- Katılım
- 4 Temmuz 2013
- Mesajlar
- 419
- Reaksiyon puanı
- 73
- Puanları
- 28
PayTR, Babalar Günü haftasında yapılan harcamalara ilişkin verileri açıkladı.
Pandemi nedeniyle online alışverişlerde yükseliş devam ediyor. Bu dönemdeki özel günlerde ise online alışverişe yönelenlerin sayısında bir hayli artış olduğunu söyleyebiliriz.
Mesai bitiminde alışveriş artıyor
Bu kapsamda PayTR, Babalar Günü haftasında yapılan harcamalara ilişkin verileri açıkladı. Açıklanan verilere göre Babalar Günü haftasında internetten alışveriş hacmi geçen yılın aynı dönemine kıyasla 3 kat arttı. 2019'un aynı dönemiyle karşılaştırıldığında online alışverişlerde adet bazında yüzde 94, tutar bazında ise yüzde 192 yükseliş gerçekleşirken, en yoğun alışveriş yapılan saat dilimi ise 17:00-18:00 arası oldu.
En çok harcama yapılan kategori: Teknoloji
Verilere göre en çok harcama yapılan kategori “teknoloji” oldu. Geçen yıla göre bu kategoride yüzde 550 artış yaşandı. İkinci sırada yüzde 176'lık artışla “giyim”, üçüncü sırada ise yüzde 191 artışla “kozmetik” kategorileri yer aldı. En dikkat çeken artış ise “otomotiv aksesuarları”nda oldu. Yüzde 321'lik oranda bir artış gerçekleşen bu kategori, dördüncü sıraya yükseldi.
Pandemi nedeniyle online alışverişlerde yükseliş devam ediyor. Bu dönemdeki özel günlerde ise online alışverişe yönelenlerin sayısında bir hayli artış olduğunu söyleyebiliriz.
Mesai bitiminde alışveriş artıyor
Bu kapsamda PayTR, Babalar Günü haftasında yapılan harcamalara ilişkin verileri açıkladı. Açıklanan verilere göre Babalar Günü haftasında internetten alışveriş hacmi geçen yılın aynı dönemine kıyasla 3 kat arttı. 2019'un aynı dönemiyle karşılaştırıldığında online alışverişlerde adet bazında yüzde 94, tutar bazında ise yüzde 192 yükseliş gerçekleşirken, en yoğun alışveriş yapılan saat dilimi ise 17:00-18:00 arası oldu.
En çok harcama yapılan kategori: Teknoloji
Verilere göre en çok harcama yapılan kategori “teknoloji” oldu. Geçen yıla göre bu kategoride yüzde 550 artış yaşandı. İkinci sırada yüzde 176'lık artışla “giyim”, üçüncü sırada ise yüzde 191 artışla “kozmetik” kategorileri yer aldı. En dikkat çeken artış ise “otomotiv aksesuarları”nda oldu. Yüzde 321'lik oranda bir artış gerçekleşen bu kategori, dördüncü sıraya yükseldi.