- Katılım
- 16 Aralık 2008
- Mesajlar
- 2,006
- Reaksiyon puanı
- 31
- Puanları
- 228
Arkadaşlar herkese merhaba ?
Yaklaşık 1.5 yıldır Huawei P30 Pro 6GB telefonu kullanıyorum, iPhone 6s'ten geçiş yapmıştım.
Sorunum başlıkta belirttiğim gibi bir bildirim sorunu. Fakat burada bahsedeceğim bildirim sorunu Whatsapp uygulaması özelinde.
Gerçi Huawei Emui arayüz sisteminde diğer uygulamalardan veya çoğu uygulamadan hiçbir şekilde bildirim alamadığımız için beni en çok rahatsız eden Whatsapp bildirimleri özelinden sorunuma çözüm arıyorum.
Arkadaşlar işim gereği ki herkes gibi yoğun bir şekilde Whatsapp mesaj trafiğim var gün içerisinde binlere varan mesaj trafiğim oluyor. 4, 5 ay öncesine kadar hiçbir şekilde sorun yaşamadığım Whatsapp bildirimlerinde şimdi sinir bozucu bir şekilde videoda gördüğünüz üzere bir bug ile karşı karşıyayım.
Sizin de aklınıza gelen ve benim yaptığım işlemler şu şekilde
* Bildirim ayarlarını sıfırladım
* Bildirim ayarları için müşteri hizmetleri ve internet üzerinde ulaşabildiğim tüm kombinasyonları denedim
* Telefon ayarlarını sıfırladım
* Telefonu sıfırladım
* Telefonu ardarda iki kez sıfırladım
* Sorun whatsapp uygulamasından olabilir diye Ocak, Mart, Haziran aylarındaki Whatsapp sürümlerini kurdum
* Whatsapp'a mail attım log kayıtlarıyla uygulamayla alakalı bir sorun yok şekilnde maile cevap verdiler
* Telefonum 10.1... android sürümündeyken Emui 11 beta kurdum...
*Bugün sabah tekrardan 10.1 sürümüne geri yükledim ve sıfırladım geri yüklemeden sonra.
Huawei müşteri hizmetlerinin bana önerdiği tüm her şeyi yaptım ve sorun hiçbir şekilde çözülmedi...
Bu arada müşteri hizmetleriyle de iletişim halindeydim onlara da bu videoyu gönderdim ve bana söyledikleri şu şekilde;
* Dalga geçercesine "Bu kadar Whatsapp bildirimi almayın, gruplardan çıkın, azaltın bildirimleri"
* "Servise gönderin Anakart değiştirsinler."
* "Servise bırakın yeni telefon verebilirler."
* Ve en acı açıklama skandal olan şu "Android'de böyle sorunlar olabiliyor, yapabileceğimiz bir şey yok."
Böyle bir yaklaşıma sahip çalışanlar Huawei kalitesine yakışmıyor..
Bu sorun için sizin önerebileceğiniz ne varsa denemeye hazırım. Ve sizce hakkımı Tüketici Hakem Heyetinde aramalı mıyım?
Biraz uzun oldu teşekkürler şimdiden
Yaklaşık 1.5 yıldır Huawei P30 Pro 6GB telefonu kullanıyorum, iPhone 6s'ten geçiş yapmıştım.
Sorunum başlıkta belirttiğim gibi bir bildirim sorunu. Fakat burada bahsedeceğim bildirim sorunu Whatsapp uygulaması özelinde.
Gerçi Huawei Emui arayüz sisteminde diğer uygulamalardan veya çoğu uygulamadan hiçbir şekilde bildirim alamadığımız için beni en çok rahatsız eden Whatsapp bildirimleri özelinden sorunuma çözüm arıyorum.
Arkadaşlar işim gereği ki herkes gibi yoğun bir şekilde Whatsapp mesaj trafiğim var gün içerisinde binlere varan mesaj trafiğim oluyor. 4, 5 ay öncesine kadar hiçbir şekilde sorun yaşamadığım Whatsapp bildirimlerinde şimdi sinir bozucu bir şekilde videoda gördüğünüz üzere bir bug ile karşı karşıyayım.
Sizin de aklınıza gelen ve benim yaptığım işlemler şu şekilde
* Bildirim ayarlarını sıfırladım
* Bildirim ayarları için müşteri hizmetleri ve internet üzerinde ulaşabildiğim tüm kombinasyonları denedim
* Telefon ayarlarını sıfırladım
* Telefonu sıfırladım
* Telefonu ardarda iki kez sıfırladım
* Sorun whatsapp uygulamasından olabilir diye Ocak, Mart, Haziran aylarındaki Whatsapp sürümlerini kurdum
* Whatsapp'a mail attım log kayıtlarıyla uygulamayla alakalı bir sorun yok şekilnde maile cevap verdiler
* Telefonum 10.1... android sürümündeyken Emui 11 beta kurdum...
*Bugün sabah tekrardan 10.1 sürümüne geri yükledim ve sıfırladım geri yüklemeden sonra.
Huawei müşteri hizmetlerinin bana önerdiği tüm her şeyi yaptım ve sorun hiçbir şekilde çözülmedi...
Bu arada müşteri hizmetleriyle de iletişim halindeydim onlara da bu videoyu gönderdim ve bana söyledikleri şu şekilde;
* Dalga geçercesine "Bu kadar Whatsapp bildirimi almayın, gruplardan çıkın, azaltın bildirimleri"
* "Servise gönderin Anakart değiştirsinler."
* "Servise bırakın yeni telefon verebilirler."
* Ve en acı açıklama skandal olan şu "Android'de böyle sorunlar olabiliyor, yapabileceğimiz bir şey yok."
Böyle bir yaklaşıma sahip çalışanlar Huawei kalitesine yakışmıyor..
Bu sorun için sizin önerebileceğiniz ne varsa denemeye hazırım. Ve sizce hakkımı Tüketici Hakem Heyetinde aramalı mıyım?
Biraz uzun oldu teşekkürler şimdiden
Son düzenleme: