h.sinan.k
Öğrenci
- Katılım
- 14 Haziran 2018
- Mesajlar
- 8
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 3
- Yaş
- 34
Arkadaşlar merhaba
Apple watch series 3 saatimi ekranın durduk yere bir anda görüntüsünün gitmesinden dolayı 21.05.2018 de kargo aracılığı ile servise gönderdim. Servis cihazı 22.05.2018 teslim aldı sisteme girişini yaptı. Aynı gün apple onarım merkezine gönderildi ve apple onarım merkezinin kayıtlarına 24.05.2018 de teslim alındı olarak girdi. Cihazın onarım sürecinde çoğu kez yetkili servisle görüştüm ve sorunu onların halledemeyeceğini anlayınca apple destekle görüşmeye karar verdim ve 23 gün boyunca birçok apple destek çalışanı dosyamı incelemek üzere üzerine aldı ve neredeyse hergün aradılar. Fakat sorun şu ki hiçbiride çözüme yönelik bir konuşma yapmadı sadece işlemler devam etmekte hızlandırıyoruz tarzı cümleler kurdular. 13.06.2018 de tekrar apple destekle görüştüm ve bugün itibariyle 20 iş günü sürenin dolduğunu belirttim. Ertesi gün dosyamı inceleyen bayan beni müşteri ilişkileri departmanına aktardı. Burada ki yetkili arkadaş cihazın değişimi olacağını ups kargonun 15.06.2018 de cihazı teslim alacağını en geç 19.06.2018 de cihazı elime ulaştıracağını bildirdi. Fakat ben 20 günlük sürenin dolduğunu ve kapalı kutu cihaz istediğimi belirtmedim açıkcası gerek duymadım. Telefonda ki arkadaş bana cihazı elime ulaştırdıktan sonra bana hediye göndermek istediğini söyledi. Şimdi benim aklıma takılan ben bu arkadaşlardan hediye olarak AirPods kulaklık istemelimiyim. Aşırıya mı kaçmış olurum. Ama bir yandan kapalı kutu cihaz isteme hakkım varken onları zora sokmadığım için bu jesti yapmak zorundalar mı bilemedim. Fikir verirseniz sevinirim. Teşekkürler.
Apple watch series 3 saatimi ekranın durduk yere bir anda görüntüsünün gitmesinden dolayı 21.05.2018 de kargo aracılığı ile servise gönderdim. Servis cihazı 22.05.2018 teslim aldı sisteme girişini yaptı. Aynı gün apple onarım merkezine gönderildi ve apple onarım merkezinin kayıtlarına 24.05.2018 de teslim alındı olarak girdi. Cihazın onarım sürecinde çoğu kez yetkili servisle görüştüm ve sorunu onların halledemeyeceğini anlayınca apple destekle görüşmeye karar verdim ve 23 gün boyunca birçok apple destek çalışanı dosyamı incelemek üzere üzerine aldı ve neredeyse hergün aradılar. Fakat sorun şu ki hiçbiride çözüme yönelik bir konuşma yapmadı sadece işlemler devam etmekte hızlandırıyoruz tarzı cümleler kurdular. 13.06.2018 de tekrar apple destekle görüştüm ve bugün itibariyle 20 iş günü sürenin dolduğunu belirttim. Ertesi gün dosyamı inceleyen bayan beni müşteri ilişkileri departmanına aktardı. Burada ki yetkili arkadaş cihazın değişimi olacağını ups kargonun 15.06.2018 de cihazı teslim alacağını en geç 19.06.2018 de cihazı elime ulaştıracağını bildirdi. Fakat ben 20 günlük sürenin dolduğunu ve kapalı kutu cihaz istediğimi belirtmedim açıkcası gerek duymadım. Telefonda ki arkadaş bana cihazı elime ulaştırdıktan sonra bana hediye göndermek istediğini söyledi. Şimdi benim aklıma takılan ben bu arkadaşlardan hediye olarak AirPods kulaklık istemelimiyim. Aşırıya mı kaçmış olurum. Ama bir yandan kapalı kutu cihaz isteme hakkım varken onları zora sokmadığım için bu jesti yapmak zorundalar mı bilemedim. Fikir verirseniz sevinirim. Teşekkürler.