- Katılım
- 5 Mart 2018
- Mesajlar
- 8
- Reaksiyon puanı
- 30
- Puanları
- 18
- Yaş
- 35
Genç ve genç yetişkin pazarındaki patlayan büyüme , endüstrilerin dijital çağda sevdiği ve nefret ettiği inkar edilemez bir altın kuyusu haline geliyor. Dijital ekonomide Çin, dünyadaki en büyük e-ticaret pazarı ve kuşkusuz Alibaba, Baidu, Tencent ve benzeri gibi internet devlerinin en büyük üreme alanlarından biri haline geldi.
Tüm tüketici odaklı dijital teknolojilerde, akıllı telefon endüstrisi, 18-35 yaşları arasındaki genç nesillerin akıllı telefon tüketiminde itici güç olarak ortaya çıkan en büyük rekabet alanlarından biridir. Honor, 2013 yılında Huawei Tüketici tarafından kurulan ve dijital hayatın içindeki tüketicilerin muazzam talebini yakalamak ve karşılamak için geliştirilen bir akıllı telefon markasıdır.
Honor, sadece gelişmiş ülkelerde olağanüstü bir performans sergilemekle kalmıyor, aynı zamanda kendi anavatanı olan Çin'de de çarpıcı ilerlemeler kaydediyor.
Oldukça yeni marka olmasına rağmen Honor, halihazırda Çin'de olduğu gibi uluslararası piyasalarda da rekor kırıyor. Honor, Çin'deki "11 Kasım Yalnızlar Günü"nü (tüketim ve ticaretin çılgınca gerçekleştiği Black Friday'den daha büyük bir kutlama) gerçekleştirirken, Jingdong (JD.com) ve Alibaba (Tmall.com)) olmak üzere Çin'in iki en büyük e-ticaret platformunda yaklaşık 605 milyon dolar gelir elde etti.
Çin’in dışında, Honor, Batı Avrupa, Rusya ve Kuzey Amerika da dahil olmak üzere ana rakiplerinin önünde gelerek çeşitli gelişmiş bölgelerde zaten adımını atmıştı .Üstelik en son GFK pazar araştırması, Honor'un Rusya'daki gelir ve satış hacmi rakamlarının Samsung'un hemen arkasındaki en büyük üç mobil marka oyuncusu arasında yer aldığını ortaya koydu.
Olağanüstü performans ve kişiselleştirilmiş ürünler, rakipsiz erişilebilirlik
Honor Dünya Başkanı George Zhao'ya göre Honor tarafından yapılan tüm ürünler üç yeni alanda öncü haline geldi: yeni teknoloji verimleri, estetik ve genç nesillerin erişilebilirliği.
"Bir süre önce akıllı telefona yapay zeka uygulama imkanını keşfetmeye başladık. Geçen yıl üçüncü yıldönümümüzde , araştırma çalışmalarımızı, akıllı etkileşimli özellikleri sağlamak için kullanıcıların verilerini anlayıp analiz etmek üzere tasarlanmış yapay zekayı birleştirerek yeni bir adım atıp Honor Magic ile piyasaya sunduk. Bu, Honor'un teknolojinin sınır bölgelerini keşfetme konusundaki kararlılığının mükemmel bir örneğidir."
Honor’un koleksiyonu parçalanarak dört farklı seriye bölündü, her biri kendi yolunda trend oldu.
Amiral gemisi serisi: Akıllı telefon tasarımını yeni bir düzeye yükselten Honor 8, 15 titizlikle hazırlanmış katmandan oluşan bir premium 3D cama sahip. Bu inkar edilemez dış görünüşünden dolayı Honor 8 IDA Design ve IF ödüllerini kazandı.
X-serisi, bu ay Londra’da piyasaya sürülen, Honor 7X, premium özelliklere sahip bir telefon olup, eşsiz bir fiyat ile benzersiz bir ekran deneyimi yaşatıyor.
Süper amiral gemisi görüntüleme serisi: AI özelliklerini kullanan Honor View 10, Honor'un ürün ve teknoloji yeniliğinde öncü olma kararlılığının kanıtı olarak ön plana çıkıyor.
Lite serisi: Daha erişilebilir bir fiyat noktasında olmak için geliştirilmesine rağmen Honor'un kaliteli teknoloji itibarı,Honor Lite serisi, bugünün genç, modaya uygun tüketicisine hitap etmek için moda ve yaşam tarzı unsurlarını tasarımına dahil ediyor.
Zhao, "Honor’un marka etkinliklerini yaratma tarzı, diğer Çinli endüstri oyuncularından farklıdır" dedi. "Şimdiye dek, bugünün gençliğinin yaşam tarzı ve onların ilgi alanları için Çin'de çok sayıda verimli ve ikonik olaylar yarattık. Ayrıca bu stratejiyi yurtdışı pazarlarda da kullanıyoruz. Örneğin Rusya ve Finlandiya’da bazı büyük başarılar elde ettik ve yakında daha fazla pazarda bu başarıların çoğalmasını dört gözle bekliyoruz.".
Honor, bağımsız ve orijinal müziği desteklemek için Honor Voice Maker adlı ulusal bir müzik festivali yarattı. Çin'deki en etkili müzik platformları olan Tencent QQ müziği ve Modernsky ile ortaklık kurdu ve son üç yılda yaklaşık 130 üniversite şenliğine müzikal hayallerini gerçekleştirme için fırsatı verip Çin'de 30'dan daha fazla yarışmaya imza attı.
Başka bir ikonik olay, şirketin çevrimdışı mobil oyun yarışmalarına katılmak için oyun meraklılarını toplayan Honor Gaming Arena'dır. Bu etkinlik, çevrimiçi veri trafiğini önemli derecede artırdı. Ortakları, bu ülke çapındaki oyun yarışmasında ortak sponsorluk yapmak cezbetti. Zhao, "Honor telefonları olmasaydı oyunlarda olağanüstü performans elde edilemezdi" dedi. Bu iyi oyun telefonları yapma iddiası, Honor’un oyun endüstrisindeki yerini almasına kesinlikle yardımcı oluyor. Bu alandaki kilit oyuncular Tencent, Google Play, Gameloft, Mobil Legend ve benzerleri…
Zhao "Honor, Çinli gençlerin radarına takılan başka bir epik dönüm noktasıdır" diyor. "Yakın gelecekte başka pazarlarda da benzer inisiyatifi kurmayı umuyoruz."
Sino-market araştırmasına göre, Ocak ve Eylül 2017 arasında Honor, satışlarında 8,6 milyar doları aşarak toplam 39,2 milyon el cihazını Çin'de gönderdi. Şirket, 2017 yılının ilk yarısında Temmuz ayında yıllık % 20.6 gibi önemli bir artışla 73 milyon akıllı telefonu dünya çapında sevk ettiğini açıkladı.