- Katılım
- 30 Mayıs 2007
- Mesajlar
- 6,902
- Reaksiyon puanı
- 181
- Puanları
- 1,243
gollum dedi ki:Allah korkusu beyninizi kemirmiş sizin
Darwin korkusu da senin beynini kemirmiş olmalı ki tanrıyla sürekli mücadele halindesin.

gollum dedi ki:Tanrı ahiret korkusuyla tehdidiyle kimi ikna edebilirsiniz ki.
Ben yıllarca oldukca dindardım islamıda iyi bilirim merak etmeyin siz
Yalanın da bu kadarı.


PcMaSTeR, din için "vicdani bir durumdur" demişsin ama ateistlere göre vicdan hem yoktur (bilimsel olarak) ama aynı zamanda vardır da (çünkü yaşıyor-hissediyorlar). Onlara göre ahlak da öyledir, çünkü bunlar soyuttur, elle tutulmaz gözle görülmez. Bir zaman Orcagada abim "kötü bir şey yaparsam fiziksel bir acı duyarım" demişti ama bunun ne kadar saçma olduğunun eminim kendisi de farkındadır.
Bu arada Gollum, Mars ya da hacıcavcav her neyse, Einstein'den daha bilgin, daha profesörmüş. Bakınız kanıtı:
gollum dedi ki:Allah zamandan münezzehtir demek Allah mutlak durgundur demektir. Herhangi bir eylemde bulundugu anda kendi nazarında da olsa dünya zamanıyla ilgisi olmasada bir zaman boyutu meydana gelir. Allah herhangi birşey yaratmıştir diyebilmek için Allah için o şeyi yaratmadıgı bir an olması gerekir Allah katında. Yoksa Allah birşey yarattı demek anlamsızlaşırdı
Zira Einstein diyor ki zaman görecelidir, evrenin oluşumundan "önce" diye bir şey yoktur. Sınırlı olan insan aklı illa bir önce-sonra kavramı düşünmeye çalışır. Oysa eğer Gollum denen bu arkadaşın dediği gibi, "Allah'ın bir şeyi yaratmış olması için o şeyi yaratmadığı bir an olmalıdır" denilebilmesi için "evrenin oluşumundan önce ne vardı" sorusu sorulabilmelidir. Oysa sorduğumuz zaman pek sevgili ateistler derler ki: "evrenin oluşumundan önce diye bir şey yoktur, çünkü zaman evrenin oluşumuyla başlamıştır". Bunu "zaman harekettir" şeklinde ifade etmeniz de saçma. Zira zaman hareketse ve zaman yoktuysa, o halde patlama yani hareket nasıl oldu? Ayrıca oluşum enerjisi nereden geldi?
Ya da örneğin sürtünmesiz bir ortama cansız bir nesne koydunuz. Hiç bir hareket olmayacağı için o nesne için zamanın durmuş olması gerekir. Oysa durmamış olduğunu biliyoruz.