TonBaligi55
Öğrenci
- Katılım
- 16 Kasım 2018
- Mesajlar
- 5
- Reaksiyon puanı
- 3
- Puanları
- 3
- Yaş
- 31
Öncelikle konuyu Türk Telekom İnternet kategorisine mi yoksa Modem kategorisine mi açıcağıma karar veremedim. Yani düşüncem iki kategoriyi de kapsıyor.
Sorunum şu:
29 Mayıs Cuma günü sabah saat 6 sularında interneti sıkıntısız kullanabiliyordum, fakat saat 12 gibi (6 saat sonra) uyandığımda internetin olmadığı dikkatimi çekti ve kalkıp modeme baktım. Aşağıda verdiğim ↓↓ resimdeki gibi soldaki 2 ışık yanmıyordu.
Modemi kaç kere kapat aç yaptım, kabloları çıkar tak yaptım (hiç bir yerinde sıkıntı, temasızlık vs yok ve ayrıca splitter kullanmıyorum; kablo direk modeme bağlı.), arayüz içinden modem resetledim, modem arkasından resetledim, Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım ve arıza kaydı oluşturdular; dönüş yapıcaz dediler, 2 gün geçti ne arayan ne de eve gelen görevli oldu. Ödenmemiş borc yok; sistemde de gözüküyor olmadığı.
↓↓ Bu da modem arayüzü ↓↓
Benim en çok dikkatimi çeken nokta ise internetin birden bu duruma gelmesiydi. Yardımlarınız bu noktada benim için çok önemli, teşekkür ederim.
Sorunum şu:
29 Mayıs Cuma günü sabah saat 6 sularında interneti sıkıntısız kullanabiliyordum, fakat saat 12 gibi (6 saat sonra) uyandığımda internetin olmadığı dikkatimi çekti ve kalkıp modeme baktım. Aşağıda verdiğim ↓↓ resimdeki gibi soldaki 2 ışık yanmıyordu.
Modemi kaç kere kapat aç yaptım, kabloları çıkar tak yaptım (hiç bir yerinde sıkıntı, temasızlık vs yok ve ayrıca splitter kullanmıyorum; kablo direk modeme bağlı.), arayüz içinden modem resetledim, modem arkasından resetledim, Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım ve arıza kaydı oluşturdular; dönüş yapıcaz dediler, 2 gün geçti ne arayan ne de eve gelen görevli oldu. Ödenmemiş borc yok; sistemde de gözüküyor olmadığı.
↓↓ Bu da modem arayüzü ↓↓
Benim en çok dikkatimi çeken nokta ise internetin birden bu duruma gelmesiydi. Yardımlarınız bu noktada benim için çok önemli, teşekkür ederim.