ADSL ve INTERNET ışığı yanmıyor, ayrıca İnternet çalışmıyor.

TÜRK TELEKOM sizin için hüsran kaynağı mı?

  • Kesinlike

  • Bi sıkıntısı yok


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

Bu konuyu okuyanlar

TonBaligi55

Öğrenci
Katılım
16 Kasım 2018
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
31
Öncelikle konuyu Türk Telekom İnternet kategorisine mi yoksa Modem kategorisine mi açıcağıma karar veremedim. Yani düşüncem iki kategoriyi de kapsıyor.

Sorunum şu:
29 Mayıs Cuma günü sabah saat 6 sularında interneti sıkıntısız kullanabiliyordum, fakat saat 12 gibi (6 saat sonra) uyandığımda internetin olmadığı dikkatimi çekti ve kalkıp modeme baktım. Aşağıda verdiğim resimdeki gibi soldaki 2 ışık yanmıyordu.
WhatsApp Image 2020-05-31 at 01.34.19.jpeg

Modemi kaç kere kapat aç yaptım, kabloları çıkar tak yaptım (hiç bir yerinde sıkıntı, temasızlık vs yok ve ayrıca splitter kullanmıyorum; kablo direk modeme bağlı.), arayüz içinden modem resetledim, modem arkasından resetledim, Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım ve arıza kaydı oluşturdular; dönüş yapıcaz dediler, 2 gün geçti ne arayan ne de eve gelen görevli oldu. Ödenmemiş borc yok; sistemde de gözüküyor olmadığı.

↓↓ Bu da modem arayüzü ↓↓
Ekran Alıntısı.PNG


Benim en çok dikkatimi çeken nokta ise internetin birden bu duruma gelmesiydi. Yardımlarınız bu noktada benim için çok önemli, teşekkür ederim.
 

Power42

Öğrenci
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
2
Puanları
1
Yaş
43
ADSL yanmıyorsa kabloda bir sıkıntı var demektir kabloyu kontrol et bir yerinde kopma veya erime olmuş olabilir. ADSL geldikten sonra zaten internet gelir hemen
 

TonBaligi55

Öğrenci
Katılım
16 Kasım 2018
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
31
Kabloya baktım fakat herhangi bir kopma, kırılma veya erime söz konusu değil.
 

eilhanzy

Profesör
Katılım
25 Mart 2019
Mesajlar
4,579
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
7,714
Puanları
113
Yalnızca Türk Telekom değil, çoğunlukla.
 

Constantin87

Profesör
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,421
Reaksiyon puanı
1,934
Puanları
113
ADSL ışığın yansımıyorsa senin yapabileceğin bir işlem yok ki (iç tesisatında bir işlem yapılmadıysa) Telekom kaynaklıdır arıza kaydı oluşturulmalı çözeceklerdir.
 

TonBaligi55

Öğrenci
Katılım
16 Kasım 2018
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
31
ADSL ışığın yansımıyorsa senin yapabileceğin bir işlem yok ki (iç tesisatında bir işlem yapılmadıysa) Telekom kaynaklıdır arıza kaydı oluşturulmalı çözeceklerdir.

Bilgin için teşekkürler. Dediğim gibi arıza kaydı oluşturdular ve henüz dönüş olmadı. Sabırla beklemem sorunu çözecektir umarım. :relieved:
 

Mr.mustafa

Öğrenci
Katılım
6 Haziran 2020
Mesajlar
49
Reaksiyon puanı
22
Puanları
8
Yaş
25
Öncelikle konuyu Türk Telekom İnternet kategorisine mi yoksa Modem kategorisine mi açıcağıma karar veremedim. Yani düşüncem iki kategoriyi de kapsıyor.

Sorunum şu:
29 Mayıs Cuma günü sabah saat 6 sularında interneti sıkıntısız kullanabiliyordum, fakat saat 12 gibi (6 saat sonra) uyandığımda internetin olmadığı dikkatimi çekti ve kalkıp modeme baktım. Aşağıda verdiğim resimdeki gibi soldaki 2 ışık yanmıyordu.Ekli dosyayı görüntüle 101994
Modemi kaç kere kapat aç yaptım, kabloları çıkar tak yaptım (hiç bir yerinde sıkıntı, temasızlık vs yok ve ayrıca splitter kullanmıyorum; kablo direk modeme bağlı.), arayüz içinden modem resetledim, modem arkasından resetledim, Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım ve arıza kaydı oluşturdular; dönüş yapıcaz dediler, 2 gün geçti ne arayan ne de eve gelen görevli oldu. Ödenmemiş borc yok; sistemde de gözüküyor olmadığı.

↓↓ Bu da modem arayüzü ↓↓
Ekli dosyayı görüntüle 101997

Benim en çok dikkatimi çeken nokta ise internetin birden bu duruma gelmesiydi. Yardımlarınız bu noktada benim için çok önemli, teşekkür ederim.
Hat bağlı değil diyor, hat kablosu yerinden oynamış olabilir bizde de olmuştu. Ekip geldi kabloyu yeniden bağladı gitti ve düzeldi.
 
Üst