mertcanyılmaz
Asistan
- Katılım
- 12 Temmuz 2012
- Mesajlar
- 141
- Reaksiyon puanı
- 19
- Puanları
- 18
Arkadaşlar iyi geceler ancak vakit buldum ve yazabildim. S7 cihazımı bimeks ten servise gönderdim ve yaklaşık 13 gün sonra teslim aldım. Ekranı, ana menü tuşunu, şarj soketini değiştirmişler. Bana verilen servis formunda ana menü tuşu ve şarj soketi değiştiği yazıyor. Benim ekranımda kılcal çizikler vardı ve servisten gelen cihazımın ekranı sıfır çizikle geldi.Formda her ne kadar ekran değişimi yazmasada ekranı değiştirmişler. Bu bir probleme sebep olur mu? Şarj problemim devam ediyor hızlı şarj değil normal şarj ile şarj ettim ve yüklediğim değerleri aldım eskisine göre iyi değerler ancak forumda s7 kullanıcılarının paylaşımlarının yanında 1 saat civarı fark ediyor. Tekrar göndermeyi düşünüyorum. Sizin düşünceleriniz nelerdir sizlere de danışmak istedim. Teşekkür ediyorum biraz uzun oldu kusura bakmayın.