Hepsiburada Kargo Firmasını mı Değiştirdi?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Mr. Depreli

Profesör
Katılım
20 May 2014
Mesajlar
3,138
Puanları
48
Konum
Konya
Arkadaşlar merhaba,
Bu sabah HB üzerinden alışveriş yaptım. Ürünlerin bir kısmının satıcısı HB, bir kısmının ise başka firmalardı. Her neyse diğer satıcılar kargolamayı gün ortasında yaptı ve iki tanesi aldığım ürünleri PTT Kargo ile gönderdi. İlerleyen saatlerde ise HB'de kargolamayı tamamladı ve o da PTT Kargo ile gönderdi. Bunun üzerine şaşırdım çünkü aldığım ürünler elektronik cihazdı ve iki - üç hafta önce aldığım bulaşık makinesi sabunu bile Aras Kargo ile geldi ki HB'yi tercih etme sebebim Aras ile çalışmalarıydı çünkü siparişte max 30 saat sonra ürün kapımda oluyordu ama bu sefer iki ürünümüde PTT ile gönderiyorlar. Sizinde son zamanlarda HB'den yaptığınız alışverişler PTT Kargo ile mi geldi, HB bundan sonra PTT Kargo ile mi çalışacak?
Eğer PTT ile çalışacaklarsa HB'den alışverişi bırakacağım.

HB: hepsiburada
 

grezimonk

Profesör
Yasaklı
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
2,101
Puanları
63
Konum
neptune
Türkiye sınırları içindeki siparişlerin gönderimleri Hepsiexpress, Aras Kargo, PTT, Yurtiçi Kargo, Sürat Kargo, MNG ve Horoz Lojistik ile yapılır. Yurt dışına verilen siparişler, B2CDirect firması ile teslim edilir. Kargo ücreti gönderi ili, siparişin desi/hacim toplamı, kargo firması ve varsa kampanya bilgisine göre değişkenlik gösterir.
yazan bu biz bunlarla çalışıyoruz diyorlar...
 

Mr. Depreli

Profesör
Katılım
20 May 2014
Mesajlar
3,138
Puanları
48
Konum
Konya
Mesela gardırop aldım Horoz Lojistik ile gönderildi, kargo dört gün şubede bekledi.
Kitap aldım hepsiburada Dan PTT Kargo ile gönderildi tam bir hafta şubede bekledi. Gönderilen şubeyi arıyorum geliyim ben alıyım diye şubenin telefonuna bakan yok.
Ben hemen her şeyi hepsiburada üzerinden alırım ve satıcı hb olan ürünler Aras ile gelirdi. Kitap, telefon kılıfı vb. ufak şeyler PTT, mobilyalar Horoz ile diğerleri hep Aras ile geliyordu. Bu sefer her şey PTT ile. Bi sonraki alışverişim de PTT ile gelirse artık hepsiburada benim için bitmiştir. Neden bazı ürünlerde 9.90 kargo vereyim bundan sonra Amazon aynı ürünü kargo ücretsiz gönderiyor ama iki günde. :)
 

Ufuk

majestic casual
Yönetici
Super Moderator
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
8,831
Puanları
113
Konum
Türkiye
Ebat büyük olan parçalar genellikle Horoz Lojistik üzerinden gelir. Genelde bu tarz büyük parçaları lojistik firmalarına verdikleri doğrudur.
Horoz Lojistik gecikmesi her zaman yaşanabilir, kötü bir lojistik firması.
 

Mr. Depreli

Profesör
Katılım
20 May 2014
Mesajlar
3,138
Puanları
48
Konum
Konya
Ebat büyük olan parçalar genellikle Horoz Lojistik üzerinden gelir. Genelde bu tarz büyük parçaları lojistik firmalarına verdikleri doğrudur.
Horoz Lojistik gecikmesi her zaman yaşanabilir, kötü bir lojistik firması.
Dediğiniz gibi hocam. Bizim bölgenin bağlı olduğu şubenin ya aracı yok ya da şube diye ufak bir nakliye şirketi ile anlaşmışlar, getiren aracın camında adamın adı ve telefon numarası vardı nakliyat yapılır diye. :D
 

IDAHO

Asistan
Katılım
8 Eyl 2015
Mesajlar
490
Puanları
43
Konum
Bursa/Denizli
Arkadaşlar merhaba,
Bu sabah HB üzerinden alışveriş yaptım. Ürünlerin bir kısmının satıcısı HB, bir kısmının ise başka firmalardı. Her neyse diğer satıcılar kargolamayı gün ortasında yaptı ve iki tanesi aldığım ürünleri PTT Kargo ile gönderdi. İlerleyen saatlerde ise HB'de kargolamayı tamamladı ve o da PTT Kargo ile gönderdi. Bunun üzerine şaşırdım çünkü aldığım ürünler elektronik cihazdı ve iki - üç hafta önce aldığım bulaşık makinesi sabunu bile Aras Kargo ile geldi ki HB'yi tercih etme sebebim Aras ile çalışmalarıydı çünkü siparişte max 30 saat sonra ürün kapımda oluyordu ama bu sefer iki ürünümüde PTT ile gönderiyorlar. Sizinde son zamanlarda HB'den yaptığınız alışverişler PTT Kargo ile mi geldi, HB bundan sonra PTT Kargo ile mi çalışacak?
Eğer PTT ile çalışacaklarsa HB'den alışverişi bırakacağım.

HB: hepsiburada
Sanırım değiştirdiler. Bende hep aras kargoyla alıyordum kargoları. Artık ptt ve yurtiçiyle gelmeye başladı. Açıkçası arastan memnundum
 

|SeYYaH|

Rektör
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
13,854
Puanları
113
Bu işler sonuçta anlaşmalarla oluyor. Ya az bi müsaade edin, yeni anlaştıkları şirket bu işi geciktirir, beceremez, yüzüne gözüne bulaştırırsa zaten kısa süre içinde bu işten vazgeçilir... Çünkü işini doğru dürüst yapamayan bir firmayla kimse çalışmaz.

Geçen gün İstanbuldan Sakaryaya bir 4-5 kilo ağırlığında bir kargom geldi. Getiren firma Yurtiçi. Üzerine 17 kilo yazmışlar, şaşırdım, tekraren tarttırdım, 4 küsur kg. bişey. Benden tam 63 lira aldılar. Bir daha tevbe ettirdiler bu firmayla alışverişi.
 

Mr. Depreli

Profesör
Katılım
20 May 2014
Mesajlar
3,138
Puanları
48
Konum
Konya
Bu işler sonuçta anlaşmalarla oluyor. Ya az bi müsaade edin, yeni anlaştıkları şirket bu işi geciktirir, beceremez, yüzüne gözüne bulaştırırsa zaten kısa süre içinde bu işten vazgeçilir... Çünkü işini doğru dürüst yapamayan bir firmayla kimse çalışmaz.

Geçen gün İstanbuldan Sakaryaya bir 4-5 kilo ağırlığında bir kargom geldi. Getiren firma Yurtiçi. Üzerine 17 kilo yazmışlar, şaşırdım, tekraren tarttırdım, 4 küsur kg. bişey. Benden tam 63 lira aldılar. Bir daha tevbe ettirdiler bu firmayla alışverişi.
Bakalım hocam PTT ile gittiği yere kadar gitsin. Geciken her gün HB'yi arayacağım. :D :D
 

POH

Asistan
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
307
Puanları
28
Konum
Yüksek
Güzel dertler. bu yaşıma geldim şöyle bi kafa yaşayamadım.
 
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
376
Puanları
43
Konum
Kadıköy
%99 Hepsiburada' dan ürün alırken satıcının hepsiburada olmasına dikkat ediyorum. Hepsiexpress, Yurtiçi ve Aras kargo ile ürünlerim geliyor. Diğer kargo firmaları ile çok şükür tanışmadım. MNG ile yıldızımız bir barışmadı gitti. :D
 

Mr. Depreli

Profesör
Katılım
20 May 2014
Mesajlar
3,138
Puanları
48
Konum
Konya
%99 Hepsiburada' dan ürün alırken satıcının hepsiburada olmasına dikkat ediyorum. Hepsiexpress, Yurtiçi ve Aras kargo ile ürünlerim geliyor. Diğer kargo firmaları ile çok şükür tanışmadım. MNG ile yıldızımız bir barışmadı gitti. :D
Katılıyorum hocam, Amazon' dan birkaç alışverişim oldu MNG ile gönderildi ikisi de 3 gün sürdü kargoya ulaşmam.

Bu arada kargolarım geldi. Rahatlıkla hepsiburada üzerinden alışverişe devam edebilirim. :)
 
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
376
Puanları
43
Konum
Kadıköy
MNG ile ne zaman kargo beklesem evde değilsiniz uyarısı alıyorum. Şubeye gidince oraya bırakmıyoruz filan diyorlar. Kendi bölgeleri değilmiş. Mahallede tek şubesi olan yer nasıl böyle oluyor anlamış değilim. Şikayetlerden de bir çözüm bulamayınca hiç gönderi veta alım yapmayarak sorunu çözdüm. 😃 Hepsi express candır.

Bu arada hayırlı olsun üstad.
 
Üst
stat counter