TTNET'in Allah belasını versin !

Bu konuyu okuyanlar

bölge34

Doçent
Katılım
8 Aralık 2013
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
12
Puanları
18
Arkadaşlar daha önce 1 yıllık ttnet aboneliğim vardı, 8mgbt'e kadar sınırsız. 1 yıl boyunca rahat 7,5 mgbt hızı alarak kullandım ve çok memnundum. Abonelğim bitince de kapattırdım. Aradan 2 yıl geçti yeni abonelik açtırdım yine 1 yıllık, sınırsız ve 16mgbt'e kadar. 2 ay falan hiçbir sorun olmadan 13mgbt'i rahat alarak kullandım.
Ekim ayının sonlarına doğru kopma sorunu başladı. Çok aşırı sık olmasada arada bir kopuyordu. Neyse Müşteri hizmetlerini aradım sorundan bahsettim arıza kaydı falan oluşturdular. Ama nafile kopma sorunu daha sıklaşmaya başladı. Belki rahat 15 defa arıza kaydı bırakmışımdır, probleminiz çözüdü ama bu seferde hızım 2-3mgbt'den yukarı çıkmıyor :(
Neyse 5 defa falan ttnet'i aradım dedim böyle böyle, düzelttik dediler ama 1 saat falan 9mgbt'i gördüm şuan yine 2-3mgbt. Nasıl oluyorda 13mgbt'i rahat görürken bana şuan hattınızın maksimum desteklediği hız 3mgbt derler anlam veremedim.
Yardımcı olun arkadaşlar müşteri hizmetleri bu sorunu çömek istemiyor sanırım. ne yapmam yada nereye başvurmam gerekiyor?
İnanın kopma sorunu yüzünden aradığıma bin pişman oldum, ne güzel 13 mgbt kullanıyordum.
 

helpmert

Doçent
Katılım
26 Ekim 2015
Mesajlar
948
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
benım yazdığım bir konu vardı incele bakalım bii..

Hat değerlerinide gönder bana. :)

http://forum.shiftdelete.net/intern...net-kopma-sorunu-kesin-cozum-haydi-iceri.html

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Arkadaşlar daha önce 1 yıllık ttnet aboneliğim vardı, 8mgbt'e kadar sınırsız. 1 yıl boyunca rahat 7,5 mgbt hızı alarak kullandım ve çok memnundum. Abonelğim bitince de kapattırdım. Aradan 2 yıl geçti yeni abonelik açtırdım yine 1 yıllık, sınırsız ve 16mgbt'e kadar. 2 ay falan hiçbir sorun olmadan 13mgbt'i rahat alarak kullandım.
Ekim ayının sonlarına doğru kopma sorunu başladı. Çok aşırı sık olmasada arada bir kopuyordu. Neyse Müşteri hizmetlerini aradım sorundan bahsettim arıza kaydı falan oluşturdular. Ama nafile kopma sorunu daha sıklaşmaya başladı. Belki rahat 15 defa arıza kaydı bırakmışımdır, probleminiz çözüdü ama bu seferde hızım 2-3mgbt'den yukarı çıkmıyor :(
Neyse 5 defa falan ttnet'i aradım dedim böyle böyle, düzelttik dediler ama 1 saat falan 9mgbt'i gördüm şuan yine 2-3mgbt. Nasıl oluyorda 13mgbt'i rahat görürken bana şuan hattınızın maksimum desteklediği hız 3mgbt derler anlam veremedim.
Yardımcı olun arkadaşlar müşteri hizmetleri bu sorunu çömek istemiyor sanırım. ne yapmam yada nereye başvurmam gerekiyor?
İnanın kopma sorunu yüzünden aradığıma bin pişman oldum, ne güzel 13 mgbt kullanıyordum.


http://forum.shiftdelete.net/intern...net-kopma-sorunu-kesin-cozum-haydi-iceri.html
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Aralık 2013
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
12
Puanları
18

bölge34

Doçent
Katılım
8 Aralık 2013
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
12
Puanları
18
yan sekmedeki ADSL yazna tikla hat değerleri olması lazım

hat zayıflaması
snr marjin
ses
gürüldü
crc

gibi değerler olması gerek :D


Oraya tıkladığımda çıkan sayfa :)

9EW6m5.png
 

helpmert

Doçent
Katılım
26 Ekim 2015
Mesajlar
948
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
hattın suan 12 mbps ye sabitli ama snr marjin değeri tam sınırda intenet her an kopabilir..

hat zayıflaması değeride yüksek ama sen bina içi altyapını yenile derim..

Çağır bir elektrikçi bina girişindeki ankastreden yani bina giriişndeki o ufak kutudan dairene kadar CAT6 kablo çeksin

cat6 kablonun içinde 8 tane ince kablo var sadece 2 tanesini kullanacksiniz.

kabloda ek olmasın

yukarda direk modeme baglasın harici spliter (çoklayıcı) kullanmadan.

bu işlemleri yaptıktan sonra tekrar hat değerleirni gönder bana bu yazıyı alıntı yaparak :)

tekrar bakalım değerlerde iyileşme varmı diye
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Aralık 2013
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
12
Puanları
18
hattın suan 12 mbps ye sabitli ama snr marjin değeri tam sınırda intenet her an kopabilir..

hat zayıflaması değeride yüksek ama sen bina içi altyapını yenile derim..

Çağır bir elektrikçi bina girişindeki ankastreden yani bina giriişndeki o ufak kutudan dairene kadar CAT6 kablo çeksin

cat6 kablonun içinde 8 tane ince kablo var sadece 2 tanesini kullanacksiniz.

kabloda ek olmasın

yukarda direk modeme baglasın harici spliter (çoklayıcı) kullanmadan.

bu işlemleri yaptıktan sonra tekrar hat değerleirni gönder bana bu yazıyı alıntı yaparak :)

tekrar bakalım değerlerde iyileşme varmı diye

Teşekkür ederim fakat kullandığım ilk 2 ay 12-13mgbt'i görüyordum. Dünden beri ttnet mişteri hizmetlerinin kafasını s*kt*m, şuan 9mgbt'i zor görüyor bu neden acaba ?
 
S

SDN Okuru54257

SDN Okuru
seni bozuk veya eski bir porta geçirmiş olabilirler. Yani kablolar splitter vs eskisi gibiyse.
 

ercan_elo_bil

Öğrenci
Katılım
22 Temmuz 2014
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
merhaba,
telefon kablo bağlantı girişini kontrol edin. oksitlenme temazsızlık olabilir.
1. rj 11 soketini yenileyin.
2. kablo ek vs var sa kontrol edin.
3. kablo bağlanan kutu vs varsa bakırı kazıyıp tekrar deneyin.
 

helpmert

Doçent
Katılım
26 Ekim 2015
Mesajlar
948
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
Türk telekom'a gitsem desem böyle iken böyle, onlar gelip yeni kablo falan çekmezler mi?


bina içi kablolama ve tesisattan abone sorumludur türk telekom değil.

ilgilenmezler ilgilenenler var fakat pahalı ücret talep ediyorlar.

kendinde yapabilrisn elektrikciyede cektirebilrsin oldukça basit bir işlem..
 

bölge34

Doçent
Katılım
8 Aralık 2013
Mesajlar
727
Reaksiyon puanı
12
Puanları
18
merhaba,
telefon kablo bağlantı girişini kontrol edin. oksitlenme temazsızlık olabilir.
1. rj 11 soketini yenileyin.
2. kablo ek vs var sa kontrol edin.
3. kablo bağlanan kutu vs varsa bakırı kazıyıp tekrar deneyin.
Teşekkürler kontrol edeyim.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

bina içi kablolama ve tesisattan abone sorumludur türk telekom değil.

ilgilenmezler ilgilenenler var fakat pahalı ücret talep ediyorlar.

kendinde yapabilrisn elektrikciyede cektirebilrsin oldukça basit bir işlem..

Eyvallah. :thumbup1:
 

Son mesajlar

Üst