metehan760
Asistan
- Katılım
- 4 Ekim 2008
- Mesajlar
- 446
- Reaksiyon puanı
- 7
- Puanları
- 18
Bundan 6 ay kadar önce Asus'un piyasadaki en üst model dizüstü bilgisayarlarından birisini aldım. Birkaç gün sonra batarya yayının çalışmadığını ve bataryanın yerinden çıkmadığını görünce, bilgisayarı kargo ile İstanbul'daki Asus Yetkili servisine göndererek Tüketici kanunu gereği, 1 ay içinde oluşan bu arıza nedeniyle cihazın değişimini talep ettim. 21 gün sonra cihazı tamir ederek bana geri gönderdiler ve şöyle bir not düşmüşler "Arıza kullanıcı hatası ancak müşteri memnuniyeti politikamız gereği tamir ettik".
- Bataryanın yayının yerinden çıkmış olması nasıl müşteri hatası olur, diye defalarca telefonla aradım ve mail attım ama muhatap bulamadım.
Cihaz 4. ayında bataryayı şarj etmemeye başladı. Servise gönderdim. 18 gün sonra geldi, bataryası ve wireless kartı değişmiş.
Ama cihaz hala şarj olmuyordu, hatta artık bataryayı bile görmüyordu.
Geldiği gün tekrar kargoya verdim. ve üzerine kocaman "Lütfen test etmeden bana göndermeyin" yazdım.
17 gün sonra geri geldi. Anakartı değişmiş. Aktif olarak test edilmiş (böyle yazıyor notta).
Kutudan çıkardım ki cihaz hiç ama hiç açılmıyor. Açma tuşuna bastığımda 2 saniye sonra acayip bir ses çıkarıyor sonra kapanıyor.
Geldiği gün tekrar kargoya verdim, geri gönderdim.
Tam 12 gün oldu serviste. Bugün arayıp durumunu sorayım dedim. Zaten o kadar zor ulaşılabiliyor ki o telefona. Neyse telefondaki müşteri temsilcisi dedi ki; "hala sizin cihaza tamir sırası gelmedi, bu sıralar biraz yoğunuz. 20 iş günü dolmadan göndeririz".
Bu cihazı alalı 6 ay oldu ve bunun 2,5 ayı serviste geçti. Daha ne kadarını serviste geçireceği belli değil. Her gönderdiklerinde telefonla aradım ve "neden test etmeden gönderdiniz" dedim
- Biz test etmeden göndermeyiz, tekrar gönderin tekrar bakalım dediler.
"Peki bu cihaz neden bu kadar uzun süre serviste bekliyor neden göndermiyorsunuz" dedim.
-Dönemsel yoğunluk dediler
Bilgisayar arızasının dönemimi olur?
Dikkat ederseniz son üç seferki tamir işleminde daha cihaz elime geçtiği gün geri gönderdim. Buradan ise şu sonucu çıkardım. Bu cihazı bana 20 iş günü dolmaya yakın gönderdiler hep, demek ki arızanın onlarda farkında ama maksimum süre dolmasın diye böyle bir yola başvuruyorlar.
Arayıp tamir sürelerinin üst üste sayılması gerektiğini söyledim, onu da kabul etmediler.
Başka bir ayrıntı ise. Asus müşteri temsilcisine ulaşmak için saatlerce telefonda beklemeniz gerekiyor. 10 tane e-mail gönderseniz bazen bir tanesine cevap veriyorlar.
Tüm resmi tatil günlerinde kapalılar (cumartesi, pazar, 30 ağusatos gibi).
Bakalım daha ne kadar mağdur edecekler...
- Bataryanın yayının yerinden çıkmış olması nasıl müşteri hatası olur, diye defalarca telefonla aradım ve mail attım ama muhatap bulamadım.
Cihaz 4. ayında bataryayı şarj etmemeye başladı. Servise gönderdim. 18 gün sonra geldi, bataryası ve wireless kartı değişmiş.
Ama cihaz hala şarj olmuyordu, hatta artık bataryayı bile görmüyordu.
Geldiği gün tekrar kargoya verdim. ve üzerine kocaman "Lütfen test etmeden bana göndermeyin" yazdım.
17 gün sonra geri geldi. Anakartı değişmiş. Aktif olarak test edilmiş (böyle yazıyor notta).
Kutudan çıkardım ki cihaz hiç ama hiç açılmıyor. Açma tuşuna bastığımda 2 saniye sonra acayip bir ses çıkarıyor sonra kapanıyor.
Geldiği gün tekrar kargoya verdim, geri gönderdim.
Tam 12 gün oldu serviste. Bugün arayıp durumunu sorayım dedim. Zaten o kadar zor ulaşılabiliyor ki o telefona. Neyse telefondaki müşteri temsilcisi dedi ki; "hala sizin cihaza tamir sırası gelmedi, bu sıralar biraz yoğunuz. 20 iş günü dolmadan göndeririz".
Bu cihazı alalı 6 ay oldu ve bunun 2,5 ayı serviste geçti. Daha ne kadarını serviste geçireceği belli değil. Her gönderdiklerinde telefonla aradım ve "neden test etmeden gönderdiniz" dedim
- Biz test etmeden göndermeyiz, tekrar gönderin tekrar bakalım dediler.
"Peki bu cihaz neden bu kadar uzun süre serviste bekliyor neden göndermiyorsunuz" dedim.
-Dönemsel yoğunluk dediler
Bilgisayar arızasının dönemimi olur?
Dikkat ederseniz son üç seferki tamir işleminde daha cihaz elime geçtiği gün geri gönderdim. Buradan ise şu sonucu çıkardım. Bu cihazı bana 20 iş günü dolmaya yakın gönderdiler hep, demek ki arızanın onlarda farkında ama maksimum süre dolmasın diye böyle bir yola başvuruyorlar.
Arayıp tamir sürelerinin üst üste sayılması gerektiğini söyledim, onu da kabul etmediler.
Başka bir ayrıntı ise. Asus müşteri temsilcisine ulaşmak için saatlerce telefonda beklemeniz gerekiyor. 10 tane e-mail gönderseniz bazen bir tanesine cevap veriyorlar.
Tüm resmi tatil günlerinde kapalılar (cumartesi, pazar, 30 ağusatos gibi).
Bakalım daha ne kadar mağdur edecekler...