realdgnc
Doçent
- Katılım
- 1 Mart 2013
- Mesajlar
- 720
- Reaksiyon puanı
- 7
- Puanları
- 18
- Yaş
- 27
Arkadaşlar merhaba.
26.10.2017 tarihinde Gold'un web sitesi üzerinden 358 TL'lik bir alış veriş yaptım ve kredi kartından peşin olarak ödeme gerçekleşti. Bugüne kadar ürün "temin ediliyor" dediği için bende saatlerce müşteri hizmetlerinde bekleyerek zorda olsa iptal ettirmeyi başardım. Fakat şimdi de şöyle bir durum var; web sitelerinde 24 saat içinde iptal işlemi onaylanır diyor ama çağrı merkezindeki görevli 2 ay sürer dedi. Çeşitli platformlarda 6 aydır beklediğini ifade eden var. Bu aşamada paramı geri almak için yapabileceğim bir yol var mı? Firma muhatap alınmadan bankalar ile bu işlem yapılabilir mi? Konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilir mi?
26.10.2017 tarihinde Gold'un web sitesi üzerinden 358 TL'lik bir alış veriş yaptım ve kredi kartından peşin olarak ödeme gerçekleşti. Bugüne kadar ürün "temin ediliyor" dediği için bende saatlerce müşteri hizmetlerinde bekleyerek zorda olsa iptal ettirmeyi başardım. Fakat şimdi de şöyle bir durum var; web sitelerinde 24 saat içinde iptal işlemi onaylanır diyor ama çağrı merkezindeki görevli 2 ay sürer dedi. Çeşitli platformlarda 6 aydır beklediğini ifade eden var. Bu aşamada paramı geri almak için yapabileceğim bir yol var mı? Firma muhatap alınmadan bankalar ile bu işlem yapılabilir mi? Konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilir mi?