Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 4)

Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
42
Beğeniler
4
Puanları
8
Konum
kocaeli
Bazen üst seviye android cihazlara heves ediyorum yalan yok. Ama şimdi bütün cihazlar Apple iken telefonu android alırsam sıkıntı olmaz mı? Ya bütün cihazları elden çıkarıp android ve windows'a döneceğim. Ya da hiç macera aramadan Apple ile yola devam edeceğim. Yanlış mı düşünüyorum ?
Haklısın macera aramaya gerek yok iphone x güzel telefon :)
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
52
Beğeniler
33
Puanları
18
Konum
Dünyanın merkezi
Eğer adaptörü ekstradan satacaklarsa apple bitmiştir artık ! Yani Vayy arkadaş bu apple iyice çingene moduna girmiş,yıllardır en ucuz android telefonlarda bile olan özelliği sunumda sanki yeni gezegen keşfetmiş gibi anlatıp, sonrada biz bu hızlı şarj adaptörünü ekstradan satacaz derlerse apple benim için bitmiştir.İyice çingene ile dilenci karışımı bir karaktere bürünmüş şirket.Bu Apple'ın pazarlama müdürü ya Kayserili yada Ankara çinçin bebesi !! Bugün adaptörü ekstradan satan adamlar yarın telefonun kamerasını,bataryasını,ram'ini söküp ekstradan satarlar !
--- Gönderi Güncellendi ---
 
Katılım
20 Kas 2015
Mesajlar
641
Beğeniler
166
Puanları
43
Eğer adaptörü ekstradan satacaklarsa apple bitmiştir artık ! Yani Vayy arkadaş bu apple iyice çingene moduna girmiş,yıllardır en ucuz android telefonlarda bile olan özelliği sunumda sanki yeni gezegen keşfetmiş gibi anlatıp, sonrada biz bu hızlı şarj adaptörünü ekstradan satacaz derlerse apple benim için bitmiştir.İyice çingene ile dilenci karışımı bir karaktere bürünmüş şirket.Bu Apple'ın pazarlama müdürü ya Kayserili yada Ankara çinçin bebesi !! Bugün adaptörü ekstradan satan adamlar yarın telefonun kamerasını,bataryasını,ram'ini söküp ekstradan satarlar !
--- Gönderi Güncellendi ---
Abart abart :D
 
Katılım
4 Eyl 2017
Mesajlar
184
Beğeniler
111
Puanları
43
Konum
Space
Bu fiyatla kimse alamayacak zaten x i :D
Hattın üstüne filan nede olsa taksitli deyip yine alırlar. Eski telefonunu satar üstüne kredi çeker yine alır. Çocuğunu servisten alır yürütür yine alır. Maalesef apple işi çözmüş abi,

Eşşek olana semer vurulur kural budur.
 
Katılım
20 Kas 2015
Mesajlar
641
Beğeniler
166
Puanları
43
Ciddi ciddi note8 almayı düşünüyorum 6000 lira verilmez buna...
--- Gönderi Güncellendi ---
Hattın üstüne filan nede olsa taksitli deyip yine alırlar. Eski telefonunu satar üstüne kredi çeker yine alır. Çocuğunu servisten alır yürütür yine alır. Maalesef apple işi çözmüş abi,

Eşşek olana semer vurulur kural budur.
Note 8 ile aynı dolardan satışa çıktı note 8 5000 bu neden 6000 oluyor onu çözemedim.
 
Katılım
4 Eyl 2017
Mesajlar
184
Beğeniler
111
Puanları
43
Konum
Space
Ciddi ciddi note8 almayı düşünüyorum 6000 lira verilmez buna...
--- Gönderi Güncellendi ---


Note 8 ile aynı dolardan satışa çıktı note 8 5000 bu neden 6000 oluyor onu çözemedim.
Ki note ' un 1500 TL 'lik hediyesi vardı . Ayrıca iphone x den bana göre dizayn vs. olarak daha iyi.
Sınır rakamlar koyuyorlarki millet artislik yapıcam diye alsın. yada indirim yaptık derler 2 gün sonra milletin gözüne girmek için.

bende ay başı alıcam note 8 ' i

Edit: Param ile rezil olamam. Kullanılabililirlik işlevsellik yok x de bana göre
 
Katılım
20 Kas 2015
Mesajlar
641
Beğeniler
166
Puanları
43
Ki note ' un 1500 TL 'lik hediyesi vardı . Ayrıca iphone x den bana göre dizayn vs. olarak daha iyi.
Sınır rakamlar koyuyorlarki millet artislik yapıcam diye alsın. yada indirim yaptık derler 2 gün sonra milletin gözüne girmek için.

bende ay başı alıcam note 8 ' i

Edit: Param ile rezil olamam. Kullanılabililirlik işlevsellik yok x de bana göre
Valla ben beğendim x'i ama bu para verilmez yazık günah..

Note 8 ne zaman geliyor ?
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
52
Beğeniler
33
Puanları
18
Konum
Dünyanın merkezi
Neyini abartıyor muşum ki ? :) daha düne kadar AirPods satmak için 3,5mmlik jak'ı kaldıran adamlar bunlar, 3,5m jak neyine battı Apple'ın ? Hani kaldırdılar da ne gibi bir fayda sağladı ? O 3,5m jakı kaldırınca pil mi büyüdü ? Ram mi arttı ? Ekstra özellik mi geldi ? Anca millete ekstra külfet angarya oldu.
Eee şimdi bakıyoruz dün 3,5m jakı kaldıran adamlar, bugün adaptörü ekstradan satacaklarmış ! Bu gidişle seneye telefondan kamerayı, bataryayı,Rami söküp ekstradan satarlar ! İyice çingene moduna geçmişler yani insanlardan ne kadar para koparsak kâr'dır deyip seviyeyi iyice düşürmüşler, eskiden apple kullanmak bir statü bir prestij katıyordu, şimdi apple alana enayi gözüyle bakıyorlar ve insanlara hak vermeye başladım bende.
Asus'un yayınlanmayan reklamı aklıma geliyor da herifler Apple'ı çözmüş ve ileriyi görüp acayip dalga geçmişler zamanında, merak edenler için link paylaşım izlesinler;
--- Gönderi Güncellendi ---
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2017
Mesajlar
184
Beğeniler
111
Puanları
43
Konum
Space
--- Gönderi Güncellendi ---
Neyini abartıyor muşum ki ? :) daha düne kadar AirPods satmak için 3,5mmlik jak'ı kaldıran adamlar bunlar, 3,5m jak neyine battı Apple'ın ? Hani kaldırdılar da ne gibi bir fayda sağladı ? O 3,5m jakı kaldırınca pil mi büyüdü ? Ram mi arttı ? Ekstra özellik mi geldi ? Millete ekstra külfet angarya oldu. Eee şimdi bakıyoruz dün 3,5m jakı kaldıran adamlar, bugün adaptörü ekstradan satacaklarmış ! Bu gidişle seneye telefondan kamerayı, bataryayı,Rami söküp ekstradan satarlar ! İyice çingene moduna geçmişler.
Asus'un yayınlanmayan reklamı aklıma geliyor da herifler Apple'ı çözmüş ve ileriyi görüp acayip dalga geçmişler zamanında, merak edenler için link paylaşım izlesinler;
--- Gönderi Güncellendi ---

Neyini abartıyor muşum ki ? :) daha düne kadar AirPods satmak için 3,5mmlik jak'ı kaldıran adamlar bunlar, 3,5m jak neyine battı Apple'ın ? Hani kaldırdılar da ne gibi bir fayda sağladı ? O 3,5m jakı kaldırınca pil mi büyüdü ? Ram mi arttı ? Ekstra özellik mi geldi ? Millete ekstra külfet angarya oldu. Eee şimdi bakıyoruz dün 3,5m jakı kaldıran adamlar, bugün adaptörü ekstradan satacaklarmış ! Bu gidişle seneye telefondan kamerayı, bataryayı,Rami söküp ekstradan satarlar ! İyice çingene moduna geçmişler.
Asus'un yayınlanmayan reklamı aklıma geliyor da herifler Apple'ı çözmüş ve ileriyi görüp acayip dalga geçmişler zamanında, merak edenler için link paylaşım izlesinler;
Dua etsinlerde kutudan telefon çıksın :p
 
Katılım
4 Eyl 2017
Mesajlar
184
Beğeniler
111
Puanları
43
Konum
Space
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
52
Beğeniler
33
Puanları
18
Konum
Dünyanın merkezi
kasımda ön satış aralık gibi Türkiye ' ye gelir bence
--- Gönderi Güncellendi ---

gelir ya eli kulağında ay başı filan gider alırız beraber :D
Şuan satılıyor Note 8 :)
2 gün önce hem Samsung store'da hemde Media Marktta gördüm millet toplanmış standın başına herkes Note 8'e dokunmak için sıraya girmiş :)
 
Katılım
4 Eyl 2017
Mesajlar
184
Beğeniler
111
Puanları
43
Konum
Space
Şuan satılıyor Note 8 :)
2 gün önce hem Samsung store'da hemde Media Marktta gördüm millet toplanmış standın başına herkes Note 8'e dokunmak için sıraya girmiş :)
hadi ya bende iphone x ' i görmeden almıyım diye beklerken bakmamıştım :D

Edit: Hala ön siparişte gözüküyor ama Vatanda :D Medimark burda yok :S samsung gidip bakıcam akşam :D
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
52
Beğeniler
33
Puanları
18
Konum
Dünyanın merkezi
hadi ya bende iphone x ' i görmeden almıyım diye beklerken bakmamıştım :D

Edit: Hala ön siparişte gözüküyor ama Vatanda :D Medimark burda yok :S samsung gidip bakıcam akşam :D
Ben Eskişehir'deki Espark AVMde bulunan Samsung Store ve Media Markt Şubesinde gördüm bizzat canlı şekilde kurcaladım telefonu :) büyük ihtimalle senin yaşadığın yere de gelmiştir.
 

Fragger

Front-end Developer | [email protected]
Yönetici
Super Moderator
Katılım
21 Eki 2016
Mesajlar
9,388
Beğeniler
3,166
Puanları
113
Konum
İstanbul
Vatan computer'den iPhone X modeli için 5.999 TL fiyat etiketiyle ön siparişle satışa sunuldu. Fiyat bilgisi konuda güncellendi.

upload_2017-9-13_16-52-6.png
 
stat counter