- Katılım
- 29 Haziran 2007
- Mesajlar
- 64,457
- Reaksiyon puanı
- 530
- Puanları
- 0
Yeni futbol, sinema, yabancı dizi, yaşam, animasyon ve belgesel kanallarıyla, kasım ayında HD kanal sayısını 23e çıkararak Türkiyenin en geniş içerikli HD yayın platformu haline gelen D-Smart, önümüzdeki dönemde TV dışındaki ekranlardan D-Smarta özel kanallara erişimi mümkün kılmaya hazırlanıyor.
Abonelere istedikleri yerden D-Smartı izleme imkanı sunulacakken, içerik de farklı yöntemlerle kullanıcılara farklı modellerden ulaştırılacak. D-Smart Şirketler Grubu CEOsu Ali Güven, Ülkemizde hızlı bir TV dönüşümü de yaşanıyor, HD Ready ve Full HD televizyon satışları oldukça canlı gidiyor, tüketiciler özel kanalları izlemek, saydığımız hizmetleri kullanmak için bir platforma abone olmaya daha sıcak bakıyorlar. Hedefimiz, 2013 yılında D-Smartı Türkiyenin en fazla pay tv abonesi olan dijital platformu haline getirmek dedi.
En çok abone kazanan marka
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun (BTK) 2011 yılına ait üçüncü çeyrek verilerine göre, D-Smartın pazar payının yüzde 35.29a ulaştığını söyleyen Ali Güven, BTK verilerinin bu çeyrekte gösterdiği üzere D-Smartın pay TV abone büyüme sayısı 88 bin olmuş, D-Smart bu sayıyla Türkiye pay TV pazarının en çok abone kazanan markası haline geldi dedi. 2011 yılında yeni kanallarla içeriği zenginleştirdiklerini anlatan Güven, şunları söyledi: Altyapımızı ve D-Smart uyumlu uydu alıcılarını da sürekli geliştiriyor, kesintisiz, yüksek kalitede, kolay kullanılan bir cihaz için teknik yatırımlarımızı sürdürüyoruz. 1.5 milyona yakın evde olduğumuzdan teknik servis ve bayi ağımızı daha da genişleteceğiz, bu alanda da agresif davranıp yüksek müşteri memnuniyeti için ne gerekiyorsa uygulayacağız. D-Smart Türkiyenin 81 ilinde, SmartShop ve Smartpointlerden oluşan 1000 satış noktasından hizmet veriyor ve bu sayı gün geçtikçe artıyor.
Abone yüzde 40 artacak
Dijital yayıncılık alanında pazar paylarını büyütmeye devam ettiklerini söyleyen Ali Güven, şöyle konuştu: En hızlı pazar payı büyüten firmayız. 2011in ilk yarısında dijital pay TV pazarı, 2010 sonuna göre yüzde 5ler seviyesinde büyürken, biz abone sayımızı yüzde 10 artırdık. Bu genç bir platfom için büyük bir başarıdır. Özellikle ağustos ve eylül aylarında çok daha kuvvetli bir büyüme sergiledik. Döviz kurlarındaki artış ve ekonomideki olası yavaşlamaya rağmen, yılın 3. çeyreğindeki yüksek tempomuzu koruyarak abone sayımızı bir yılda yüzde 40ın üstünde artırarak kapatmayı hedefliyoruz.
Süper Lig ihalesine hazırlanıyor
Dijital platformda önemli bir güç olan futbol yayınlarına da değinen Ali Güven, şöyle devam etti: D-Smart olarak Avrupa futbolunun zirvesi olan Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligini futbolseverlere sunuyoruz. Türkiyede bir sonraki Süper Lig ihalesine, artan abone tabanımız ve güçlenen altyapımızla heyecanla hazırlanıyoruz. Her futbol haftasında Şampiyonlar Liginden bir veya iki tane 3 boyutlu maç yayınlıyoruz. Özellikle satışları hızla artan 3D teknolojisine sahip televizyon alıp, izleyecek 3 boyutlu içerik bulamayanlara da televizyonlarının üstün özelliklerini kullanmalarını sağlıyoruz. Büyük takımlarımızın hazırlık maçlarına da D-Smartta yer veriyoruz. Ulusal kanallarda yayınlanan çok sayıda futbol organizasyonu var, ancak bir dijital platformun kurulma nedeni sadece ve sadece futbol olmamalı.
Full HD standart oldu
D-SMARTın, zengin HD içerik yatırımları, yüksek görüntü kalitesi, yeni teknolojilere açık tavrı, dünyadaki televizyon-internet yaklaşmasına hızlı adaptasyonu gibi özellikleriyle en hızlı çıkış yapan ve beğeni toplayan marka haline geldiğini kaydeden Ali Güven, şöyle konuştu: Dünyada on demand hizmetine (istediğini, istediğin zamanda öde ve izle) ilgi artmaya devam ediyor. Diziler sezon sezon kaydedilerek izlenebiliyor. Öncü ülkelerde Full HD yayınlar artık standart haline geliyor. Türkiye de HD teknolojisinde hızla yol almaya başladı. Bu noktada daha fazla kanalın HD yayın yapması, insanların HD yayını deneme imkânı bulması ve kulaktan kulağa tavsiyeler de önemli bir rol oynayacak. İnteraktif uygulamalar ise test ediliyor.
Televizyon ve internet bir arada
TÜRKİYEde evde eğlence hizmetine ilginin arttığını söyleyen Ali Güven, şu bilgileri verdi: İnternet kullanırken TV karşısına geçmekten de vazgeçmiyoruz. Biz bu noktada, müşteriyi farklı hizmet sağlayıcılarla muhatap olmaktan kurtarıyoruz. D-Smart ile dijital TV, Smile ile internet hizmeti veriyoruz. Tek noktadan bu çözümleri almanın diğer avantajı da, kullanıcılar için ciddi indirimler sağlaması. Kullanıcıların tüm bu çözümleri evlerinde hazır bulabilmesi, tek tek abonelik taşımalarını azaltmak için ayrıca Smart City projemizi de başlattık. Smart City ile toplu konut projelerine inşaat esnasında girerek, mevcut sitelerin altyapısını bu çözümümüzle geliştiriyoruz.
Kayıt özelliği olan cihazlarla fark yaratacak
ÖNÜMÜZDEKİ dönemde etkileşimli uygulamalar, kayıt özellikli kolay kullanılan cihazlarla fark yaratacaklarını dile getiren Ali Güven, Bugün insanlar cep telefonları, tabletler ve bilgisayarlarından da TV yayınlarını canlı olarak takip edebiliyor. Hatta dünyada tablet satışları, bilgisayar satışlarını geçti. Türkiyede de bu hizmetin çok daha geniş kitlelere sunulmasının önünde teknik bir engel yok. Bu noktada önemli olan tüketicilerin bu şekilde bir kullanıma, hareketli iken TV seyretmeye ne kadar talep gösterecekleridir. Şu anda Türkiyede dizüstü bilgisayardan TV seyredenlerin sayısı artıyor, ama benzer bir gelişmeyi mobil cihazlarda henüz görmüyoruz. Buna karşın gelişeceğini biliyoruz diye konuştu.
İkili Oyuna odaklanacak
LOGO yazılım şirketini hızlı büyüttüklerini, D-Smartın da Logo gibi enerjik ve yüksek potansiyele sahip bir şirket olduğunu kaydeden Ali Güven, şu değerlendirmeyi yaptı: D-Smartın bundan sonraki büyüme planlarını önümüzdeki dönemlerde paylaşacağız. İkili Oyun uygulamasına odaklanmayı, en önemli stratejilerimizden biri olarak görüyoruz. Türkiyede katma değerli TV hizmetlerine abonelik 5 milyon civarında seyrediyor. Bu kitlede de aynı hizmet sağlayıcıdan birden fazla hizmet alanların sayısı oldukça az. Çanak antenle uydu yayınlarını izleyenleri ve karasal yayınları çatal antenle takip edenleri tanıştıracağımız yayın kalitemizin yanı sıra, hizmet ayrıcalığımıza güveniyoruz.
Hürriyet
Abonelere istedikleri yerden D-Smartı izleme imkanı sunulacakken, içerik de farklı yöntemlerle kullanıcılara farklı modellerden ulaştırılacak. D-Smart Şirketler Grubu CEOsu Ali Güven, Ülkemizde hızlı bir TV dönüşümü de yaşanıyor, HD Ready ve Full HD televizyon satışları oldukça canlı gidiyor, tüketiciler özel kanalları izlemek, saydığımız hizmetleri kullanmak için bir platforma abone olmaya daha sıcak bakıyorlar. Hedefimiz, 2013 yılında D-Smartı Türkiyenin en fazla pay tv abonesi olan dijital platformu haline getirmek dedi.
En çok abone kazanan marka
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun (BTK) 2011 yılına ait üçüncü çeyrek verilerine göre, D-Smartın pazar payının yüzde 35.29a ulaştığını söyleyen Ali Güven, BTK verilerinin bu çeyrekte gösterdiği üzere D-Smartın pay TV abone büyüme sayısı 88 bin olmuş, D-Smart bu sayıyla Türkiye pay TV pazarının en çok abone kazanan markası haline geldi dedi. 2011 yılında yeni kanallarla içeriği zenginleştirdiklerini anlatan Güven, şunları söyledi: Altyapımızı ve D-Smart uyumlu uydu alıcılarını da sürekli geliştiriyor, kesintisiz, yüksek kalitede, kolay kullanılan bir cihaz için teknik yatırımlarımızı sürdürüyoruz. 1.5 milyona yakın evde olduğumuzdan teknik servis ve bayi ağımızı daha da genişleteceğiz, bu alanda da agresif davranıp yüksek müşteri memnuniyeti için ne gerekiyorsa uygulayacağız. D-Smart Türkiyenin 81 ilinde, SmartShop ve Smartpointlerden oluşan 1000 satış noktasından hizmet veriyor ve bu sayı gün geçtikçe artıyor.
Abone yüzde 40 artacak
Dijital yayıncılık alanında pazar paylarını büyütmeye devam ettiklerini söyleyen Ali Güven, şöyle konuştu: En hızlı pazar payı büyüten firmayız. 2011in ilk yarısında dijital pay TV pazarı, 2010 sonuna göre yüzde 5ler seviyesinde büyürken, biz abone sayımızı yüzde 10 artırdık. Bu genç bir platfom için büyük bir başarıdır. Özellikle ağustos ve eylül aylarında çok daha kuvvetli bir büyüme sergiledik. Döviz kurlarındaki artış ve ekonomideki olası yavaşlamaya rağmen, yılın 3. çeyreğindeki yüksek tempomuzu koruyarak abone sayımızı bir yılda yüzde 40ın üstünde artırarak kapatmayı hedefliyoruz.
Süper Lig ihalesine hazırlanıyor
Dijital platformda önemli bir güç olan futbol yayınlarına da değinen Ali Güven, şöyle devam etti: D-Smart olarak Avrupa futbolunun zirvesi olan Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligini futbolseverlere sunuyoruz. Türkiyede bir sonraki Süper Lig ihalesine, artan abone tabanımız ve güçlenen altyapımızla heyecanla hazırlanıyoruz. Her futbol haftasında Şampiyonlar Liginden bir veya iki tane 3 boyutlu maç yayınlıyoruz. Özellikle satışları hızla artan 3D teknolojisine sahip televizyon alıp, izleyecek 3 boyutlu içerik bulamayanlara da televizyonlarının üstün özelliklerini kullanmalarını sağlıyoruz. Büyük takımlarımızın hazırlık maçlarına da D-Smartta yer veriyoruz. Ulusal kanallarda yayınlanan çok sayıda futbol organizasyonu var, ancak bir dijital platformun kurulma nedeni sadece ve sadece futbol olmamalı.
Full HD standart oldu
D-SMARTın, zengin HD içerik yatırımları, yüksek görüntü kalitesi, yeni teknolojilere açık tavrı, dünyadaki televizyon-internet yaklaşmasına hızlı adaptasyonu gibi özellikleriyle en hızlı çıkış yapan ve beğeni toplayan marka haline geldiğini kaydeden Ali Güven, şöyle konuştu: Dünyada on demand hizmetine (istediğini, istediğin zamanda öde ve izle) ilgi artmaya devam ediyor. Diziler sezon sezon kaydedilerek izlenebiliyor. Öncü ülkelerde Full HD yayınlar artık standart haline geliyor. Türkiye de HD teknolojisinde hızla yol almaya başladı. Bu noktada daha fazla kanalın HD yayın yapması, insanların HD yayını deneme imkânı bulması ve kulaktan kulağa tavsiyeler de önemli bir rol oynayacak. İnteraktif uygulamalar ise test ediliyor.
Televizyon ve internet bir arada
TÜRKİYEde evde eğlence hizmetine ilginin arttığını söyleyen Ali Güven, şu bilgileri verdi: İnternet kullanırken TV karşısına geçmekten de vazgeçmiyoruz. Biz bu noktada, müşteriyi farklı hizmet sağlayıcılarla muhatap olmaktan kurtarıyoruz. D-Smart ile dijital TV, Smile ile internet hizmeti veriyoruz. Tek noktadan bu çözümleri almanın diğer avantajı da, kullanıcılar için ciddi indirimler sağlaması. Kullanıcıların tüm bu çözümleri evlerinde hazır bulabilmesi, tek tek abonelik taşımalarını azaltmak için ayrıca Smart City projemizi de başlattık. Smart City ile toplu konut projelerine inşaat esnasında girerek, mevcut sitelerin altyapısını bu çözümümüzle geliştiriyoruz.
Kayıt özelliği olan cihazlarla fark yaratacak
ÖNÜMÜZDEKİ dönemde etkileşimli uygulamalar, kayıt özellikli kolay kullanılan cihazlarla fark yaratacaklarını dile getiren Ali Güven, Bugün insanlar cep telefonları, tabletler ve bilgisayarlarından da TV yayınlarını canlı olarak takip edebiliyor. Hatta dünyada tablet satışları, bilgisayar satışlarını geçti. Türkiyede de bu hizmetin çok daha geniş kitlelere sunulmasının önünde teknik bir engel yok. Bu noktada önemli olan tüketicilerin bu şekilde bir kullanıma, hareketli iken TV seyretmeye ne kadar talep gösterecekleridir. Şu anda Türkiyede dizüstü bilgisayardan TV seyredenlerin sayısı artıyor, ama benzer bir gelişmeyi mobil cihazlarda henüz görmüyoruz. Buna karşın gelişeceğini biliyoruz diye konuştu.
İkili Oyuna odaklanacak
LOGO yazılım şirketini hızlı büyüttüklerini, D-Smartın da Logo gibi enerjik ve yüksek potansiyele sahip bir şirket olduğunu kaydeden Ali Güven, şu değerlendirmeyi yaptı: D-Smartın bundan sonraki büyüme planlarını önümüzdeki dönemlerde paylaşacağız. İkili Oyun uygulamasına odaklanmayı, en önemli stratejilerimizden biri olarak görüyoruz. Türkiyede katma değerli TV hizmetlerine abonelik 5 milyon civarında seyrediyor. Bu kitlede de aynı hizmet sağlayıcıdan birden fazla hizmet alanların sayısı oldukça az. Çanak antenle uydu yayınlarını izleyenleri ve karasal yayınları çatal antenle takip edenleri tanıştıracağımız yayın kalitemizin yanı sıra, hizmet ayrıcalığımıza güveniyoruz.
Hürriyet