Yardım Acer Nitro 5 AN515-58 laptopta ölü piksel çıktı

Bu konuyu okuyanlar

Aet_95

Öğrenci
Katılım
27 Ekim 2017
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
10
Puanları
8
Yaş
28
Merhaba arkadaşlar, geçen hafta Trendyol'dan satın alıp daha 2 gün önce elime ulaşan Acer marka laptop bilgisayarımda beyaz piksel çıktı. Jscreenfix'i 1 saat boyunca kullandım geçmedi, bez ile üzerini ovdum yine geçmedi. Sonra bilgisayarı 1 gün boyunca kullanmayıp tekrar açtım ve piksel kayboldu, ancak kısa bir süre sonra beyaz piksel aynı yerde tekrar çıktı ve ne yaparsam yapayım geçmedi. Servis ile konuştum ancak piksel sayısı 5'ten az olduğu için panel değişimi olmaz dediler. Trendyol ise Acer'ın sorunla ilgili rapor oluşturması şartıyla değişim yapılabileceğini söylüyor. Kısacası bilgisayar elimde kaldı. Ne yapabilirim? Bunun bir çözümü var mıdır? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 
Katılım
4 Aralık 2017
Mesajlar
5,513
Reaksiyon puanı
4,385
Puanları
113
Yaş
29
Merhaba arkadaşlar, geçen hafta Trendyol'dan satın alıp daha 2 gün önce elime ulaşan Acer marka laptop bilgisayarımda beyaz piksel çıktı. Jscreenfix'i 1 saat boyunca kullandım geçmedi, bez ile üzerini ovdum yine geçmedi. Sonra bilgisayarı 1 gün boyunca kullanmayıp tekrar açtım ve piksel kayboldu, ancak kısa bir süre sonra beyaz piksel aynı yerde tekrar çıktı ve ne yaparsam yapayım geçmedi. Servis ile konuştum ancak piksel sayısı 5'ten az olduğu için panel değişimi olmaz dediler. Trendyol ise Acer'ın sorunla ilgili rapor oluşturması şartıyla değişim yapılabileceğini söylüyor. Kısacası bilgisayar elimde kaldı. Ne yapabilirim? Bunun bir çözümü var mıdır? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Tüketici haklarına başvurmanız gerekmektedir, konu bu şekilde sunuca ulaşabilir.
 

Aet_95

Öğrenci
Katılım
27 Ekim 2017
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
10
Puanları
8
Yaş
28
Tüketici haklarına başvurmanız gerekmektedir, konu bu şekilde sunuca ulaşabilir.
Hocam o da aylarca sürüyor ve süreci yaşayanların da genellikle sorununun çözülemediğini okumuştum. Trendyol ile bir kere daha görüştüm iade için talep açılabileceğini söylediler ama bu sefer de bir tane parlak piksel var diye kabul etmemelerinden korkuyorum. Trendyol’un bu durumlarda iade süreci nasıl işler?
 

Son mesajlar

Üst