Asus Aldım, Pişman oldum

Muvahhid

Doçent
Katılım
9 Aralık 2008
Mesajlar
581
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
@sebastiantr
Öncelikle sana teşekkür ederim, çünkü sen buraya yazmasaydın, ben bir daha aramayacaktım.
Bugün bu mesajın üzerine tekrar aradım. Israrlarım ve katı tutumum sayesinde 1 aydır görüşemediğim yöneticiyle görüştüm. Derdim ne ise uzun uzun anlattım. Az önce "Cihazınızın değişim işlemleri başlatılmıştır" diye bir e-posta aldım.

Vallaha benim bile sebastian'a teşekkür edesim geldi.. İnşallah değişirde rahatlarsın kardeşim ben Toshiba'ya laptop'umu ikinci kez tamir için gönderdiğimde sinirlerim alt üst olmuştu cıngar çıkarmıştım.. Sen ne hale geldin Allah bilir..
 

engerex

Dekan
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,676
Reaksiyon puanı
26
Puanları
228
...
1161 TL nin üzerindeki tutarlarda Tüketici hakem heyetinin kararı bağlayıcı değil.
Kaynak

İl ve ilçe hakem heyetlerinin alt ve üst sınırları farklı. O zaman il hakem heyetine başvurmalısın.


...
nsaral@cizgi.com.tr

Asus anakart, ekran kartı ve bir sürü ıvırızıvırın teknik servisine bakarlar ama dediğim gibi LCD notebook tarzı şeylere Çamlıca daki yer bakıyor.
Düzgün bir şekilde sıkıntını anlat, ben asus markasına güvendim satın aldım, aldığıma pişman oldum bana böyle böyle şeyler yaptılar 6 aylık bilgisayarımın 3 ayı servisde geçti de.
....

Niyazı Saral çok ilgili biri. Son kullanıcı ile birebir muhattap olabilen biri. Elinden gelen bir şeyse muhakkak yardımcı olmaya çalışır.
 

Gold Eagle

Profesör
Katılım
4 Kasım 2010
Mesajlar
1,479
Reaksiyon puanı
4
Puanları
218
Hocam 1 yılını doldurdu benim ASUS bilgisayar.Şu anda serviste.Benim hatam dolayısıyla gitmiş bulunmakta.Bu ikinci seferi,ilkinde de benim hatamdı ama herhangi bir para veya başka birşey talep etmediler.
İlkinde,büyük ihtimalle,şarj cihazı yere çarptığından göndermiştik.20 gün içerisinde şarj cihazı değişmiş olarak geldi.Ayrıca temizlik yapılmıştı ve denendiğine eminim.(Geldiğinde bilgisayarın şifresi kaldırılmış,şifreyi vermemiştim çünkü, ve deepfreeze pasif olarak gelmişti.)Masraf da çıkmadı neyse ki.
Geçen hafta da format atmaya çalıştığımda Recovery bölümünü görmedi.Ben de sinirlenip Win 8 yükledim bu sırada Recovery'i sildim.Sonrasında Win 8'de de sorun çıkınca formatı atalım tekrar dedim ama sorun çıkardı.Sonuç olarak işletim sistemsiz ortada kaldım.Sonra servise gönderdim tabi.Bekliyorum gelmesini,Bimeks'te yüklenmeyebilir denmişler ama internette sorun oldu mu recovery'nin de serviste yüklenebildiğini gördüm.Umarım yükler gönderirler de sorun filan olmaz hiç.15 güne kadar gelir belki de.
Lafın kısası şu ana kadar servisten sorunsuz göndermişlerdi.

Ama size geçmiş olsun hocam.Sorunun da çözüldüğüne sevindim.
 

engerex

Dekan
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,676
Reaksiyon puanı
26
Puanları
228
Bu arada Niyazı Saral'ın 2010 yılında bir forumda paylaştığı yazısı.

....................
Ben de not düşmek istedim. Yukarıda bahsedilen konular tam olarak doğru mudur yoksa abartılı mıdır bilemem ama bilmeyenler için söylüyorum Asus'un PC Bileşenleri (Anakart, VGA, ..vs) tüm servisi Çizgi Elektronik firmasına iattir ancak NoteBook ürünleri ithalatı ve/veya servisi konusunda biz çalışmıyoruz.

Hani bazı arkadaşalar Asus ile Çizgi'yi bir tutuyorlar da ondan söyledim.

Bir ara ücretli olarak dizüstü pc teknik servis hizmeti veriyorlardı diye hatırlıyorum. Şu an bilmiyorum.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
ben 10 sendedir asusun hem anakartını hem leptopunu kulanıyorum bir gun dahi tık dememişdir arkadaşalr birazda kulanmasını bilmek lazım bişileri ben cok memnunum şuan elimde eski leptopu var bunu satıp oyun leptopu alıcam asus yada msi
 

Headhunter

Doçent
Katılım
20 Temmuz 2007
Mesajlar
827
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
@sebastiantr
Öncelikle sana teşekkür ederim, çünkü sen buraya yazmasaydın, ben bir daha aramayacaktım.
Bugün bu mesajın üzerine tekrar aradım. Israrlarım ve katı tutumum sayesinde 1 aydır görüşemediğim yöneticiyle görüştüm. Derdim ne ise uzun uzun anlattım. Az önce "Cihazınızın değişim işlemleri başlatılmıştır" diye bir e-posta aldım.

Dostum tüketici hakları konusunda sana kim bilgi verdiyse yanlış vermiş. Ürünün aynı sebepten dolayı yılda 4 kere servise gitmiş olması gerekiyor ki gördüğüme göre seninki de aynı sebepten gitmiş. Bir ikincisi mahkeme 2-3 yıl sürmez. 4-5 aya hallediliyor. Son olarakta harç filan yok herhangi bir para ödemiyorsunuz fakat eğer mahkemeyi kaybederseniz avukat vekalet ücretini (550 TL) ödemek zorundasınız.

Değişimin yapıldığına sevindim inş bir daha bunun gibi bir sorunla karşılaşmazsınız.
 
S

SDN Anonim 291487

SDN Okuru
Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun Asus'un ürünleri çoğu firmaya göre sağlamdır ama bazen böyle tatsız olaylar yaşanabiliyor benim Asus F3JP laptopum var hala taş gibi 6-7 yıldır kullanıyorum ilk önce hakem heyetine başvur sonra mahkemeye başvur çünkü mahkemeye bir başvurursan işin içinden çıkamıyorsun labirent gibi mübarek :D
 

sebastiantr

Profesör
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
Konuyu sonuna kadar okuyunda ona göre cevap verin arkadaş.
Halen yok oraya başvurun yok buraya başvurun diyorlar :confused1:
 

rauf.unver

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2013
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Selamlar Metehan,
Aynı durumu bugün ben yaşadım. Yaklaşık 3 ay önce bende ASUS N56VZ diye bir ürün aldım ve yaklaşık 9 yıldır bilgisayar satışı yaptım bu kadar kötü yapılmış ve kendi adını kötüleyen bir servis görmedim. Ürünü bakkal hamdi yapsa bundan çok daha iyi yapardı. Ekranın yarısı ayrık geldi. Bu insanlar paralarını çöpte bulmuyorlar ve bunu hak etmiyorlar.
 
Üst