Amd işlemciden anlayan

Bu konuyu okuyanlar

MikeTyson_

Öğrenci
Katılım
26 Kas 2016
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
31
Arkadaşlar bu özelliklere sahip bir pc almayı düşünüyor bi abim çocuğuna.açıklamada gta 5 i düşük ayarlarda kaldırır yazmışlar ama iş görür mü?birde ders amaçlı düşünüyorlarmış bu eğitim videoları filan.Biliyorum pc biraz eski gibi ama parasına göre nasıl sizce tavsiye edermisiniz?
Veya 1000 tl bütçeyle öneriniz var mı
1EDDA6A8-ED88-400D-A8FF-F2E0BDFE3690.jpeg

Şimdiden tşkler...
 

rtakak

Profesör
Katılım
24 Tem 2018
Mesajlar
2,068
Reaksiyon puanı
1,459
Puanları
113
Yaş
19
Daha güzel ilanlar bulabilirsiniz.
 

xPhoenix06

Profesör
Katılım
5 May 2018
Mesajlar
2,792
Reaksiyon puanı
2,190
Puanları
113
O bilgisayar minimumu geç GTA 5 i atariye çevirsen yine açmaz.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Gelip deneyerek alabilirsiniz diyor gta 5 i oynamaya çalış açılmayacağını göreceksin.
 
Son düzenleme:

MrKadir

Profesör
Katılım
5 Haz 2018
Mesajlar
1,650
Reaksiyon puanı
371
Puanları
83
Cok daha guzel alternatifleri var
 

MikeTyson_

Öğrenci
Katılım
26 Kas 2016
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
31
Bildiğiniz bi alternatif link atabilirmisiniz arkadaşlar size zahmet
 
Üst