Yeni Hastalığımız Uyur-Mesajçeker

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Mirack1907

Dekan
Onursal Üye
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
5,390
Puanları
48
Bilinçaltının getirdikleri olaylar günümüze göre değişmekte. Garip bir durum.
 

Ali TEMEL

Profesör
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
4,656
Puanları
48
Uykuda mesaj göndermedim ama telefonum yanı başımda olur genelde :) Telefonunu odadan uzak tutan kaç kişi var acaba?
 

Ozgurky

Profesör
Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
2,713
Puanları
38
Evet, çevremde bu sorunu yaşayan birisini biliyorum, büyük geçmiş olsun literatüre girmişler mi sonunda :D
 

kadirdemir

SDN Okuru
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
161
Puanları
0
kardeşim de böyle. Sabaha kadar mesaj çekiyor, sonrada okula geç kalıyor. Gününün nerdeyse yarısını arkadaşlarıyla geçiyor diğer yarısını da onlara mesaj çekerek. Anlamsız bi durum :)
 

ReDo

Rektör
Katılım
8 Kas 2008
Mesajlar
13,626
Puanları
48
TeL yanımda yatarım,böyLe bir oLaya buLaşmadım :D

Annem bir keresinde beni uykumda fLüt çaLarken gördüğünü söyLedi :D OkuLda nasıL hırs yapmışsam artık rüyamızda çaLıyoz.

Bir keresinde de gece yarısı "Burdaaaaa" diye bağırarak uyanmıştım :D rüyamda yokLama aLınıyorduda :D
 

kadirdemir

SDN Okuru
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
161
Puanları
0
Mesaj çektiğiniz kadar kitap okusanız yeminle alim olursunuz abartısız söylüyorum :)
 

CieM

Asistan
Katılım
24 Kas 2008
Mesajlar
459
Puanları
0
Ben mesaj yazarken uyuya kalıyorumdum bazen..eksik yazıyordum.yanlış yazıyorudm.sabah uyandığımda gönderdiğim mesaja bakıyorumm.Kendim bile anlamıyordum :D..ama uyurken atmıyordum yani :D
 

alike03

Üyecik
Katılım
27 Eyl 2011
Mesajlar
93
Puanları
0
kardeşim de böyle. Sabaha kadar mesaj çekiyor, sonrada okula geç kalıyor. Gününün nerdeyse yarısını arkadaşlarıyla geçiyor diğer yarısını da onlara mesaj çekerek. Anlamsız bi durum :)
Aynisindan bendede var bir tane. Ne konusuyorlar okadar hic anlamiyorum. Ne zaman görsem biriyle konusuyor telefonda veya mesajlasiyor. Bende durum farkli, birseymi lazim arkadasi ariyorum, naber felan, sende su varmi, yok. Tamam hadi eyvallah. Bu kadar, sabaha kadar ne konusuyor bular yahu.
 

muratteas

Dekan
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
9,635
Puanları
48
Telefonu çalar saati için yanım da tutarım ama nedense saattten 15-20 dk önce uyanırım. :D
 

kuntakinte

Profesör
Katılım
8 Haz 2011
Mesajlar
1,952
Puanları
0
telefonum yanımda uyurum fakat yatağımın içine sokmam uyurken uyanmamak için, uyku sersemi msj attığım olmuştur ama uyku sırasında bilinçsiz attığım olmadı :) bunu sanırım yorgunluktan ölüp hala uyumamak için direnenler fln yapar anca
 
Üst
stat counter