S8plus ekran sorunu

Bu konuyu okuyanlar

Sinan Tuna

Öğrenci
Katılım
24 Mayıs 2016
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
38
Şimdiye kadar almış olduğum her Samsung telefonunda (Galaxy s2'den son "s" serisine kadar Note 3'den şu an kullandığım Note 8 modeline kadar birçok Samsung telefonu kullandım ve hepsinde karşılaştığım temel sorun ekranda bir süre sonra uygulama, klavye ve ekran saati gibi sık kullandığımız görüntülerin izleri gölgeleri belirmeye başlıyor. Servis buna ekran yanmasi diyor. Beyaz ekranda daha da belirgin hale gelen bu izler can sıkıyor. Götürmüş olduğumuz servislerde ekranın değişmesi gerektiğini söylüyor ki bu kullanmakta olduğum cihaz 4 aylık bir cihaz. Servis bu degisimin ucreyli yapilacagini soyluyor. Fahiş rakamlarla aldığımız cihazlar da bu şekilde oluşan sorunlar bizi markadan soğutuyor. Benden başka hiç kimsede böyle bir problem ile karşılaşmadığını söyleyen samsung yanılıyor olmalı. Bu sorunu yaşayan varmı ¿¿
 

semih61

Profesör
Katılım
26 Ekim 2011
Mesajlar
1,456
Reaksiyon puanı
43
Puanları
48
arkadaşım ben s8+ ı aldıktan 3 ay sonra bu sorunla karşılaştım ekranı ücretsiz değiştirdiler şimdi aradan 7-8 ay gibi bir süre geçti tekrarladı bugün farkettim

ücret iadesini araştırıyorum.

ipe ipe ekranı ücretsiz değiştirecekler zaten bizden kaynaklı bir sorun değil ama bunlarla uğraşmak istemiyorum.demekki garantisi bitince de başımıza gelecek bu amoled yanığı sorunu o yüzden para iadesini almaya çalışacağım gidip başka marka telefon bakacağım
 

Sinan Tuna

Öğrenci
Katılım
24 Mayıs 2016
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
38
arkadaşım ben s8+ ı aldıktan 3 ay sonra bu sorunla karşılaştım ekranı ücretsiz değiştirdiler şimdi aradan 7-8 ay gibi bir süre geçti tekrarladı bugün farkettim

ücret iadesini araştırıyorum.

ipe ipe ekranı ücretsiz değiştirecekler zaten bizden kaynaklı bir sorun değil ama bunlarla uğraşmak istemiyorum.demekki garantisi bitince de başımıza gelecek bu amoled yanığı sorunu o yüzden para iadesini almaya çalışacağım gidip başka marka telefon bakacağım
Aynı durumdayım ama 4 ay önce kullanıcı hatası olarak görmeye başlanmış bense iade için tüketici haklarına basvuru yaptım.
 

semih61

Profesör
Katılım
26 Ekim 2011
Mesajlar
1,456
Reaksiyon puanı
43
Puanları
48
Aynı durumdayım ama 4 ay önce kullanıcı hatası olarak görmeye başlanmış bense iade için tüketici haklarına basvuru yaptım.

tüketici haklarına başvurmak için nasıl bir yol izledin?
daha önce servise başvurduğuna dair veya satın aldığın yere ihbarname yolladın mı? bilgilendirirsen sevinirim.bende ücret iadesi istiyeceğim garanti bitince başıma yine gelirsa bana girecek ekran değişim parası

sürekli serviste uğraş dur
 

Sinan Tuna

Öğrenci
Katılım
24 Mayıs 2016
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
38
tüketici haklarına başvurmak için nasıl bir yol izledin?
daha önce servise başvurduğuna dair veya satın aldığın yere ihbarname yolladın mı? bilgilendirirsen sevinirim.bende ücret iadesi istiyeceğim garanti bitince başıma yine gelirsa bana girecek ekran değişim parası

sürekli serviste uğraş dur
Servisden ekranın sorunlu olduğuna dair yazı aldım cihazı faturası garanti belgesi lazım gittim dilekçe yazdım ihbar falan gerekmedi sonucu bekliyoruz 2 hafta oldu internetten de başvuru yapabilirsin
 

Sinan Tuna

Öğrenci
Katılım
24 Mayıs 2016
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
38
Benim samsung kullananlara tavsiyem garantili cihazlarınızı elinizden çıkartın ve bir daha kullanmayın....
 

Defnen

Asistan
Katılım
13 Mart 2018
Mesajlar
115
Reaksiyon puanı
26
Puanları
28
Yaş
44
Ben birşeyi merak ettim cihazları nereden aldınız? Hb gibi sitelerden mi? Tekno marketlerden mi? Samsun'dan mı?
 
Üst