sonra dediğiniz gibi toplu şekilde alır nasıl olsa bu adamlar :D
Bu yorumlardan sonra kararımı verdim;
Hattı taşıttığım bayiye gideceğim bir şans vermek için, yaptıkları yarım yamalak işi düzeltsinler :D
 
Üst