- Konuyu başlatan
- #31
Tam olarak son paragrafı anlamak istiyorum. O son cümle var diye acaba kabul etmezler mi. Yoksa bir para ala bilir miyim dava açarak?Muhtemelen önce takip etmeniz gereken bir prosedür var mahkemede haklı çıkmak için. Cihazların sağlam olduğu, yazılımsal ve donanımsal olarak bir hata olmadığından emin olmak için. Muhtemel şirket savunmasında, cihazları servise götürülüp götürülmediğini, götürüldüğünde hata fark edildiğinde müdahele edilip edilmediğini savunmasına ekler. Eğer hatalı cihaz ve şirket politikası içinde bunun zaten bir değişim ve tamir durumu söz konusuysa sana neden önce teknik servise başvurmadığın sorulur. Teknik servise gidip, sorun tehşis edildiği halde senin zararını şirket , haklı olduğun halde, kapatmamışsa haklı çıkarsın.
Hukukçu değilim ama her elimize bug'lı veya bozuk ürün geldiğinde tazminat alabilseydik pek çok marka piyasadan silinirdi. Apple genel merkezi de muhatap edeceklerini sanmıyorum.
Ki zaten telefonu kurarken pek çok şartı kabul ediyoruz tek dokunma ile. Adamlarda 1/100 bin 1/1 milyon gibi bir oranla Face ID güvenli diyor.