Billhom Şikayet

Bu konuyu okuyanlar

Katılım
4 Ağustos 2018
Mesajlar
177
Reaksiyon puanı
77
Puanları
28
Yaş
20
Bundan 2 buçuk hafta önce billhom üzerinden cumartesi günü tost makinesi siparişi verdim babam siteye pek güvenmiyerek iban üzerinden yapalım dedi 2 seçenek sunuyordu zaten site ya eft ya da normal ödeme. Bizde havale yaparken açıklama kısmına ürün kodunu yazdık zaten sitede bizden bunu istiyordu dogrulamaya girip sipariş verilcekti. Pazartesi günü baktım para gitmiş babam zaten 3 haftada bir geliyor ben hallediyorum bu tür işleri. Her neyse bi baktım para gitmiş olmasına rağmen hâla ödeme bekleniyor diyor ben bunda şüpeye düştüm ardından müşteri hizmetlerine ulaşmak istedim sipariş hakkında bilgi aldım ilk telefonda otomatik operatörden ama o da para brkleniyor falan diyince müşteri hizmetlerine bağlanmak istedim fakat 4 5 kere aramama rağmen açmıyorlar valla zoruma gitti 2 haftadır açan eden yok gerçekten 110 tl para yalandı yutuldu arada. şimdi btk ya mı yoksa cimere mi şikayet edicem onda yardımcı olun lütfen e devlet üzerinden babamın yapabilirim şikayet fakat btk da firma fln seçin diyor ben bilemedim bu işi yardımcı olursanız çok iyi olur
 

Fakehero

366. Gün
Emektar
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,341
Reaksiyon puanı
5,396
Puanları
113
Yaş
35
Havaleyi banka üzerinden gerçekleşirdiyseniz banka ile iletişime geçiniz.
 

NickChicken

Profesör
Katılım
30 Nisan 2020
Mesajlar
1,403
Reaksiyon puanı
2,596
Puanları
113
Bundan 2 buçuk hafta önce billhom üzerinden cumartesi günü tost makinesi siparişi verdim babam siteye pek güvenmiyerek iban üzerinden yapalım dedi 2 seçenek sunuyordu zaten site ya eft ya da normal ödeme. Bizde havale yaparken açıklama kısmına ürün kodunu yazdık zaten sitede bizden bunu istiyordu dogrulamaya girip sipariş verilcekti. Pazartesi günü baktım para gitmiş babam zaten 3 haftada bir geliyor ben hallediyorum bu tür işleri. Her neyse bi baktım para gitmiş olmasına rağmen hâla ödeme bekleniyor diyor ben bunda şüpeye düştüm ardından müşteri hizmetlerine ulaşmak istedim sipariş hakkında bilgi aldım ilk telefonda otomatik operatörden ama o da para brkleniyor falan diyince müşteri hizmetlerine bağlanmak istedim fakat 4 5 kere aramama rağmen açmıyorlar valla zoruma gitti 2 haftadır açan eden yok gerçekten 110 tl para yalandı yutuldu arada. şimdi btk ya mı yoksa cimere mi şikayet edicem onda yardımcı olun lütfen e devlet üzerinden babamın yapabilirim şikayet fakat btk da firma fln seçin diyor ben bilemedim bu işi yardımcı olursanız çok iyi olur
IBAN' a yatırırken hangi ödeme türünü seçtiniz (diğer, yatırım ,e-ticaret ödemesi vb.)?
 
Katılım
4 Ağustos 2018
Mesajlar
177
Reaksiyon puanı
77
Puanları
28
Yaş
20
ulaşabilme yolunu bir bulabilsem belki hallolcak sonuçta açıklamaya talep edileni uygulamışım
 
Üst