Avea İle İlgili tüm sorularinizi cevaplayabilirim

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Teşekkürler madmex,

Ama 1 günlük gecikme yok, kredi kartı hareketlerinde son gün ( yani tam zamanında) ödenmiş gözüküyor fatura... ama sevgili AVEA 1 gün sonra ödenmiş gibi gösteriyor sistemlerinde. Yani örneğin banka fatura son günü ay'ın 10'u iken 11'inde ödemiş değil!!...zamanında ödemiş ama yine de AVEA online işlemlerde 1 gün sonra ödenmiş gibi gösteriliyor....

E madem tam zamanında ödenmişse neden AVEA sisteminde tam zamanında ödenmiş göstermiyor, ya da eğer bir gün gecikmeli ise neden o bir günlük de gecikme faizini yansıtmıyor..??

Bu kısmı hala anlamadım ??

Banka tutarı sizden çekip parayı 1 gün işletip ertesi gün Avea'ya yatırıyor olabilir.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

merhaba benimde bir sorum olacak hocam avea gerçekten hesaplımı cepten internetle işim olmaz kız arkadaşımla çok konuşurum çok mesajlaşırım aveada bu konuda çok seçenek var kararsız kaldım kafam karıştı siz hangi tarife yada tarifeleri önerirsiniz

Güncel tarifler ile ilgili bilgim yok , bana kalırsa en hesaplı operatör. Hep söylemişimdir bölgenizde şebeke çekiyor ise tercih edilebilir.
 

promidal

Profesör
Katılım
18 Ekim 2011
Mesajlar
1,105
Reaksiyon puanı
11
Puanları
38
ben gaziantepteyim 3G neden adam gibi çekmiyor. paramızla rezil oluyoruz. ne zaman internet lazım olsa 3G yerine E harfi görüyorum..
 

YIGITTT

Öğrenci
Katılım
3 Haziran 2009
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
İnterneti ülkenin dört bir tarafından rezalet çeken [MENTION=101163]avea[/MENTION] , Tanıdın mı beni [MENTION=80171]ygtt[/MENTION]rkc
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
ben gaziantepteyim 3G neden adam gibi çekmiyor. paramızla rezil oluyoruz. ne zaman internet lazım olsa 3G yerine E harfi görüyorum..

arkadaşım istersen Avea'ye ilet şikayetlerini şimdi 3G olan bölgeleri var her operatörün ,olmayan yerleri var. TTNET'in de alt yapısının iyi olan-olmayan yerleri var.

Bu bakımdan yerine şikayet etmende fayda var :)
 

todorov

Öğrenci
Katılım
11 Aralık 2013
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
ben gaziantepteyim 3G neden adam gibi çekmiyor. paramızla rezil oluyoruz. ne zaman internet lazım olsa 3G yerine E harfi görüyorum..

bulundugunuz bölgede internet hızınız çok düşükse farklı operatöre geçin bence. aynısıvodafone kullanırken başıma geldi hiç çekilmiyor.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
hattım avea sms göndermiyo dakikam var arama yapmıyo lira yüklerin diyo nasıl düzelir yardım edin lütfen
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
113
Yaş
35
Arkadaş, Avea'nın sahibiyim dememiş, çalışanıyım demiş. Sorulara bak. =))

Ben 2 soru sorcam:
1. Faturalı Kontrolü seç 500 tarifesinden, woops'taki 23tl'lik süper fırsat tarifesine geçebilir miyiz?
2. Ben kendim faturalı yeni nesil 500 tarifesindeyim 1,5 yıldır. 1 yıldır 40TL ödüyorum. 1 yıl daha taahhüt yaptırsam indirim yapılır mı? 30TL'ye falan iner mi faturam?
 

faruk16

Asistan
Katılım
10 Mayıs 2008
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşım bimcell kullanıyor ve woops 23 tllik kampanyadan yararlanmak istiyor. avea ya geçmesi durumunda bu kampanyadan yararlanması mümkün mü acaba?
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
113
Yaş
35
Arkadaşım ben siteye bakmak istemiyorum. Doğrudan net bilgi istiyorum.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
tüm aboneliklerimi kapattırmak istiyorum ne yapmalıyım ?
 

AsK_GRiBi

Öğrenci
Katılım
6 Eylül 2013
Mesajlar
63
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
avea şehir merkezlerinde sorunsuz calışmakdadır bende avea kullanmakdayım herşeyden cok memnun oldugumu bildirmek isterim şebeke sorununa gelince bizim millet arama yapamadıgını iletekde genelde bu arama yapamama durumu 3g kaynaklıda olabiliyor abonenin bulunmuş oldugu konumda 3g yok ve cihadada 3g acık şebeke var gözükmesine ragmen arama yapdıgında hata alınıyor bu tür hata alan arkadaşlar 3gyi kpatıp şebekeyi gsm almaları işe yarayacakdır aramada bir problem yaşamıyacaklardır ancak int yavaş olacakdır.yanı avea ucuz-şehir merkezlerinde kaliteli-
 

tabiihab

Asistan
Katılım
26 Mart 2008
Mesajlar
103
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
hat sahibi devri için hangi işlemler gerekiyor ve ücretlendirme ne kadar? bir de böyle bir işlem için neden ücret talep ediliyor?
 

AsK_GRiBi

Öğrenci
Katılım
6 Eylül 2013
Mesajlar
63
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
hacı seen iyisi kulan filan yazma 9333ü ara hepsini oradan dinle daha saglam promosyonda olsa yine söler bu konunun teknik birimle bir ilgisi bulunmuyor..
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
merhaba hattımla Taahhütlü cihaz almıştım 1 ay önce taahhüt bitti. şimdi aynı hat ile başka bir cihaz alabiliyormuyum?
 
Katılım
3 Mart 2007
Mesajlar
29,207
Reaksiyon puanı
2,146
Puanları
113
[MENTION=137719]madmex[/MENTION]

Merhaba hocam, ben super fırsat tarifesini kullanıyorum.
Ayın 27sinde süresi bitip yeni dönem için tanımlaması gerekiyordu, 28 tl vardı hattımda ve yenilemek için yeterliydi.

Ayın 27sinde yani son gün benim daha şu kadar hakkım vardı;
Bu mesaj 27sinde saat 21 de gelmiş bir mesaj.

"Super Firsat kapsaminda 27.01.2014 tarihine kadar kullanabileceginiz yurtici her yone 490 dk, 4956 SMS ve 718 MB internet kullanim hakkiniz bulunmaktadir."

Saat 00 dan sonra nöbetin bitti geldim ne de olsa otomatik yenilenecek diye wassapı falan kullanmaya devam ediyordum sonra şu mesaj geldi.
"Super Firsat Paketindeki 2 GB internet hakkin bitti. Baska kampanya ya da paket yoksa kullanimin tarifenin standart asim ucreti uzerinden ucretlendirilir."

Dikkatinizi çekerim daha 700 mb vardı. Hemen interneti kapatıp sorgulama yaptım gelen cevap şuydu;
"Super Firsat Paketindeki yurtici her yone dakikalarin, yurtici her yone SMS'lerin ve internet kullanim hakkin bitmistir."

Pardon ama nasıl bitebilir? Otomatik yenilenmesi gerekmez mi? Benim o arada 3 liram gitti tabi.

Neyse müşteri hizmetlerine durumu anlattım önce normal bir durummuş gibi bana kabul ettirmeye çalıştı, işte yenilenmesini beklememişsiniz falan filan dedi, dedim yenilemediyse benim önceki hakkım bitmemiş hala devam ediyor demektir o zaman benim niye liram gitti dedim biraz kafasına yatar gibi oldu hatta bekleticem dedi tamam dedim bekledim.

Sonra açtı telefonu kalan hakkınızı nereden sorgulamıştınız dedi, 4545den dedim, sistemdeki çalışma nedeniyle önceki tarihlere ait kalan durumunu gösteriyor, siz 2gb internet hakkınızı bitirmişsiniz dedi. Güldüm ve uyduruyorsunuz öyle birşey yok dedim. Benim derdim 3 lira değil bi hata olmuş özür dileriz demenizi beklerdim dedim.
Hadi 2gb interneti bitirdim diyelim o zaman smslerim dakikalarım neden bitmiş gözüküyordu ben o kadar sms atmadım kimseyi de aramadım, bunu söyleyince de onları göremiyoruz dedi, işine gelmedi tabi.

Açık olarak beni hatta bekletirken bi yalan uydurup geldi ya da ona öyle bi şey söylediler.

Sonuç olarak benim paketim otomatik yenilenmediğinden 3 liram gitti ve ayak üstü on tane yalan atıldı.
Bilmem bu konu hakkında birşey yapabilir misin öyle anlatayım dedim.
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
113
Yaş
35
@madmex

Merhaba hocam, ben super fırsat tarifesini kullanıyorum.
Ayın 27sinde süresi bitip yeni dönem için tanımlaması gerekiyordu, 28 tl vardı hattımda ve yenilemek için yeterliydi.

Ayın 27sinde yani son gün benim daha şu kadar hakkım vardı;
Bu mesaj 27sinde saat 21 de gelmiş bir mesaj.

"Super Firsat kapsaminda 27.01.2014 tarihine kadar kullanabileceginiz yurtici her yone 490 dk, 4956 SMS ve 718 MB internet kullanim hakkiniz bulunmaktadir."

Saat 00 dan sonra nöbetin bitti geldim ne de olsa otomatik yenilenecek diye wassapı falan kullanmaya devam ediyordum sonra şu mesaj geldi.
"Super Firsat Paketindeki 2 GB internet hakkin bitti. Baska kampanya ya da paket yoksa kullanimin tarifenin standart asim ucreti uzerinden ucretlendirilir."

Dikkatinizi çekerim daha 700 mb vardı. Hemen interneti kapatıp sorgulama yaptım gelen cevap şuydu;
"Super Firsat Paketindeki yurtici her yone dakikalarin, yurtici her yone SMS'lerin ve internet kullanim hakkin bitmistir."

Pardon ama nasıl bitebilir? Otomatik yenilenmesi gerekmez mi? Benim o arada 3 liram gitti tabi.

Neyse müşteri hizmetlerine durumu anlattım önce normal bir durummuş gibi bana kabul ettirmeye çalıştı, işte yenilenmesini beklememişsiniz falan filan dedi, dedim yenilemediyse benim önceki hakkım bitmemiş hala devam ediyor demektir o zaman benim niye liram gitti dedim biraz kafasına yatar gibi oldu hatta bekleticem dedi tamam dedim bekledim.

Sonra açtı telefonu kalan hakkınızı nereden sorgulamıştınız dedi, 4545den dedim, sistemdeki çalışma nedeniyle önceki tarihlere ait kalan durumunu gösteriyor, siz 2gb internet hakkınızı bitirmişsiniz dedi. Güldüm ve uyduruyorsunuz öyle birşey yok dedim. Benim derdim 3 lira değil bi hata olmuş özür dileriz demenizi beklerdim dedim.
Hadi 2gb interneti bitirdim diyelim o zaman smslerim dakikalarım neden bitmiş gözüküyordu ben o kadar sms atmadım kimseyi de aramadım, bunu söyleyince de onları göremiyoruz dedi, işine gelmedi tabi.

Açık olarak beni hatta bekletirken bi yalan uydurup geldi ya da ona öyle bi şey söylediler.

Sonuç olarak benim paketim otomatik yenilenmediğinden 3 liram gitti ve ayak üstü on tane yalan atıldı.
Bilmem bu konu hakkında birşey yapabilir misin öyle anlatayım dedim.

Geçmiş olsun. Sanırım avea'da yenisiniz ya da bu ilk defa başınıza geldi. Ben de faturasız kullanırken böyle şeyler oluyordu. Avea'da bu işler böyle maalesef. Saat tam 00.00'da aylık paketinizi sonlandırır. 2-3 saat sonra hatta belki sabaha doğru paketi yeniler. Bu sürede asla arama, mesajlaşma, internet kullanımı yapmamalısınız. Faturasız hatlarda bu böyle. Tabi her zaman değil, bazen yarım saat, 1 saat içinde yeniledikleri de oluyor. Faturalılarda anında yeniliyorlar.
 
Katılım
3 Mart 2007
Mesajlar
29,207
Reaksiyon puanı
2,146
Puanları
113
Geçmiş olsun. Sanırım avea'da yenisiniz ya da bu ilk defa başınıza geldi. Ben de faturasız kullanırken böyle şeyler oluyordu. Avea'da bu işler böyle maalesef. Saat tam 00.00'da aylık paketinizi sonlandırır. 2-3 saat sonra hatta belki sabaha doğru paketi yeniler. Bu sürede asla arama, mesajlaşma, internet kullanımı yapmamalısınız. Faturasız hatlarda bu böyle. Tabi her zaman değil, bazen yarım saat, 1 saat içinde yeniledikleri de oluyor. Faturalılarda anında yeniliyorlar.

Uzun süredir avea kullanıyorum, yıkılan paket kullandım 1 yıldan fazla, böyle birşey olmamıştı. Neyse bu ay bu hattı son kullanmışım zaten, faturalı olana geçeceğim yeni bir numarayla.
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
[MENTION=374275]Bloother[/MENTION] [MENTION=16260]__kadıköyRAP__[/MENTION]


hocam şimdi burdan yazıcaklarım sadece yorum olur istersen müşteri hizmetlerine sor bi daha net bilgi alırsın.

saatlerini vermemişsin ama ,

2 seçenek var ya paketin 30 gün süresi bitti ve paket yenilenmeden giriş yaptığın için bakiyenide düşürdü ve paketi yenileyemedin (yenilenmesini ve onay smsini beklemen gerekir, 00.00 da hemen yenilenmeyebiliyor sistem yoğunluğuna göre 10dk yı bulabiliyor 1 saat değil)

ya da 700 mb'ı kulladın o anda güncelleştirme falan yaptı diyecem ama pek mümkün gözükmüyor o yüzden 1. seçenek daha mantıklı.

o yüzden talebini bence facebook'tan veya twitter'dan yaz daha net sonuç alırsın

- - - Mesaj Güncellendi - - -

aveada eksi tl ye nasıl düşeriz

düşmezsin:)

- - - Mesaj Güncellendi - - -

merhaba hattımla Taahhütlü cihaz almıştım 1 ay önce taahhüt bitti. şimdi aynı hat ile başka bir cihaz alabiliyormuyum?

alırsın

- - - Mesaj Güncellendi - - -

hat sahibi devri için hangi işlemler gerekiyor ve ücretlendirme ne kadar? bir de böyle bir işlem için neden ücret talep ediliyor?

Devlete ödenen vergi , operatörlerde ek ücret isteyebiliyor ama ek ücret istemiyorlar şuan

- - - Mesaj Güncellendi - - -

tüm aboneliklerimi kapattırmak istiyorum ne yapmalıyım ?

müşteri hizmetlerii ara veya bayiye git
 
Katılım
3 Mart 2007
Mesajlar
29,207
Reaksiyon puanı
2,146
Puanları
113
[MENTION=137719]madmex[/MENTION] zaten hata o işte, sistemin geç yenilemesi benim hatam mı ki giden benden gidiyor. Benim hattımda lira varsa otomatik yenilenip benim kesintisiz olarak interneti kullanmaya devam etmem lazım. Dediğim gibi 3 liranın peşinde koşacak değilim ama hatalarını kabul etmeyip üzerine uydurma yapmaları yakışmıyor avea gibi bir şirkete.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
avea mobil ödemeyi kullanmak istiyorum ama avea hattımın 1 aydır aktif olması gerekiyormuş avea hattımın kaç gündür aktif oldugunu nasıl ögrenebilirim ?
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
@madmex zaten hata o işte, sistemin geç yenilemesi benim hatam mı ki giden benden gidiyor. Benim hattımda lira varsa otomatik yenilenip benim kesintisiz olarak interneti kullanmaya devam etmem lazım. Dediğim gibi 3 liranın peşinde koşacak değilim ama hatalarını kabul etmeyip üzerine uydurma yapmaları yakışmıyor avea gibi bir şirkete.

ya zaten gerek avea.com.tr de gerek farklı yerlerde paket tam gece 00:00 da yenilenir yazmaz ben hiçbir operatörde denk gelmedim ,genelde 12'den sonra ibaresi kullanılır çünkü malum sistem bu , hiçbir operatör riske atmamak için net saat vermez . Aslında haklısın belli bir saati olmalı tak o saatte yenilenmeli ama burası Türkiye diyelim geçelim:)

- - - Mesaj Güncellendi - - -

avea mobil ödemeyi kullanmak istiyorum ama avea hattımın 1 aydır aktif olması gerekiyormuş avea hattımın kaç gündür aktif oldugunu nasıl ögrenebilirim ?

müşteri hizmetlerini aramalısın
 

blodie1

Öğrenci
Katılım
29 Ocak 2014
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bir sürü soru soruyor hangi numaralara basacagımı bilmiyorum müsteri hizmetleri ile konusurken hangi numaralara basmalıyım ?
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
bir sürü soru soruyor hangi numaralara basacagımı bilmiyorum müsteri hizmetleri ile konusurken hangi numaralara basmalıyım ?

kardeşim yanlş yönlendirmiyim, 2-3 kez test amaçlı aramıştım çokta zorlanmadım yani herhangi bir menüye girdikten sonra 3-5-6 vs gibi daha sonra müşteri temsilcisine bağlanmak içindiye bir anons veriyor biliyorm
 
Katılım
3 Mart 2007
Mesajlar
29,207
Reaksiyon puanı
2,146
Puanları
113
Bedava dakikalarınız ile konuşmak istiyorsanız 444 1 500 ü arayın.
 
Üst