UgurcanAlan
Asistan
- Katılım
- 21 Mayıs 2016
- Mesajlar
- 315
- Reaksiyon puanı
- 58
- Puanları
- 28
Arkadaşlar bu sabah saat 9'da kalkıp Esenler'den Mecidiyeköy'e gittim ve cihazı servise teslim ettim.Cihazın kapağını açmıştım, hanım ablamız inceledi baya kapağı ama birşey demeden ücretsiz hizmet olarak kayda geçti.Ve saat 1 civarında Lenovo'dan bir mesaj ''Seri numarası XXXXX olan ürününüzün onarım süreci devam etmektedir.'' şaşırdım, Lenovo'sun olum sen, beni 2 hafta bekletmen lazım senin nasıl ya! Daha sonra saat 3'te bir mesaj daha ''Kayıt nosu XXXXX, seri nosu XXXXX olan ürününüzün işlemi tamamlanmıştır.Haftaiçi 8:30-17:30 saatleri arasında teslim fişinizle alabilirsiniz.'' birader sen hayırdır ya.Şüphelendim, onu soracaktım işte acaba bu cihazın arka kapağını açmış olduğum için cihazı tamir etmedilermi?Siz ne düşünüyorsunuz?
Ama kayıt kağıdı var elimde, ücretsiz olduğuna dair ve diğer belgeler ile birlikte.
Ama kayıt kağıdı var elimde, ücretsiz olduğuna dair ve diğer belgeler ile birlikte.