Gold Bilgisayar Hakkında

Daha önce Gold üzerinden alışveriş yaptınız mı? Yaptıysanız ürününüz geldi mi?

  • Geldi

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Gelmedi

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Aylar Sonra Geldi

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Hala Bekliyoruz

    Kullanılan: 1 100.0%
  • Yaptım

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Yapmadım

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    1

realdgnc

Doçent
Arkadaşlar merhaba.

26.10.2017 tarihinde Gold'un web sitesi üzerinden 358 TL'lik bir alış veriş yaptım ve kredi kartından peşin olarak ödeme gerçekleşti. Bugüne kadar ürün "temin ediliyor" dediği için bende saatlerce müşteri hizmetlerinde bekleyerek zorda olsa iptal ettirmeyi başardım. Fakat şimdi de şöyle bir durum var; web sitelerinde 24 saat içinde iptal işlemi onaylanır diyor ama çağrı merkezindeki görevli 2 ay sürer dedi. Çeşitli platformlarda 6 aydır beklediğini ifade eden var. Bu aşamada paramı geri almak için yapabileceğim bir yol var mı? Firma muhatap alınmadan bankalar ile bu işlem yapılabilir mi? Konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilir mi?
 

rawkid

Dekan
Gold Computer batalı çok oldu. Oradan muhattap alınacak bir yetkili bulmanız zor. Bankanızla iletişime geçip bişeyler yapabilirsiniz.
 

realdgnc

Doçent
Bankaya işlemi iptal ettirmek için başvurun. Gerisini onlar halleder.
Peki bu işlemi yaptığımda paramı kesin olarak geri alabilir miyim? Ayrıca takriben ne kadar sürer?
--- Gönderi Güncellendi ---
Gold Computer batalı çok oldu. Oradan muhattap alınacak bir yetkili bulmanız zor. Bankanızla iletişime geçip bişeyler yapabilirsiniz.
İflas eden bir firma hala nasıl olurda faliyet gösterir anlamış değilim...
 

rawkid

Dekan
Peki bu işlemi yaptığımda paramı kesin olarak geri alabilir miyim? Ayrıca takriben ne kadar sürer?
--- Gönderi Güncellendi ---

İflas eden bir firma hala nasıl olurda faliyet gösterir anlamış değilim...

Sanırım OHAL'den dolayı iflas açıklayamıyor, boş durmamak içinde saat satıyor zaten. Ürün gönderimlerinin çoğunu yapıyormuş ancak haftalar sürebiliyormuş gelmesi. Forum İstanbul'daki koca mağazada 3-5 çeşit saatten fazlası yok..
 

realdgnc

Doçent
Sanırım OHAL'den dolayı iflas açıklayamıyor, boş durmamak içinde saat satıyor zaten. Ürün gönderimlerinin çoğunu yapıyormuş ancak haftalar sürebiliyormuş gelmesi. Forum İstanbul'daki koca mağazada 3-5 çeşit saatten fazlası yok..
Haftalar sürse gene iyi. Siparişini alamayan tonlarca insan var. Stokta olmayan ürünleri satmaya çalışıyorlar.
 

realdgnc

Doçent
Arkadaşlar merhaba.

Geçtiğimiz günlerce bir yanlış yaparak büyük bir tuzağa düştüm. Bilgisayar topluyordum ve bir ürünü piyasadan baya bir ucuza sattığı için Gold'dan alışveriş yaptım. Hani bir zamanlar Vatan Bilgisayar, Teknosa, Bimek gibi büyük ve kurumsaldı ya ona güvenerek verdim siparişi. Meğer bunlar iflas edeli yıllar olmuş ama web ortamında satış yapmaya devam ediyorlar. Satış ama ne satış?

Ellerinde olmayan ürünü satıyorlar. Alışveriş yapan herkes aynı şeyi yaşıyor. Ürün sürekli olarak "temin ediliyor" diyor ama aylarca bekleyip ürünü alamayanlar var. İptal işlemi yapıp parasını alamayanlar var. Üstelik tüm bunlar yetmezmiş gibi birde kendilerine ulaşmak mümkün değil. Ne maillere bakıyorlar, ne web siteleri üzerinden gönderilen mesajlara nede çağrı merkezine. Öyle ki; eğer çağrı merkezini aryan 16. kişi iseniz hat direk meşgule düşüyor. Biraz şansınız varsa ve 15. kişi olursanız sıranın size gelmesi 1 saati buluyor. Sıra geldiğinde ise pat diye telefon kapanıyor. Hadi diyelim sabrettiniz ve bir şekilde müşteri hizmetlerine bağlandınız. Çile bundan sonra da bitmiyor. Ürün gelecek, tedarik edilecek vs... şeklinde tonlarca yalan söylüyorlar. İptal etmek istediğinizde ise bu işlemin 2 ay süreceğini söylüyorlar. Oysaki web sitelerinde 24 saat içinde halledecekleri yazıyor. Ki yasal olarakta o süre içerisinde yapmak zorundalar.

Kısaca ne satın aldığı ürüne ulaşabilen var ne de iptal ettikten sonra parasına ulaşabilen. Tek tük kargosu gelen var ama onlardan da satın aldıkları ürün değil bir başka ürün çıkıyor. Müşteri bunu iade ettiğinde ise süreç başa sarıyor ve günler, haftalar hatta aylar geçiyor. Keza şikayetvar.com ve sosyal medya hesapları bu tarz yorumlarla dolmuş taşmış... Bakınız

Ayrıca; elinde olmayan bir ürünü satmaya çalışan bir firmanın faaliyetlerinden nasıl olurda ilgili kurum ve kuruluşların haberi olmaz? Bu iş yetkililer kulağına nasıl gitmez? Ürünün iptalini ve para iadesini istiyorsun ama süre yasal sınırın üzerine oluyor ve suç işlenmiş oluyor. Üstelik bu kurumun başında 3 tane kayyum var. Bünyesinde bulundurduğu diğer firmalar ile birlikte iflas erteleme talebinde bulunmuş.

Özetle SDN ailesi sizden isteğim; Aşağıdaki kampanyayı imzalayıp bunu tüm Türkiye'ye ilan edip başka kişilerin mağdur olmasına engel olalım. Yetkili kurum ve kuruluşların dikkatini çekerek olaya el atmalarına vesile olalım. Çevremizdeki insanların paralarının ellerinden uçup gitmesine seyirci kalmayalım. Lütfen sizde bu kampanyayı sosyal medya hesaplarınızdan paylaşıp destek olur musunuz?

Change.org Kampanyasına Gidip İmzalamak İçin: Kampanyayı İmzala
 

lotusadana

Doçent
Gold Computer batalı çok oldu. Oradan muhattap alınacak bir yetkili bulmanız zor. Bankanızla iletişime geçip bişeyler yapabilirsiniz.
Batan farklı şirket. Şu anda başka bir şirket Gold adıyla çalışıyor.
Ama gerek bağlantıları gerekse adı nedeniyle bu da zor durumda. Kurtarırız diye yola çıktılar ama..
 
Üst