emirligun
Öğrenci
- Katılım
- 29 Aralık 2020
- Mesajlar
- 8
- Reaksiyon puanı
- 4
- Puanları
- 3
Apple, iPhone 12 serisinin kutuya bir şarj cihazı eklemeyeceğini açıkladığında Xiaomi, bu hamle için hızla şirket ile dalga geçen birçok telefon markasından biriydi. Ekim ayında bir Twitter gönderisinde şirket, Mi 10T Pro'nun Apple'a gönderme yaparak bariz bir şekilde duvar şarj cihazı ile geldiğine dikkat çekti.
Üç aydan kısa bir süre sonra, şirket Apple'ın hareketine katılacak gibi görünüyor ve duvar şarj cihazını en son tanıtılan telefonundan çıkarıyor. Weibo'daki resmi bir gönderide, Xiaomi'nin kurucu ortağı ve CEO'su Lei Jun, Xiaomi 11'in kutuya şarj cihazı koymayacağını söylüyor. Şirket, Apple'ın Ekim ayında yaptığı gibi çevresel nedenleri öne sürüyor.
Apple, en başından beri, tüm dünyada zaten bol miktarda bulunan duvar şarj cihazlarından dolayı, diğer markaların da buna uyacağını ve bazı aksesuarları telefonlarının kutularından çıkaracağını umduğunu söylemişti. Xiaomi, ilk olarak Apple üzerinden birkaç ay boyunca keskin bir pazarlama stratejisi üretmiş olsa da, iç planın şirketi başından beri takip etmek olduğu anlaşılıyor.
Merak etmeyin, # Mi10TPro ile kutunun dışında hiçbir şey bırakmadık.
Üç aydan kısa bir süre sonra, şirket Apple'ın hareketine katılacak gibi görünüyor ve duvar şarj cihazını en son tanıtılan telefonundan çıkarıyor. Weibo'daki resmi bir gönderide, Xiaomi'nin kurucu ortağı ve CEO'su Lei Jun, Xiaomi 11'in kutuya şarj cihazı koymayacağını söylüyor. Şirket, Apple'ın Ekim ayında yaptığı gibi çevresel nedenleri öne sürüyor.
Xiaomi 11, hafifçe paketlendi.
Bilimsel ve teknolojik çevre koruma çağrısına yanıt olarak, kutuya takılan şarj cihazı iptal edildi.
Herkesin desteğini almayı umuyorum.
Endüstri uygulamaları ve çevre koruma arasında daha iyi bir çözüm var mı? Önümüzdeki Pazartesi gecesi #Xiaomi 11 # basın toplantısında konuşalım.
Apple, en başından beri, tüm dünyada zaten bol miktarda bulunan duvar şarj cihazlarından dolayı, diğer markaların da buna uyacağını ve bazı aksesuarları telefonlarının kutularından çıkaracağını umduğunu söylemişti. Xiaomi, ilk olarak Apple üzerinden birkaç ay boyunca keskin bir pazarlama stratejisi üretmiş olsa da, iç planın şirketi başından beri takip etmek olduğu anlaşılıyor.