braveheart.fb
Profesör
- Katılım
- 21 Mart 2009
- Mesajlar
- 1,985
- Reaksiyon puanı
- 92
- Puanları
- 48
Bundan yaklaşık bir ay önce TTNET müşteri temsilcisi beni aradı ve sizi 16 MB kadar olan tarifemize geçirelim dedi. Telefon görüşmemizde başka bir ad adı altında ücretin talep edilmeyeceği de özelikle belirtildi(4TL zam olacağı dışında.) Ayrıca "8mb kadar" olan tarifeden "16mb kadar" olan tarifeye geçişin (tarife değişikliği nedeniyle) fatura tutarında her hangi bir değişikliğe yol açmadığı açıkça belirtildi.( o meşhur çift fatura muhabbetini özelikle ve defalarca sordum.).Bende "16mbkadar" olan tarifeye geçtim. Ortalama olarak 1 aydan fazladır sürekli bağlantım koptuğu için arıza kaydı bırakıyorum. Halen sorunum çözülmüş değil. Gelen teknik ekip size yanlış bilgi verilmiş hattınız 16 MB kadar olan tarifeyi desteklemiyor dedi. Bir aydır internete doğru dürüst giremediğim gibi faturamın bu ay 70,75tl olduğunu gördüm.(sınırsız kullanıyorum normalde ödemem gereken faturam 55+4=59TL olması gerekiyor)
TTNET' soruyorum;
1-Madem hatım desteklemiyor neden beni arayıp 16 MB geçmemi önerdiniz?
2-Müşteri temsilciniz faturanıza 4tl dışında ücret yansımayacak dediği halde neden 70,75 tl ücret geldi.
3-Sorunun çözülmesi için daha kaç kez arıza kaydı bırakmam gerekiyor?
4-Müşterileriniz bu şekilde aldatarak para kazanmanız ne kadar etik?
Sonuç olarak ADSL hattımın iptal edilmesini talep ettim. TTNETin İş ahlakı ve müşterine memnuniyetine duyduğu o derin sadakat(!) sayesinde 21 yy internetsiz yaşayacağım.
NOT: Hattımı iptal etmeden önce şu çift fatura nasıl oluyor biraz izah eder misiniz? Sanırım biraz kalın kafalıyım TTNETin o üstün matematik dehanızı(!) anlamakta zorlanıyorum. Örneğin ben ayın 1ninden 15ne kadar 8 BM Kadar (aslında Hizmet Literatürüne TTNETin kazandırdı şu kadar sözcüğünü de konuşmak isterdim) tarifeden hizmet aldım bu durumda; aylık 55 TL ödemem gerekiyorsa; günlük 1,83 kuruş, 15 günlük ise 27,50 ödemem gerekiyor. Derken TTNETten gelen esrarengiz bir telefonla bir çılgınlık yapıp 16 BM kadar olan tarifeye geçiyorum. Bu durumda ayın 15-30 arası 59tl (hadi 60 olsun) üzerinden tarifelendirilecek. Buna göre günlük;2 TL;15 günlük;30tl ödemem gerekiyor. Sonuç olarak 27,50+30=57,50 tl ödemem gerekiyor. Ancak çok ilginç TTNETtin şu çift fatura muhabbeti bilinen tüm matematik kuralarını alt üst etmiş durumda:70,75TL
Sonuç olarak birazdan gönder sekmesini tıklayacağım. Eğer internetim kopmadan bu mesaj size ulaşırsa bilinki kendimi bahtiyar hissedeceğim.
TTNET' soruyorum;
1-Madem hatım desteklemiyor neden beni arayıp 16 MB geçmemi önerdiniz?
2-Müşteri temsilciniz faturanıza 4tl dışında ücret yansımayacak dediği halde neden 70,75 tl ücret geldi.
3-Sorunun çözülmesi için daha kaç kez arıza kaydı bırakmam gerekiyor?
4-Müşterileriniz bu şekilde aldatarak para kazanmanız ne kadar etik?
Sonuç olarak ADSL hattımın iptal edilmesini talep ettim. TTNETin İş ahlakı ve müşterine memnuniyetine duyduğu o derin sadakat(!) sayesinde 21 yy internetsiz yaşayacağım.
NOT: Hattımı iptal etmeden önce şu çift fatura nasıl oluyor biraz izah eder misiniz? Sanırım biraz kalın kafalıyım TTNETin o üstün matematik dehanızı(!) anlamakta zorlanıyorum. Örneğin ben ayın 1ninden 15ne kadar 8 BM Kadar (aslında Hizmet Literatürüne TTNETin kazandırdı şu kadar sözcüğünü de konuşmak isterdim) tarifeden hizmet aldım bu durumda; aylık 55 TL ödemem gerekiyorsa; günlük 1,83 kuruş, 15 günlük ise 27,50 ödemem gerekiyor. Derken TTNETten gelen esrarengiz bir telefonla bir çılgınlık yapıp 16 BM kadar olan tarifeye geçiyorum. Bu durumda ayın 15-30 arası 59tl (hadi 60 olsun) üzerinden tarifelendirilecek. Buna göre günlük;2 TL;15 günlük;30tl ödemem gerekiyor. Sonuç olarak 27,50+30=57,50 tl ödemem gerekiyor. Ancak çok ilginç TTNETtin şu çift fatura muhabbeti bilinen tüm matematik kuralarını alt üst etmiş durumda:70,75TL
Sonuç olarak birazdan gönder sekmesini tıklayacağım. Eğer internetim kopmadan bu mesaj size ulaşırsa bilinki kendimi bahtiyar hissedeceğim.