Dünya Liderlerinin Atatürk icin Yorumları

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

Muhammed Utku Cabir

Taş kırılır, tunç erir ama Türklük Ebedidir!
Yönetici
Moderatör
Artıları eksileri tartışılır. Ayrıca o zamanlar çoğu yerde gene okul ve eğitim var zaten. ( Bize anlatılan tarihte öyle söyleniyor sadece yok millette okuma yazma oranı sıfırdı cap cahil bir topluluktu birden latin harflerince geçince uçtuk gibi. ) Realde öyle olmadığı aşikar.

Yoksa o zaman ki Askeri okullar var normal liseler var. Moden Osmanlıca eğitimi veren okullar var. II Mamut zamanından beri süre gelen. Abdulmecid Abdulaziz II. Abdulhamit flan hepsi bolca okul yapmıştır zamanında.

Ayrıca Atatürk ve yanında ki paşaların hepsi Osmanlı Okullarının mezunudur dönemin şairleri yazarları gazetecileri aydınları hepsi Osmanlı döneminin insaları bu ülkelerin temelini o aldıkları eğitim ile atmıştır.
( Atatürk NUTUK'u OSMANLICA yazmıştır. İstiklal Marşı Osmanlı'ca yazılmıştır.

Sırf kolay diye 1000 yıllık tarihi ve kültürü silmek ( Hatta inkar etmek nefret etmek gelecek nesilleri belli bir süre ona kin ve nefret ile yetiştirip sövdürmek bence yanlış... ) Türk demek gerekirse zoru başarabilmek olmalıydı.
Açılan okulları bir araştırın derim. En basitinden 8. Sınıf İnkılap Tarihi kitabı alın elinize bir okuyun.
 
Konu ile ne alakası var açılan okulların ?
Okulların çok iyi olduģunu söylemişsin. Benim bir iki mesaj yukarıda attiğımı da bi oku derim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Okulların çok iyi olduģunu söylemişsin. Benim bir iki mesaj yukarıda attiğımı da bi oku derim.
Osmanli padisahlari tarafindan yapilan okullarin iyi oldugunu demissin.
 

OzkanK.

Profesör
Okulların çok iyi olduģunu söylemişsin. Benim bir iki mesaj yukarıda attiğımı da bi oku derim.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Osmanli padisahlari tarafindan yapilan okullarin iyi oldugunu demissin.
Yabancı okullar... Osmanlının çöküşünün baş sebebi. Acep kim izin verdi ki?

Konuyu çarpıtıyorsunuz. Ben ne diyorum siz ne anlatıyorsunuz. Yabancı okulsa kapatılır Türk okuluna çevrilir. İçinde eğitim kalitesi iyi değilse yeni kanun düzenleme yapılır kalite arttırılır.
Yabancı okullar çok ne yapalım Osmanlıca'yı yasaklayak kaldırak bu mu çözüm Allah aşkına :D Veya okullar iyi değil ne yapalım toptan kaldırak bu mu yani...
 

Muhammed Utku Cabir

Taş kırılır, tunç erir ama Türklük Ebedidir!
Yönetici
Moderatör
Konuyu çarpıtıyorsunuz. Ben ne diyom siz ne anlatıyorsunuz. Yabancı okulsa kapatılır Türk okuluna çevrilir. İçinde eğitim kalitesi iyi değilse yeni kanun düzenleme yapılır kalite arttırılır.
Yabancı okullar çok ne yapalım Osmanlıca'yı yasaklayak kaldırak bu mu çözüm Allah aşkına :D Veya okullar iyi değil ne yapalım toptan kaldırak bu mu yani...
Türk okulu kapatılıp yabancı okul açılıyordu yalnız. Politikaları bunlar maalesef.
 
Konuyu çarpıtıyorsunuz. Ben ne diyorum siz ne anlatıyorsunuz. Yabancı okulsa kapatılır Türk okuluna çevrilir. İçinde eğitim kalitesi iyi değilse yeni kanun düzenleme yapılır kalite arttırılır.
Yabancı okullar çok ne yapalım Osmanlıca'yı yasaklayak kaldırak bu mu çözüm Allah aşkına :D Veya okullar iyi değil ne yapalım toptan kaldırak bu mu yani...
Yazdigini kendin anladin mi acaba? HAYRANI OLDUGUNUZ OSMANLIYI VE PADISAHLARINI NASIL SAVUNACAGINIZI SASIRMISSINIZ!(herkese demedim, kime dedigim anlasilir zaten.)
 

Muhammed Utku Cabir

Taş kırılır, tunç erir ama Türklük Ebedidir!
Yönetici
Moderatör
Yazdigini kendin anladin mi acaba? HAYRANI OLDUGUNUZ OSMANLIYI VE PADISAHLARINI NASIL SAVUNACAGINIZI SASIRMISSINIZ!(herkese demedim, kime dedigim anlasilir zaten.)
Osmanlı hayranlığı başka bir yere, yanlış politikaları savunmak başka bir yere. Ecdada saygı lazım önce bu nasıl bir yorum?
 
Konuyu çarpıtıyorsunuz. Ben ne diyorum siz ne anlatıyorsunuz. Yabancı okulsa kapatılır Türk okuluna çevrilir. İçinde eğitim kalitesi iyi değilse yeni kanun düzenleme yapılır kalite arttırılır.
Yabancı okullar çok ne yapalım Osmanlıca'yı yasaklayak kaldırak bu mu çözüm Allah aşkına :D Veya okullar iyi değil ne yapalım toptan kaldırak bu mu yani...
Bu devirde de herkesin sözü bir carpitiliyor zaten
Mesaj otomatik birleştirildi:

Osmanlı hayranlığı başka bir yere, yanlış politikaları savunmak başka bir yere. Ecdada saygı lazım önce bu nasıl bir yorum?
Ecdada saygi var zaten, benim demek istedigim din gibi osmanliyi da bir seylere alet edip bazi seylerin sembolu haline getirmek.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Osmanlı hayranlığı başka bir yere, yanlış politikaları savunmak başka bir yere. Ecdada saygı lazım önce bu nasıl bir yorum?
Gunümüzde insanlar yanlış politikaları savunduklari icin osmanli hayrani oluyor, ya da oyle davraniyor. Onu demek istemistim
 

OzkanK.

Profesör
Türk okulu kapatılıp yabancı okul açılıyordu yalnız. Politikaları bunlar maalesef.
Hocam burada konuyu kapatıyorum uzatmayacam başka bir şey yazmayacam. ( Tek taraflı bakıyorsunuz ve kaynaklarınız aşırı tek taraflı. )

Siz halen padişahlar ülkeyi sattı yabancılara okul açtı Osmalıca leş gibi bir dildi kimse bilmiyordu ve çok cahildi. Sabah bir kalktık Avrupalı gibi medeni olduk sanmaya devam edin ne diyeyim... Düzenlemek yanlış varsa tamir etmek yerine 1000 yılı silmek en kolayı ve doğrusu diyorsanız yapacak bir şey yok. ( Dünyanın hangi ülkesine giderseniz gidin hangi Tarihçisine sorarsanız sorun bu olaya yanlış diyecektir. )
 

Muhammed Utku Cabir

Taş kırılır, tunç erir ama Türklük Ebedidir!
Yönetici
Moderatör
Hocam burada konuyu kapatıyorum uzatmayacam başka bir şey yazmayacam. ( Tek taraflı bakıyorsunuz ve kaynaklarınız aşırı tek taraflı. )

Siz halen padişahlar ülkeyi sattı yabancılara okul açtı Osmalıca leş gibi bir dildi kimse bilmiyordu ve çok cahildi. Sabah bir kalktık Avrupalı gibi medeni olduk sanmaya devam edin ne diyeyim... Düzenlemek yanlış varsa tamir etmek yerine 1000 yılı silmek en kolayı ve doğrusu diyorsanız yapacak bir şey yok. ( Dünyanın hangi ülkesine giderseniz gidin hangi Tarihçisine sorarsanız sorun bu olaya yanlış diyecektir. )
Peki hocam öyle olsun. Dediklerimden hiçbir şey çıkaramamışsınız şu cümleyi görünce bunu anladım.
Sabah bir kalktık Avrupalı gibi medeni olduk sanmaya devam edin ne diyeyim.
 
Hocam burada konuyu kapatıyorum uzatmayacam başka bir şey yazmayacam. ( Tek taraflı bakıyorsunuz ve kaynaklarınız aşırı tek taraflı. )

Siz halen padişahlar ülkeyi sattı yabancılara okul açtı Osmalıca leş gibi bir dildi kimse bilmiyordu ve çok cahildi. Sabah bir kalktık Avrupalı gibi medeni olduk sanmaya devam edin ne diyeyim... Düzenlemek yanlış varsa tamir etmek yerine 1000 yılı silmek en kolayı ve doğrusu diyorsanız yapacak bir şey yok. ( Dünyanın hangi ülkesine giderseniz gidin hangi Tarihçisine sorarsanız sorun bu olaya yanlış diyecektir. )
Milleti gulduruyosun ya asdasdasd. Madem osmanlidaki politikalri bu kadar begenip benimsiyorsun, diger politikalari TEK TARAFLI buluyosun. O zaman tak koluna osmanlidaki gibi (zevkine, peygamberimizinki gibi kadinlari korumak amaciyla degil. Cunku osmanli da cogunlukla zevkineydi.) 10 tane kadin yarisi hristiyan falan olsun. Kapa onlari da eve. Ooohh miss. Al sana 1000 yillik silinen gecmis. Belki tarihciler buna yanlis demez hem. Swkwkwkkww valllahi ulkeye sizin gibiler cok lazim yaaa dusundukce guluyom swkkwkwkw cok alemsin
Mesaj otomatik birleştirildi:

Peki hocam öyle olsun. Dediklerimden hiçbir şey çıkaramamışsınız şu cümleyi görünce bunu anladım.
ANLAMAYACAKLAR, SU ZAMANA KADAR ONLARA HARCADIGIMIZ NEFESE YAZIK!
 

OzkanK.

Profesör
Milleti gulduruyosun ya asdasdasd. Madem osmanlidaki politikalri bu kadar begenip benimsiyorsun, diger politikalari TEK TARAFLI buluyosun. O zaman tak koluna osmanlidaki gibi (zevkine, peygamberimizinki gibi kadinlari korumak amaciyla degil. Cunku osmanli da cogunlukla zevkineydi.) 10 tane kadin yarisi hristiyan falan olsun. Kapa onlari da eve. Ooohh miss. Al sana 1000 yillik silinen gecmis. Belki tarihciler buna yanlis demez hem. Swkwkwkkww valllahi ulkeye sizin gibiler cok lazim yaaa dusundukce guluyom swkkwkwkw cok alemsin
Alakasız konuşuyorsun. Ve ben burada gülecek bir durum göremiyorum.

Ben Saltanat'ın kaldırılmasını çok doğru buluyorum aynı şekilde Halifeliğinde. Yapılan İnkılaplarıda çoğunu doğru buluyorum.
Sadece Osmanlıca'dan bir gecede vaz geçilip Latin harflerine geçmeyi yanlış buluyorum sadece.O kadar köklü ve eski bir tarihi silmek unutmak bana yanlış geliyor. Bunu söyleyebilme hakkım yok mu ? ( Sonuçta bu saatten sonra bir şey değiştiremem veya yaptırım gücüm yok sadece fikir beyan ediyorum. )

Sen konu ile alakası olmayan koluna tak 10 tane kadın flan diyorsun ne alaka ise. Burada Osmanlı tekrar devam etsin Padişah isteriz diyen flan yok. Lütfen iyi oku ve mantık çerçevesinde cevap ver.
 
Alakasız konuşuyorsun. Ve ben burada gülecek bir durum göremiyorum.

Ben Saltanat'ın kaldırılmasını çok doğru buluyorum aynı şekilde Halifeliğinde. Yapılan İnkılaplarıda çoğunu doğru buluyorum.
Sadece Osmanlıca'dan bir gecede vaz geçilip Latin harflerine geçmeyi yanlış buluyorum sadece.O kadar köklü ve eski bir tarihi silmek unutmak bana yanlış geliyor. Bunu söyleyebilme hakkım yok mu ? ( Sonuçta bu saatten sonra bir şey değiştiremem veya yaptırım gücüm yok sadece fikir beyan ediyorum. )

Sen konu ile alakası olmayan koluna tak 10 tane kadın flan diyorsun ne alaka ise. Burada Osmanlı tekrar devam etsin Padişah isteriz diyen flan yok. Lütfen iyi oku ve mantık çerçevesinde cevap ver.
Sen de Mustafa Kemal ATATÜRK gibi yüce bir kişiliğin yaptıklarını biraz düşünürsen ne kadar doğru olduğunu anlayıp MANTIK ÇERÇEVESİNDE eleştirirsin. Hala komiksin bu arada skwkwkww
 

Uchiha Sasuke

Profesör
Hadi Osmanlıca ya geri dönelim. Latin alfabesini haz edemeyip arap alfabesini hazmetmek isteyenler var. Hazır hocalarda suriyeden geldi. 😁
Latini kabul etmeyen arap alfabesini kabul edip savunuyor 😂 😂
O kadar Türk medeniyeti istiyorsanız göktürk alfabesine geçelim. Bu kadar tantanaya gerek yok.
 
Son düzenleme:

OzkanK.

Profesör
osmanlı kendini böyle savunmadı...
O günün şartlarını düşünmek lazım. Savunmayı bırak S desen İstiklal Mahkemesinde dar ağacında bulabilirsin kendini. Mecliste Muhalefet yok. Bir kanuna muhalif olsan ( Bu kanun illaha geçecek ama bazı kişilerin kellesi gidecek diye çoğu zaman söylenmiş ve muhalifler sindirilmiştir. )

İstiklal Mahkemelerinde yargılandığın zaman karşında 3 tane isim oluyor genelde bu isimler üst düzey huhuk eğitimi almış insanlar değil. ( 3 kişiden 2 si asın dedimi direk ya o gün yada bir sonra ki gün Sabah namazı zamanı asılıyordun ) Üst mahkemesi yok temize gitme yok meclisten onay alma yok. Aklanacaksanda Asıldıktan sonra aklanıyordur.
 
Üst