GerekliKullanıcı
Asistan
- Katılım
- 4 Ağustos 2018
- Mesajlar
- 177
- Reaksiyon puanı
- 77
- Puanları
- 28
- Yaş
- 20
Bundan 2 buçuk hafta önce billhom üzerinden cumartesi günü tost makinesi siparişi verdim babam siteye pek güvenmiyerek iban üzerinden yapalım dedi 2 seçenek sunuyordu zaten site ya eft ya da normal ödeme. Bizde havale yaparken açıklama kısmına ürün kodunu yazdık zaten sitede bizden bunu istiyordu dogrulamaya girip sipariş verilcekti. Pazartesi günü baktım para gitmiş babam zaten 3 haftada bir geliyor ben hallediyorum bu tür işleri. Her neyse bi baktım para gitmiş olmasına rağmen hâla ödeme bekleniyor diyor ben bunda şüpeye düştüm ardından müşteri hizmetlerine ulaşmak istedim sipariş hakkında bilgi aldım ilk telefonda otomatik operatörden ama o da para brkleniyor falan diyince müşteri hizmetlerine bağlanmak istedim fakat 4 5 kere aramama rağmen açmıyorlar valla zoruma gitti 2 haftadır açan eden yok gerçekten 110 tl para yalandı yutuldu arada. şimdi btk ya mı yoksa cimere mi şikayet edicem onda yardımcı olun lütfen e devlet üzerinden babamın yapabilirim şikayet fakat btk da firma fln seçin diyor ben bilemedim bu işi yardımcı olursanız çok iyi olur