Mücahit Erdem
Öğrenci
- Katılım
- 21 Ağustos 2016
- Mesajlar
- 6
- Reaksiyon puanı
- 3
- Puanları
- 3
- Yaş
- 25
Herkese merhaba arkadaşlar.Öncelikle foruma başlayışım hakkı alkan sayesinde ankaradaki 2. buluşmada oldu.Deneyimlerimizi yaşadıklarımızı yazalım daha aktif kullanalım dedik ve bende bu yazıyı yazma zaruriyeti doğdu.Forumdaki ilk post'um hatam varsa kusura bakmayın. Neyse ben konuya gireyim.
1.5 yıllık iphone 6 cihazım var.Telefonu ilk aldığım andan itibaren ekranın sağ alt köşesine basınca tak tuk sesler geliyordu.Bende bu konu üzerine telefonu aldığım yer olan bimekse götürdüm. Değişim olabilir biz yolluyalım denildi.Bende telefonu geçenlerde bimekse götürdüm ve bana denildiki " eğer garanti sürenizi uzatmadıysanız biz telefona sadece ilk 6 ay sorumluyuz sizin kendiniz istanbula yollanamanız lazım" denildi.Bende telefonu istanbulda bulunan bir tanıdığıma verdim. Eğer zorlu veya akasyadaki storelatı bilen varsa sıra almadan kuyruktan da işlem alıyolar.1 ayım randevu almak ve sıra beklemek ile geçti. En sonunda cihazın ekranı kavisleşti. Ankarada oturanlar bilir sıhhıyede balıkçıoğlu işhanı na götürdüm baktırdım telefona kasası yamulmuş dediler.Bunun üzerine apple ın 0216 lı telefonunu aradım daha bana telefonda kullanıcı hatası diyolar. " Neymiş efendim telefonu arka cepte veya çok dar ceplerde taşımayacakmışız" ve 1300₺ gibi bi ücret karşılığı telefonun swap telefon ile değişeceği söylendi.Bende bana randevu verin ben kendim gidip konuşcam dedim ve 3-4 ay uğraşıp alamadığım randevuyu istediğim tarihte aldım. Ama kalkıp gidemedim istanbula. Araştırmalarım sonucu " Ofis İletişim " adında bir yetkili servisi buldum. Cihazı karşı ödemeli olarak ofis iletişime yolladım içine sorunları yazdım falan.Ve bana 10 gün gibi kısa sürede cihazın swap cihaz ile değiştiği kargolandığı haberi geldi. Ofis iletişime puanım [emoji647]. Eğer apple ın garantisi ile ilgili deneyimlerinden faydalanmak isteyen olursa mesaj atabilirler.
1.5 yıllık iphone 6 cihazım var.Telefonu ilk aldığım andan itibaren ekranın sağ alt köşesine basınca tak tuk sesler geliyordu.Bende bu konu üzerine telefonu aldığım yer olan bimekse götürdüm. Değişim olabilir biz yolluyalım denildi.Bende telefonu geçenlerde bimekse götürdüm ve bana denildiki " eğer garanti sürenizi uzatmadıysanız biz telefona sadece ilk 6 ay sorumluyuz sizin kendiniz istanbula yollanamanız lazım" denildi.Bende telefonu istanbulda bulunan bir tanıdığıma verdim. Eğer zorlu veya akasyadaki storelatı bilen varsa sıra almadan kuyruktan da işlem alıyolar.1 ayım randevu almak ve sıra beklemek ile geçti. En sonunda cihazın ekranı kavisleşti. Ankarada oturanlar bilir sıhhıyede balıkçıoğlu işhanı na götürdüm baktırdım telefona kasası yamulmuş dediler.Bunun üzerine apple ın 0216 lı telefonunu aradım daha bana telefonda kullanıcı hatası diyolar. " Neymiş efendim telefonu arka cepte veya çok dar ceplerde taşımayacakmışız" ve 1300₺ gibi bi ücret karşılığı telefonun swap telefon ile değişeceği söylendi.Bende bana randevu verin ben kendim gidip konuşcam dedim ve 3-4 ay uğraşıp alamadığım randevuyu istediğim tarihte aldım. Ama kalkıp gidemedim istanbula. Araştırmalarım sonucu " Ofis İletişim " adında bir yetkili servisi buldum. Cihazı karşı ödemeli olarak ofis iletişime yolladım içine sorunları yazdım falan.Ve bana 10 gün gibi kısa sürede cihazın swap cihaz ile değiştiği kargolandığı haberi geldi. Ofis iletişime puanım [emoji647]. Eğer apple ın garantisi ile ilgili deneyimlerinden faydalanmak isteyen olursa mesaj atabilirler.