Asus Aldım, Pişman oldum

metehan760

Asistan
Katılım
4 Ekim 2008
Mesajlar
446
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Bundan 6 ay kadar önce Asus'un piyasadaki en üst model dizüstü bilgisayarlarından birisini aldım. Birkaç gün sonra batarya yayının çalışmadığını ve bataryanın yerinden çıkmadığını görünce, bilgisayarı kargo ile İstanbul'daki Asus Yetkili servisine göndererek Tüketici kanunu gereği, 1 ay içinde oluşan bu arıza nedeniyle cihazın değişimini talep ettim. 21 gün sonra cihazı tamir ederek bana geri gönderdiler ve şöyle bir not düşmüşler "Arıza kullanıcı hatası ancak müşteri memnuniyeti politikamız gereği tamir ettik".
- Bataryanın yayının yerinden çıkmış olması nasıl müşteri hatası olur, diye defalarca telefonla aradım ve mail attım ama muhatap bulamadım.

Cihaz 4. ayında bataryayı şarj etmemeye başladı. Servise gönderdim. 18 gün sonra geldi, bataryası ve wireless kartı değişmiş.
Ama cihaz hala şarj olmuyordu, hatta artık bataryayı bile görmüyordu.

Geldiği gün tekrar kargoya verdim. ve üzerine kocaman "Lütfen test etmeden bana göndermeyin" yazdım.
17 gün sonra geri geldi. Anakartı değişmiş. Aktif olarak test edilmiş (böyle yazıyor notta).

Kutudan çıkardım ki cihaz hiç ama hiç açılmıyor. Açma tuşuna bastığımda 2 saniye sonra acayip bir ses çıkarıyor sonra kapanıyor.
Geldiği gün tekrar kargoya verdim, geri gönderdim.

Tam 12 gün oldu serviste. Bugün arayıp durumunu sorayım dedim. Zaten o kadar zor ulaşılabiliyor ki o telefona. Neyse telefondaki müşteri temsilcisi dedi ki; "hala sizin cihaza tamir sırası gelmedi, bu sıralar biraz yoğunuz. 20 iş günü dolmadan göndeririz".

Bu cihazı alalı 6 ay oldu ve bunun 2,5 ayı serviste geçti. Daha ne kadarını serviste geçireceği belli değil. Her gönderdiklerinde telefonla aradım ve "neden test etmeden gönderdiniz" dedim
- Biz test etmeden göndermeyiz, tekrar gönderin tekrar bakalım dediler.
"Peki bu cihaz neden bu kadar uzun süre serviste bekliyor neden göndermiyorsunuz" dedim.
-Dönemsel yoğunluk dediler
Bilgisayar arızasının dönemimi olur?

Dikkat ederseniz son üç seferki tamir işleminde daha cihaz elime geçtiği gün geri gönderdim. Buradan ise şu sonucu çıkardım. Bu cihazı bana 20 iş günü dolmaya yakın gönderdiler hep, demek ki arızanın onlarda farkında ama maksimum süre dolmasın diye böyle bir yola başvuruyorlar.
Arayıp tamir sürelerinin üst üste sayılması gerektiğini söyledim, onu da kabul etmediler.

Başka bir ayrıntı ise. Asus müşteri temsilcisine ulaşmak için saatlerce telefonda beklemeniz gerekiyor. 10 tane e-mail gönderseniz bazen bir tanesine cevap veriyorlar.
Tüm resmi tatil günlerinde kapalılar (cumartesi, pazar, 30 ağusatos gibi).
Bakalım daha ne kadar mağdur edecekler...
 

metehan760

Asistan
Katılım
4 Ekim 2008
Mesajlar
446
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Edit: Tüketici kanununa göre bir yıl içinde 4 kez servise giden ürün iade/değişim olması gerekirken, Asus bu kanunu da kabul etmiyor. Konuyu Gümrük ve Ticaret Bakanlığına Sordum. 4 kez gitti ise tamir görmese bile iade olmak zorunda dediler. Asus mahkemeye ver diyor. Zaten bilgisayar gelince vereceğim. İlginçtir mahkeme 465 TL harç istiyor (sanırım firmaları korumak için çıkarılmış). Mahkeme 2-3 sene sürüyormuş. 2-3 sene Asus'un o bilgisayarını kullanırım, hem o zamana bilgisayar eskir, bedavadan 3 yıl bilgisayar kullanmış olurum.
 

somagiz

Öğrenci
Katılım
5 Ekim 2009
Mesajlar
67
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
Hocam Allah yardımcın olsun, zor bir durum gerçekten, sinir harbi, umarım dilediğin gibi sonlanır...
 

Ben Kenobi

Müdavim
Müdavim
Katılım
6 Kasım 2011
Mesajlar
7,338
Reaksiyon puanı
3,156
Puanları
1,358
ben casper, acer, toshiba kullanmış dell, sony kullanmamış ama arkadaştan görmüş biri olarak söyleyebilirim ki en memnun kaldığım dizüstü Asus
gerçi 1 yıl oldu henüz sorunu olmadı, servise gitmediği için bilmiyorum belki servis olayı kötüdür ama Asus marka olarak benim gördüğüm kalitelisi. aldığımdan beri hiç temizlemedim ama hiç ısınma sorunu olmadı, ne monitör ne batarya ne wireless, tekrar alsam kesinlikle yine Asus alırım.
dediğim gibi Türkiye servisi kötü olabilir.
 

PetyrBaelish

Profesör
Katılım
15 Mayıs 2012
Mesajlar
4,001
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Servis yerine başka bir yere götürseniz onarım için.
 

Felix Dzerjinski

Profesör
Katılım
2 Nisan 2012
Mesajlar
1,901
Reaksiyon puanı
5
Puanları
218
Hocam mahkeme son çözüm yolu olsun. Tavsiyem Kaymakamlıkların bünyesinde bulunan Tüketici Hakem Heyetine başvurman. Hakem Heyetlerinin kararları mahkemelerin verdiği kararlar gibi bağlayıcı ve mahkemelerden çok daha kısa sürede çözümleniyor.

Elinde ki belgelerle beraber bir dilekçe hazırla başvur derim.
 

engerex

Dekan
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,676
Reaksiyon puanı
26
Puanları
228
- Sana söylenen 1 yıl içinde 4 kez değerini cihazının garanti belgesinden kontrol et. Her ürünün değeri farklı olabilir. Bir yıl içinde aynı arıza ve farklı arıza olarak farklı iki değer bulunabilir.
- Serviste geçen süre garanti süresine eklenir. (Servise bugün verdin, yarın aldın 2 gün eklenir.)
- Azami tamir süresi aşıldığında, aynı veya farklı arızaların azami tamir sayısına ulaşıldığında yeni ürün veya para iadesi talep edebilirsin. Hangisi olacağına sen verirsin.
- Ürüne ait fatura, garanti belgesi, servis raporları gibi tüm evrakların kopyasını alıp sakla.
- Ürüne ait kutu ve tüm kutu içeriğinin tam olmasına dikkat et. İadede sorun yaşama. Eğer sorun çıkarsa aynı ürüne sahip bir kişiden temin etmeyi dene.
- Şikayet için ilk olarak valilik veya kaymakamlıktaki Tüketici Hakem Heyetine başvurmalısın. Verdikleri karar mahkeme kararı niteliğindedir. Başvuru için hiçbir ücret ödenmiyor ancak 5-10 liralık pul zarf vs. isteyenler oluyor. Sonuç ortalama 2 ayda çıkıyor. Gidip kendin alıyorsun yada adresine gönderiliyor.
- Şikayetinde tüm evrakları eksiksiz tut. Dilekçene ek olarak ürünün arızası, servise veriş tarihi, servisten alış tarihi, serviste geçen süre ve arızanın çözülüp çözülmediğini belirten bir tablo hazırlarsan yararlı olur.

Dilekçeni ver sonucu bekle. Kafanı da yormana gerek yok. Çözülür.
 

H SİZER

Doçent
Katılım
23 Haziran 2009
Mesajlar
739
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
elindeki belgeler ile tüketici mahkemesine hemen başvuruda bulun 15-20 gün içinde karar veriyorlar öyle 2-3 yıl filan da değil boşuna ne diye kendinizi harap ediyorsunuz en azından bu işleri bilen bir sürü kişi var bir bilene sorun en azından
 

leroy

Asistan
Katılım
23 Ağustos 2012
Mesajlar
473
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
asus çok sağlam ürünler üretiyor fakat her markada olduğu gibi bundada sorun çıkabiliyor.şu an dünyada en az arıza yapan markalardan birisi...birazda elektronik şans işi.bende asus aldım aldığımdan beri sorunlu çıktı.servis olarak istanbuldan çok şikayet adam var.ankara şubesi çok ilgili kargo ile ücreti karşı taraf olarak gönderebilirsin.bu işler çok can sıkıcı bende çok sorun yaşadım mahkeme olayları bıktırıyor nefret ettiriyor.
 

7.43

Dekan
Katılım
11 Haziran 2008
Mesajlar
8,969
Reaksiyon puanı
332
Puanları
263
Şansına kötü makine gelince işte böyle süründürüyor insanı. Umarım cihazınızı tamamen değiştirirler.
 

sebastiantr

Profesör
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
Bu forumda herkes alışmış Asus alın diye.
Asus ürünler piyasanın en iyisi, en güzeli, servisi belki Türkiye'nin tüm branşlarda en iyi servisi Çizgi Elektronik.
Ancak laptop ve monitörlere Çizgi bakmıyor rezil bir servis bakıyor.
Biz arkadaşın laptop u aldık götürdük bizzat kendim gördüm çocuğun LCD monitörü servisde kaybolmuş. Çocuk babası ile gelmiş ortalığı kasıp kavurmaya... Sene 2006 falandı herhalde, LCD ler ateş pahası şimdiki gibi değil. Ve adam bağrıyor çağırıyor girişteki telefonlara bakan kızlar bile içeri kaçtı öğle yemeği bahanesiyle 1-1.5 saat sonra geri geldiler. Biz bizim aleti aldık gittik adam orda servis elemanlarına kızıyordu hala...

Asus dünya markasıdır çok iyidir ama laptop lar kompakt cihazlardır, arıza/sıkıntı çıkartma ihtimalleri normal PC lerden yüksektir ve Asus'unuz sıkıntı çıkarttıysa Allah yardımcınız olsun yapacak bişey yok.
 

re13el

Dekan
Katılım
28 Şubat 2011
Mesajlar
9,153
Reaksiyon puanı
114
Puanları
243
Bir yay yüzünden başına gelmeyen kalmamış. Bir yay yüzünden bu kadar bozmak zorundalarmı, bazı servisler gerçekten kötü çalışıyor. Mahkemeden önce hakem heyetine başvurmayı dene.
 

neskalii

Profesör
Katılım
25 Mayıs 2008
Mesajlar
3,932
Reaksiyon puanı
23
Puanları
218
Yaş
39
Öncelikle Allah kolaylık versin uyuz oldularmı tam uyuzlaşıyo bu teknik servisler.. Benide şok etti Asus 2010 da topladığım
pc de Asus m4a77td pro anakart var usb bellekten başlatma desteği yok 6-7 senelik anakartlarda var bunda yok şok oldum resmen.. Üstelikte anakart sözde pro serisi..
 

wolkhy1903

Profesör
Katılım
6 Haziran 2008
Mesajlar
2,379
Reaksiyon puanı
79
Puanları
228
allah yardımcın olsun o kadar para ver sorunlara bak sen....can sıkıcı bır durum
 

HRNKC

Profesör
Katılım
1 Ağustos 2008
Mesajlar
4,155
Reaksiyon puanı
20
Puanları
218
İşte bu yüzden DELL diyoruz... Yerinde "Teknik Destek Hizmeti" veriyor adamlar, herhangi bir sorun olduğunda ücretsiz hatlarını ara gelsinler...

EDT: Allah sabır versin
 

metehan760

Asistan
Katılım
4 Ekim 2008
Mesajlar
446
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
ben casper, acer, toshiba kullanmış dell, sony kullanmamış ama arkadaştan görmüş biri olarak söyleyebilirim ki en memnun kaldığım dizüstü Asus
gerçi 1 yıl oldu henüz sorunu olmadı, servise gitmediği için bilmiyorum belki servis olayı kötüdür ama Asus marka olarak benim gördüğüm kalitelisi. aldığımdan beri hiç temizlemedim ama hiç ısınma sorunu olmadı, ne monitör ne batarya ne wireless, tekrar alsam kesinlikle yine Asus alırım.
dediğim gibi Türkiye servisi kötü olabilir.

Zaten ben servisinden dert yanıyorum. Her gönderdiğimde ortalama 20 gün bekliyorum ve daha büyük bir arıza ile dönüyor. Test edilmeden gönderiliyor cihaz.

-
- Serviste geçen süre garanti süresine eklenir. (Servise bugün verdin, yarın aldın 2 gün eklenir.)
- Azami tamir süresi aşıldığında, aynı veya farklı arızaların azami tamir sayısına ulaşıldığında yeni ürün veya para iadesi talep edebilirsin. Hangisi olacağına sen verirsin.

Onu biliyorum. benim demek istediğim bu cihaz serviste atıyorum 14 iş günü kaldı, tamiri tamamlanmadan geldiği için aynı gün geri gönderdiğimde bu süre 14 günden devam etsin, neden tamiri tamamlanmamış cihaz tekrar sıfırdan başlıyor.

Hocam mahkeme son çözüm yolu olsun. Tavsiyem Kaymakamlıkların bünyesinde bulunan Tüketici Hakem Heyetine başvurman. Hakem Heyetlerinin kararları mahkemelerin verdiği kararlar gibi bağlayıcı ve mahkemelerden çok daha kısa sürede çözümleniyor.

Elinde ki belgelerle beraber bir dilekçe hazırla başvur derim.

- Şikayet için ilk olarak valilik veya kaymakamlıktaki Tüketici Hakem Heyetine başvurmalısın. Verdikleri karar mahkeme kararı niteliğindedir. Başvuru için hiçbir ücret ödenmiyor ancak 5-10 liralık pul zarf vs. isteyenler oluyor. Sonuç ortalama 2 ayda çıkıyor. Gidip kendin alıyorsun yada adresine gönderiliyor.
- Şikayetinde tüm evrakları eksiksiz tut. Dilekçene ek olarak ürünün arızası, servise veriş tarihi, servisten alış tarihi, serviste geçen süre ve arızanın çözülüp çözülmediğini belirten bir tablo hazırlarsan yararlı olur.

Dilekçeni ver sonucu bekle. Kafanı da yormana gerek yok. Çözülür.

Bir yay yüzünden başına gelmeyen kalmamış. Bir yay yüzünden bu kadar bozmak zorundalarmı, bazı servisler gerçekten kötü çalışıyor. Mahkemeden önce hakem heyetine başvurmayı dene.

Tüketici hakem heyeti 1.161 TL nin altındaki davalara bakıyormuş. Benim verdiğim fiyat bunun iki katından fazla.

elindeki belgeler ile tüketici mahkemesine hemen başvuruda bulun 15-20 gün içinde karar veriyorlar öyle 2-3 yıl filan da değil boşuna ne diye kendinizi harap ediyorsunuz en azından bu işleri bilen bir sürü kişi var bir bilene sorun en azından

Mahkeme kalemi böyle söyledi, ama yine bir araştırma daha yapayım.

Sonuç olarak ben tüm bunları Asus'u karalamak için falan yazmadım. Asus iyi bir marka, ama teknik servisi berbat. Hatta işin bir başka boyutu; bilgisayarı alırken az kalsın 3 yıl extra garanti satın alıyordum, iyiki son anda vazgeçmişim. Zaten Asus kolay kolay arıza yapmaz diye düşünmüştüm.
 

sebastiantr

Profesör
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
Zaten ben servisinden dert yanıyorum. Her gönderdiğimde ortalama 20 gün bekliyorum ve daha büyük bir arıza ile dönüyor. Test edilmeden gönderiliyor cihaz.



Onu biliyorum. benim demek istediğim bu cihaz serviste atıyorum 14 iş günü kaldı, tamiri tamamlanmadan geldiği için aynı gün geri gönderdiğimde bu süre 14 günden devam etsin, neden tamiri tamamlanmamış cihaz tekrar sıfırdan başlıyor.


Tüketici hakem heyeti 1.161 TL nin altındaki davalara bakıyormuş. Benim verdiğim fiyat bunun iki katından fazla.



Mahkeme kalemi böyle söyledi, ama yine bir araştırma daha yapayım.

Sonuç olarak ben tüm bunları Asus'u karalamak için falan yazmadım. Asus iyi bir marka, ama teknik servisi berbat. Hatta işin bir başka boyutu; bilgisayarı alırken az kalsın 3 yıl extra garanti satın alıyordum, iyiki son anda vazgeçmişim. Zaten Asus kolay kolay arıza yapmaz diye düşünmüştüm.



Hocam mahkeme mahkeme araştırmana gerek yok, internette ufak çaplı tüketici davalarına bakan bir avukat telefonu bul ara şöyle şöyle bir konuda danışmak istemiştim de, ne yapmam lazım de.
Onlar seni yönlendirirler.

Bir diğer olay asus servisini arayıp operatör ile değilde müdürleri ile görüşmek için baskı yapabilirsin.
Ben TTNET de yaptıysam emin ol asusun o kıytırık servisinde sende yaparsın. Operatör veya teknisyenlerin yaptırım gücü yoktur. Müdürü hakaret içermeden azarla, mahkemeye başvuruyorum bu olay çözülmezse koca firmasınız hatanızı kabul edip neden yenisi vermiyorsunuz de her şekilde olumsuz yanıt alırsan kapat yüzüne telefonu, yasal yollarden elinden geleni yap.
 

feux07

Öğrenci
Katılım
14 Eylül 2012
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben Dell XPS L502x almıştım geçen yaz. ASUS'tan son anda vazgeçmiştim. Sene içinde kendi hatam nedeniyle touchpad'i bozdum. Dell'in servisini aradıktan 2 gün sonra touchpad+anakartı evime gelip değiştirdiler. Çok memnunum, hatta garantiyi bir sene daha uzatıcam. Dell'in XPS serisi çok iyi alacaklara tavsiye ederim.
 

metehan760

Asistan
Katılım
4 Ekim 2008
Mesajlar
446
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Bir diğer olay asus servisini arayıp operatör ile değilde müdürleri ile görüşmek için baskı yapabilirsin.
Ben TTNET de yaptıysam emin ol asusun o kıytırık servisinde sende yaparsın. Operatör veya teknisyenlerin yaptırım gücü yoktur. Müdürü hakaret içermeden azarla, mahkemeye başvuruyorum bu olay çözülmezse koca firmasınız hatanızı kabul edip neden yenisi vermiyorsunuz de her şekilde olumsuz yanıt alırsan kapat yüzüne telefonu, yasal yollarden elinden geleni yap.

Yetkili birisiyle görüşebilmek için, tam 1 aydır her gün arıyorum ve e-mail atıyorum. Sadece müşteri temsilcisine ulaşabiliyorum. Şöyle diyorlar "Bilgisayarları biz başka bir yerde tamir ettiriyoruz, o nedenle buradan şikayet edemezsiniz, destek@asus.com adresine mail gönderin". Defalarca mail göndermeme rağmen 1 defa cevap geldi. "Tamiri bitince cihaz size gönderilir" yazıyordu. Hepsi bu kadar.
 

sebastiantr

Profesör
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
Yetkili birisiyle görüşebilmek için, tam 1 aydır her gün arıyorum ve e-mail atıyorum. Sadece müşteri temsilcisine ulaşabiliyorum. Şöyle diyorlar "Bilgisayarları biz başka bir yerde tamir ettiriyoruz, o nedenle buradan şikayet edemezsiniz, destek@asus.com adresine mail gönderin". Defalarca mail göndermeme rağmen 1 defa cevap geldi. "Tamiri bitince cihaz size gönderilir" yazıyordu. Hepsi bu kadar.

Hangi telefonu arıyorsun?
 

P@ssw0rd

Öğrenci
Katılım
14 Eylül 2012
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
51
Asus NoteBook da sorun yaşayan biri olarak Allah yardımcımız olsun. Ancak Bende geçen sene bayağı yüksek bir meblağ ödeyerek Asusun en üst modellerinden birini aldım ve 20. gün bilgisayar kilitlendi. Kapatma tuşu dahi çalışmıyor bataryayı çıkarıp takıyorum o zaman düzeliyordu. 3 sefer servise gitti geldi her seferinde tamir edildi cevabını zaten aldım. Ancak yine aynı arızayı yapınca (Tabi bu arada son iki arıza sırasında cep telefonum ile kayıt yaptım. Servise gösterdim) iade talebinde bulundum ve aynı model ile değişim uygun görüldü. Yeni Cihazda yine aynı arızayı yapınca sorunu kendimde aradım ve buldum. Kablolu mouse'um arızalı ve kısa devre yapıyormuş bilg ondan kilitleniyormuş. Durumu servise anlattım. İlgileri için teşekkür ettim. onlar da benim sayemde yeni bir arıza öğrenmiş oldular. Ben gayet memnunum cihazdan. Ama her firmanın bazı sorunları var. Bence değişim talebinde ısrarcı olma lazım. Hakem heyeti bu işi çözecektir.
Tüketici hakem heyetine zorunlu başvuru sınırı 01.01.2012'dan başlayarak 1.161,67 TL,

Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2012'dan başlayarak 3.032,65 TL'dir.
bu limitler dahilinde iseniz bence hakem heyetini es geçmeyin. Kesin çözeceklerdir.
 

metehan760

Asistan
Katılım
4 Ekim 2008
Mesajlar
446
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Hangi telefonu arıyorsun?

0 216 524 30 00

Tüketici hakem heyetine zorunlu başvuru sınırı 01.01.2012'dan başlayarak 1.161,67 TL,

Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2012'dan başlayarak 3.032,65 TL'dir.
bu limitler dahilinde iseniz bence hakem heyetini es geçmeyin. Kesin çözeceklerdir.

1161 TL nin üzerindeki tutarlarda Tüketici hakem heyetinin kararı bağlayıcı değil.

2012 yılı için değeri 1161,67-TL. ve üzerindeki uyuşmazlıklarda ise Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurulabileceği gibi doğrudan Tüketici Mahkemesine de başvurulabilir. Bu değer ve üzerindeki uyuşmazlıklar için Hakem Heyetinin vereceği karar bağlayıcı olmayıp delil niteliği taşıdığından, taraflarca benimsenmemesi halinde yine Tüketici Mahkemesine başvurulması gerekecektir.
Kaynak
 

sebastiantr

Profesör
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
0 216 524 30 00



1161 TL nin üzerindeki tutarlarda Tüketici hakem heyetinin kararı bağlayıcı değil.


Kaynak

Evet benim gittiğim yerle görüşüyorsun alemdar cd. midir nedir orada.
Koskoca bina, giriş katında giriyorsun 2-3 operatör var senle ilgilenen geniş bir bekleme salonu var.
Sana söyledikleri sadece yalan. Şikayet kabul etmiyorlarmış o kadar kolaymı o iş öyle...
Mal ithal et sat, arkasında durma sonra biz şikayet kabul etmiyoruz de...


nsaral@cizgi.com.tr

Asus anakart, ekran kartı ve bir sürü ıvırızıvırın teknik servisine bakarlar ama dediğim gibi LCD notebook tarzı şeylere Çamlıca daki yer bakıyor.
Düzgün bir şekilde sıkıntını anlat, ben asus markasına güvendim satın aldım, aldığıma pişman oldum bana böyle böyle şeyler yaptılar 6 aylık bilgisayarımın 3 ayı servisde geçti de.

Çok uzatmadan, düzgün bir şekilde anlatırsan cevap vermeyeceğini sanmıyorum. Belki bir yardımı dokunur, belki bir akıl verir.
Denemekten zarar gelmez bence.
 

thekillingroad

Profesör
Katılım
10 Eylül 2012
Mesajlar
1,510
Reaksiyon puanı
1
Puanları
218
Geçmiş olsun. ASUS Türkiye hakkaten beladır.
Valla dostum sabrın varsa sonuna kadar uğraş.
 

Burock98

Öğrenci
Katılım
30 Ağustos 2012
Mesajlar
67
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Asus kullanıyorum Allah'a şükür böyle bir problemle karşılaşmadım cihaz sorunsuz 1 seneyi geçti alalı
 

martymcfly

Profesör
Katılım
26 Ekim 2008
Mesajlar
1,146
Reaksiyon puanı
26
Puanları
228
Konum
https://t.me/pump_upp
Ben de Asus laptopumla benzer servis sıkıntısı yaşadım.
Aldıktan 2 ay sonra ekran kaymaya ve pembeleşmeye başladı, dalgalı şekilde pembelikler oluyordu. Servise yolladım test edildi sorun yok diyip geri yollandı ve 2-3 gün sonra tekra aynı sorunu verdi.
Tekrar yolladım aynı sorundan yine geri yolladılar sorun bulunamadı diye, 3. kez yolladığımda değişim talep ettim bu sefer lcd kablosu değişti denildi ve yollandı.
Sorun çözülmüştü fakat sonra da pil şarj olmamaya başladı. %4 te kaldı ve fişten çektiğim an gidiyordu. Tekrar servise yolladım pili de değiştirdiler yaklaşık 11 ay oldu bu sefer ufak ufak ilk sorun tekrar baş göstermeye başladı artık garantisi de bitti neyse ki nadir çıkıyor bu sorun. Ben de aldığıma çok pişmanım.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
arkadaşım direk tüketici heyetine başvur kendin gidip başvuru yapacaksın elinde fişin servis raporların ve diger ne evrak varsa kesin senin adına karar çıkıp paranı alırsın karar cıkınca direk icraya veriyorsan verdiğin paranın fazlasını alırsın, benimde başıma geldi ama sonunda aldım senin olayında mevla tüketici heyetinin bakacagı durum onda da yine aynı sonuç çıkar hiç kafanı yorma diyeceğim ama olmuyor yoruyorsun biliyorum. Heyetin kararı mahkemeye gidecektir mevla fazla oldugu için orasıda heyetin kararını onaylar bundan dolayıda şüphe etme.

Paranı vercegiz falan filan derler se de inanma, en son ellerine icra kagıdı gidince koşarak veriyorlar zaten.
Tekrardan geçmiş olsun
 

metehan760

Asistan
Katılım
4 Ekim 2008
Mesajlar
446
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Bir diğer olay asus servisini arayıp operatör ile değilde müdürleri ile görüşmek için baskı yapabilirsin.
Ben TTNET de yaptıysam emin ol asusun o kıytırık servisinde sende yaparsın. Operatör veya teknisyenlerin yaptırım gücü yoktur. Müdürü hakaret içermeden azarla, mahkemeye başvuruyorum bu olay çözülmezse koca firmasınız hatanızı kabul edip neden yenisi vermiyorsunuz de.

@sebastiantr
Öncelikle sana teşekkür ederim, çünkü sen buraya yazmasaydın, ben bir daha aramayacaktım.
Bugün bu mesajın üzerine tekrar aradım. Israrlarım ve katı tutumum sayesinde 1 aydır görüşemediğim yöneticiyle görüştüm. Derdim ne ise uzun uzun anlattım. Az önce "Cihazınızın değişim işlemleri başlatılmıştır" diye bir e-posta aldım.
 

sebastiantr

Profesör
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
@sebastiantr
Öncelikle sana teşekkür ederim, çünkü sen buraya yazmasaydın, ben bir daha aramayacaktım.
Bugün bu mesajın üzerine tekrar aradım. Israrlarım ve katı tutumum sayesinde 1 aydır görüşemediğim yöneticiyle görüştüm. Derdim ne ise uzun uzun anlattım. Az önce "Cihazınızın değişim işlemleri başlatılmıştır" diye bir e-posta aldım.

Biliyorum abi koca yer orası nasıl şikayet kabul etmezler, nasıl üstü yok astı yok...
Her neyse umarım en kısa sürede yeni laptop un gelir, sıkıntının çözüldüğüne sevindim.

Bundan sonra laptopuna gözün gibi bakmanı tavsiye ederim (:
Yeni laptobunun garantisi de sanırım 6 ay eksik başlayacak bilgin olsun.
 
Üst