Acer dizüstü

surocan

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2007
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar mayıs ayında acer dizüstü bilgisayar aldım. bir aykullandım arızalandı (ses ve sarj sorunu) arızaya gitti geldi. Bir ay daha kullandım aynı arıza devam etti tekrar gitti ses olmuş tu ama şarj için 6 ayı geçtiği için garenti kapsamına girmiyor dendi. ama 2,5-3 ay garantide geçti . ne yaptıysam olmadı aldığım yer yapacak birşeylşeinin olmadığını TPM denen firmanın değişim yapmadığını söylediler.
ben bu konu hakkında ne yapabilirim. bilen varmı.
acer müşteri hizmetleri nosu varmı? onlarada uşamıyorum.:helpsmilie:
 

S_Yucel

Öğrenci
Katılım
27 Eylül 2008
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba

Ürününün seri numarasını bildirme şansın var mı?

Ayrıca batarya garanti süresini ACER belirlediğinden Acer Türkiye ye bile ulaşsan sana bu konuda yardımcı olmayacaklar,

6 aylık garanti süresi içerisinde deşarj süresi sorunu var ise zaten garanti dışı
 

surocan

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2007
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba

Ürününün seri numarasını bildirme şansın var mı?

Ayrıca batarya garanti süresini ACER belirlediğinden Acer Türkiye ye bile ulaşsan sana bu konuda yardımcı olmayacaklar,

6 aylık garanti süresi içerisinde deşarj süresi sorunu var ise zaten garanti dışı

ACER 5720

var 73307534416

**6 aylık garanti süresi içerisinde deşarj süresi sorunu var ise zaten garanti dışı **
bunu anlamadım biz o bilgisayarı dediğim gibi en fazla 3 ay kullanık vede diğer zamanlarda garantide geçti.
 

S_Yucel

Öğrenci
Katılım
27 Eylül 2008
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba

Seri numarası doğru değil.. LX... ile başlaması gerekiyor

Ayrıca bataryada deşarj süresi problemi var ise, "şarjı az gidiyor gibi" garanti kapsamı dışında

Çünkü Acer bataryayı sarj malz. olarak değerlendiriyor

Şu aralar santral alt yapısı değiştirilip, Acer Call Center oluşturulduğundan bir süre ulaşamayacaksınız.
 

keyloger

Rektör
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
13,268
Reaksiyon puanı
237
Puanları
243
ayrıca zaten acer ürünün bozulsada tpm denen firmanın elinde olan teknik servisten destek alamayacaksın alsanda senin aylarına mal olacak bu zaten elindeki alet teknolojik birşey hergeçen gün değer kaybederken sen aylar sonra 2300ytl verdiğin alet 1500ytl olduğu zaman aa garantiden döndü diyip belki kullanabileceksin belkide can sıkıntısından 1000ytlye satacaksın... sikayetvar a yazmanında hiçbi anlamaı yok simdiye kadar oraya yazdığım bütün sorunlarımı çözüldü birtek tpmden 1 tane telefon değil mail bile gelmedi. tpm de ki teknik serviste sizin laptopunuzla ilgilenen teknik servis elemanlarıylada görüşmeniz imkansıza yakın zaten çünkü orada olsalar bile telefonu kolay kolay açmayacaklardır. Yani kısaca tpm teknolojinin teknik servisliğini yaptığı herhangi bir ürünü aldıysanız vayy halinize...
 

surocan

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2007
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
keyloger arkadaşım sana katılıyorum
tmp vde diğer acer ile ilgil muatap bulmak zor. satana kadar ama birdaha Acer almak isteyene şidetle karşı çıkacağıma inana bilirsin. adı var dedik aldık ne bileyim sözleri satana kadar olacağını.
 

pars06

Öğrenci
Katılım
10 Ekim 2008
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar ben tam 6 aydır 6 kez servise gönderip netice alamadığım laptop için Mahkemeye başvurdum ve şuan durum Mahkemeye intikal etti. Tüketici Mahkemesine başvuru yaptığınızda inanın çözüm olacaktır. Üstelik harçtan muaf yani hiçbri ücret ödemiyorsunuz bir dilekçe ve servis kağıtları yeterli sizin için. ACER ı kimseye tavsiye etmiyorum. Kesinlikle almayın.
 
Üst