Başkasına ait hattı kullanıyorsanız, 1 Ekim'e kadar hattı üzerinize alın! (Açık Hat)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan AliA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

SmH51

Profesör
Katılım
27 Ocak 2010
Mesajlar
1,259
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
Bir ara Turkcell'e hattı üzerime almak için gitmiştim 36 Tl para istemişlerdi vazgeçmiştim :bored:
 

jack bauer

Profesör
Katılım
8 Şubat 2010
Mesajlar
1,120
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Benim hatta ablamın üstüne kayıtlıydı bu durumda benimde mi hattı üzerime almam gerekiyor?
 

|BeyabaN|

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2008
Mesajlar
3,248
Reaksiyon puanı
9
Puanları
0
geçen seferki gözümden kaçmış, ücretsiz taşınabileceğinden haberim olmadı.
bende geçen ay gittim sordum kendi üzerine alma ücreti 40 tl istediler (avea)
bende hat ne kadar dedim 30 tl dedi. saçmalığa bak.

bu sefer ücretsiz kendi üzerime alacağım :D
 

exantric

Doçent
Katılım
18 Eylül 2007
Mesajlar
923
Reaksiyon puanı
9
Puanları
18
Turkcellden 13 yıldır kullandığım hattı sadece kendi kimliğimi ibraz ederek ücret ödemeden üzerime aldım,
ücret isteyen bayilerin oyununa gelmeyin dikkat! bazı arkadaşlar hat sahibi kimliğinin fotokopisi vs. demiş,
bu işin zaten asıl amacı üzerine olmayan bir hattı, hat sahibi olmadan üzerine almak
 

|BeyabaN|

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2008
Mesajlar
3,248
Reaksiyon puanı
9
Puanları
0
daha dün avea bayisine gittim 39 tl ücret istediler, bende süre 1 yıl uzatıldı dedim ama ısrarla süre uzatılmadı dediler.
bende hattı üzerime almıyorum o zaman diyim çıktım.
şimdi ne yapmam gerekiyor arkadaşlar?
 

|BeyabaN|

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2008
Mesajlar
3,248
Reaksiyon puanı
9
Puanları
0
arkadaşlar bu konuda bilgisi olan yok mu?
btk dan baktım ama 1 ekim 2014'e kadar uzatıldığına dair birşey bulamadım.
 

oslun

Dekan
Katılım
2 Aralık 2008
Mesajlar
7,665
Reaksiyon puanı
33
Puanları
228
arkadaşlar bu konuda bilgisi olan yok mu?
btk dan baktım ama 1 ekim 2014'e kadar uzatıldığına dair birşey bulamadım.

kesin olarak uzatıldı, haberini okumuştum bunun.. ben şubat ayında hattı üzerime almak için avea'ya gittiğimde 10 tl istediler.. o an uğraşmak istemediğim için verdim parayı çıktım. sonra avea müşteri hizmetlerini aradım ve bana bu işlemin ücretsiz olduğunu, benden 10 tl alan bayiyi bilgilendirip 10 tl'mi iade edeceklerini söyledi. (gidip almaya üşendim, orası ayrı)

müşteri hizmetlerini ara, ücretsiz olduğunu teyit et, gerekirse bayide ara müşteri hizmetlerini ve bayi çalışanlarıyla konuştur :)

bu da btk açıklaması

http://btk.gov.tr/mevzuat/kurul_kararlari/dosyalar/2013 DK-THD-561.pdf
 

|BeyabaN|

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2008
Mesajlar
3,248
Reaksiyon puanı
9
Puanları
0
kesin olarak uzatıldı, haberini okumuştum bunun.. ben şubat ayında hattı üzerime almak için avea'ya gittiğimde 10 tl istediler.. o an uğraşmak istemediğim için verdim parayı çıktım. sonra avea müşteri hizmetlerini aradım ve bana bu işlemin ücretsiz olduğunu, benden 10 tl alan bayiyi bilgilendirip 10 tl'mi iade edeceklerini söyledi. (gidip almaya üşendim, orası ayrı)

müşteri hizmetlerini ara, ücretsiz olduğunu teyit et, gerekirse bayide ara müşteri hizmetlerini ve bayi çalışanlarıyla konuştur :)
teşekkürler,
bende haberde okudum ama btk nın sitesinde birşey göremeyince aceba boşa mı ısrar ettim dedim :D
en kısa zamanda müşteri hizmetlerini arayacağım.
 

|BeyabaN|

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2008
Mesajlar
3,248
Reaksiyon puanı
9
Puanları
0

oslun

Dekan
Katılım
2 Aralık 2008
Mesajlar
7,665
Reaksiyon puanı
33
Puanları
228
bu kararı bulmuştum ama 2. parağraf gözümden kaçmış, şimdi dikkatli okuyunca gördüm.

böyle bir karar olduğu halde nasıl hala 39 tl istiyorlar anlamıyorum, ya hırsızlık için bekliyorlar yada iş bilmeyen elemanları vakit geçirsin diye dikmişler oraya.

avea'dan bağımsız yapıyorlar bu işleri.. 39 tl'yi alıp cebe indirecekler muhtemelen. sen vermemişsin ama oraya kadar gidip 39'tl yi bayılan çok kişi vardır. ne güzel demişler: kimse vermez sana hakkın olanı, sen almadıkça..
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Merhabalar,

Turkcell aynı sıkıntıyı bana da yaşattı. BTK sizlerinde dedeği gibi konuyla hiç ilglenmedi yazdığım mesajı direk turkcell e yönlendirdi onlardan gelen mesajda da gene cevap hep aynı oldu kanuni süre 90 gün dolmasına rağmen hat taşımaya izin verilmiyordu. Bu davranış sadece turkcell e özel bildiğim kadarı ile (avea ve vodafone bayilerinden aldığım bilgi) . Ben hiç üşenmedim tüketici masasına gidip durumu anlattım sözlü olarak benim haklı olduğumu ve bir dosya hazırlayarak resmi müracaatta bulunmamı istediler bende dosyayı hazırladım ve tüketici masasına teslim ettim 06.11.2013 tarihinde, evet süreç biraz uzun sürdü 23.06.2014 tarihinde lehime sonuçlandı ve ben hemen hattımı başka bir firmaya taşıdım. Karar No:2014/2703 Karar Tarihi :23.06.2014

Sizlere önerim hiç üşenmeyin gidip tüketici masasın şikayette bulunun ve turkcell in bu keyfi uygulamasına boyun eymeyin.


 
Üst