Akıllı telefon endüstrisinde kıyasıya rekabet: HONOR, ilk üç arasında yer almak için nasıl hazırlanıyor?

Bu konuyu okuyanlar

Honor Türkiye

Temsilci
Temsilci
Katılım
5 Mar 2018
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
30
Puanları
18
Yaş
31
honor-2.jpg


Genç ve genç yetişkin pazarındaki patlayan büyüme , endüstrilerin dijital çağda sevdiği ve nefret ettiği inkar edilemez bir altın kuyusu haline geliyor. Dijital ekonomide Çin, dünyadaki en büyük e-ticaret pazarı ve kuşkusuz Alibaba, Baidu, Tencent ve benzeri gibi internet devlerinin en büyük üreme alanlarından biri haline geldi.

Tüm tüketici odaklı dijital teknolojilerde, akıllı telefon endüstrisi, 18-35 yaşları arasındaki genç nesillerin akıllı telefon tüketiminde itici güç olarak ortaya çıkan en büyük rekabet alanlarından biridir. Honor, 2013 yılında Huawei Tüketici tarafından kurulan ve dijital hayatın içindeki tüketicilerin muazzam talebini yakalamak ve karşılamak için geliştirilen bir akıllı telefon markasıdır.

Honor, sadece gelişmiş ülkelerde olağanüstü bir performans sergilemekle kalmıyor, aynı zamanda kendi anavatanı olan Çin'de de çarpıcı ilerlemeler kaydediyor.

Oldukça yeni marka olmasına rağmen Honor, halihazırda Çin'de olduğu gibi uluslararası piyasalarda da rekor kırıyor. Honor, Çin'deki "11 Kasım Yalnızlar Günü"nü (tüketim ve ticaretin çılgınca gerçekleştiği Black Friday'den daha büyük bir kutlama) gerçekleştirirken, Jingdong (JD.com) ve Alibaba (Tmall.com)) olmak üzere Çin'in iki en büyük e-ticaret platformunda yaklaşık 605 milyon dolar gelir elde etti.

Çin’in dışında, Honor, Batı Avrupa, Rusya ve Kuzey Amerika da dahil olmak üzere ana rakiplerinin önünde gelerek çeşitli gelişmiş bölgelerde zaten adımını atmıştı .Üstelik en son GFK pazar araştırması, Honor'un Rusya'daki gelir ve satış hacmi rakamlarının Samsung'un hemen arkasındaki en büyük üç mobil marka oyuncusu arasında yer aldığını ortaya koydu.

Olağanüstü performans ve kişiselleştirilmiş ürünler, rakipsiz erişilebilirlik

Honor Dünya Başkanı George Zhao'ya göre Honor tarafından yapılan tüm ürünler üç yeni alanda öncü haline geldi: yeni teknoloji verimleri, estetik ve genç nesillerin erişilebilirliği.

"Bir süre önce akıllı telefona yapay zeka uygulama imkanını keşfetmeye başladık. Geçen yıl üçüncü yıldönümümüzde , araştırma çalışmalarımızı, akıllı etkileşimli özellikleri sağlamak için kullanıcıların verilerini anlayıp analiz etmek üzere tasarlanmış yapay zekayı birleştirerek yeni bir adım atıp Honor Magic ile piyasaya sunduk. Bu, Honor'un teknolojinin sınır bölgelerini keşfetme konusundaki kararlılığının mükemmel bir örneğidir."

Honor’un koleksiyonu parçalanarak dört farklı seriye bölündü, her biri kendi yolunda trend oldu.

Amiral gemisi serisi: Akıllı telefon tasarımını yeni bir düzeye yükselten Honor 8, 15 titizlikle hazırlanmış katmandan oluşan bir premium 3D cama sahip. Bu inkar edilemez dış görünüşünden dolayı Honor 8 IDA Design ve IF ödüllerini kazandı.

X-serisi, bu ay Londra’da piyasaya sürülen, Honor 7X, premium özelliklere sahip bir telefon olup, eşsiz bir fiyat ile benzersiz bir ekran deneyimi yaşatıyor.

Süper amiral gemisi görüntüleme serisi: AI özelliklerini kullanan Honor View 10, Honor'un ürün ve teknoloji yeniliğinde öncü olma kararlılığının kanıtı olarak ön plana çıkıyor.

Lite serisi: Daha erişilebilir bir fiyat noktasında olmak için geliştirilmesine rağmen Honor'un kaliteli teknoloji itibarı,Honor Lite serisi, bugünün genç, modaya uygun tüketicisine hitap etmek için moda ve yaşam tarzı unsurlarını tasarımına dahil ediyor.

Zhao, "Honor’un marka etkinliklerini yaratma tarzı, diğer Çinli endüstri oyuncularından farklıdır" dedi. "Şimdiye dek, bugünün gençliğinin yaşam tarzı ve onların ilgi alanları için Çin'de çok sayıda verimli ve ikonik olaylar yarattık. Ayrıca bu stratejiyi yurtdışı pazarlarda da kullanıyoruz. Örneğin Rusya ve Finlandiya’da bazı büyük başarılar elde ettik ve yakında daha fazla pazarda bu başarıların çoğalmasını dört gözle bekliyoruz.".

Honor, bağımsız ve orijinal müziği desteklemek için Honor Voice Maker adlı ulusal bir müzik festivali yarattı. Çin'deki en etkili müzik platformları olan Tencent QQ müziği ve Modernsky ile ortaklık kurdu ve son üç yılda yaklaşık 130 üniversite şenliğine müzikal hayallerini gerçekleştirme için fırsatı verip Çin'de 30'dan daha fazla yarışmaya imza attı.

Başka bir ikonik olay, şirketin çevrimdışı mobil oyun yarışmalarına katılmak için oyun meraklılarını toplayan Honor Gaming Arena'dır. Bu etkinlik, çevrimiçi veri trafiğini önemli derecede artırdı. Ortakları, bu ülke çapındaki oyun yarışmasında ortak sponsorluk yapmak cezbetti. Zhao, "Honor telefonları olmasaydı oyunlarda olağanüstü performans elde edilemezdi" dedi. Bu iyi oyun telefonları yapma iddiası, Honor’un oyun endüstrisindeki yerini almasına kesinlikle yardımcı oluyor. Bu alandaki kilit oyuncular Tencent, Google Play, Gameloft, Mobil Legend ve benzerleri…

Zhao "Honor, Çinli gençlerin radarına takılan başka bir epik dönüm noktasıdır" diyor. "Yakın gelecekte başka pazarlarda da benzer inisiyatifi kurmayı umuyoruz."

Sino-market araştırmasına göre, Ocak ve Eylül 2017 arasında Honor, satışlarında 8,6 milyar doları aşarak toplam 39,2 milyon el cihazını Çin'de gönderdi. Şirket, 2017 yılının ilk yarısında Temmuz ayında yıllık % 20.6 gibi önemli bir artışla 73 milyon akıllı telefonu dünya çapında sevk ettiğini açıkladı.
 

Halktan Biri

Dekan
Emektar
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
9,468
Reaksiyon puanı
9,252
Puanları
113
Bir şey soracağım. Honor'un kendisi bir marka mı? Başka telefon markasının Honor isimli telefonu olduğu için bunu sormak istedim.
 

Death Mark

Guru
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,501
Reaksiyon puanı
15,365
Puanları
113
Cihazlar neden doğru düzgün güncelleme almıyor? Honor 7'yi tarihe gömdünüz bir güzel.
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
23,460
Reaksiyon puanı
10,190
Puanları
113
View 10 en az 3500e çıkacak ki Huawei ürün gamında diğer fiyatlandırmalara bakılırsa hak ettiği fiyat bu bakın cihazın her kosulda hak ettiği fiyat değil. Huawei fiyatlandirmalarina bakıldığında ederim 3500

Honor markasını Türkiye'de bilenlerin sayısı Samsung'un Apple'ın hatta Huaweinin bile %5i değildir.
Huawei Honor View 10'un 3000-3500e fiyatlandırığı bir senaryoda ;
Bilmeyen adam gider 2300'e Sony XZ1 alır 3000'e XZP alır S8 alır.

Biraz işi bilen ve ithalatçıya güvenen adam 1800e Mi6 alır. 2500'e OnePlus 5T alır HTC U11 alır. Hatta Wiew 10'un 10 km yanına bile yaklaşmaz ithalatçı Note 8 alır geçer.
View 10'un girmesi gereken fiyat 2400-2500 daha üstü anlamsız
 

Honor Türkiye

Temsilci
Temsilci
Katılım
5 Mar 2018
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
30
Puanları
18
Yaş
31
Bir şey soracağım. Honor'un kendisi bir marka mı? Başka telefon markasının Honor isimli telefonu olduğu için bunu sormak istedim.
2013 yılında kurulan Honor, Huawei Grubu altında önde olan akıllı telefon e-markasıdır.
Bir şey soracağım. Honor'un kendisi bir marka mı? Başka telefon markasının Honor isimli telefonu olduğu için bunu sormak istedim.
Biz gençleri için bir markadır.
 

Srht_zdmr_

Öğrenci
Katılım
8 Mar 2018
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Honor türkiyeye yeni giriş yapan bir marka . Ve çok az biliniyor . Eğer uygun fiyatlandirma yapılmazsa insanlar almaz. Bildiği ,güvendiği markalar varken almaz eğer fiyatlar segmentine göre çok yüksek olursa . Bence honor telefonları segmentindeki rakiplerinin fiyatlarından daha düşük olmalı ki bir fiyat performans telefonu olarak ön plana çıksın
 

FurkanT.

Profesör
Katılım
5 Ağu 2017
Mesajlar
1,542
Reaksiyon puanı
347
Puanları
83
Huawei'den ne farkı olacak? Aynı işlemciler , benzer özellikler . Amaç? Bir sürü huawei'nin cihazları yetmiyor gibi bir de Honor çıkacak. Ne kadar başarılı olacak bilinmez ama Daha Huawei yaygınlaşmadı bile.
 

Furkan GÜL

Öğrenci
Katılım
4 Mar 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
34
Huawei'den ne farkı olacak? Aynı işlemciler , benzer özellikler . Amaç? Bir sürü huawei'nin cihazları yetmiyor gibi bir de Honor çıkacak. Ne kadar başarılı olacak bilinmez ama Daha Huawei yaygınlaşmadı bile.
A
Aslında Honor ,huawei altındaki bir markamış ama iki markanın pozisyonlamaları çok farklımış. Honor gençler için bir marka olarak 2013 yılda kuruldumuş.
 
Üst