Avni Ali
Öğrenci
Merhaba arkadaşlar 31.08.2016 tarihinde telefonum ofis iletişime ulaştı ve kayıt altına alındı.
05.09.2016 tarhini (bugün) sms geldi ve ekran değişimi için parça bekliyoruz dendi.
Ben tamir istemediğimi özellikle belirttim gönderdiğim kağıtta.
Sorunlarım:
Cihazın ekranında sararma mevcut, ön kamereda kayma mevcut, titreşim bazen kendi kendine açıp kapatıyor, ekranda bazen boiluk sesi var, konuşma esnasında karşı tarafdan ses az geliyor, ısınma sorunu, bazen kendi kenidne kapanıyor, batarya çabuk bitiyor ve data kablo sorunu mevcut.
Gelen tespit yanıtı:
Yapılan görsel ve meaknik incelemeler soncuunda cihazın Ön kamerasında kayma sorunu gözlemlenmiştir.
Garanti kapsamında yeni iphone 6 ekranı ile değişimi sağlanacaktır.
Telefon artık içime sinmemeye başladı, garantısi bu ayın 25 de bitecek. ilk çıktığı gün aldım yani ilk part olduğu için kronik sorunlu telefon, o kadar para verdik herşeyi geçtim benden kaynaklanan bi durum olmadığı halde cihazım neden içi açılıp tamir görecek?
O kadar boş şeyler için swap cihaz veriyorlar benimki ilk part sorunlu telefon neden değişim yapmazlar?
ayrıca
Kahramanmaraşta oturuyorum ve buradan yollamıştım. Gaziantepte pupa bilişim var yarın telefonu gönderim desem pupuya kendim gitsem inceleseler gün içinde telefonu değiştirirler mi?
ya da Cihazım şu an ofis iletişimde istanbulda oturan arkadaşlarımı yollasam cihazımı onlara verirler mi teyit etsem? diyelim verdiler polis arkadaşım var o akasya centere götürse randevuyu sıkıntı ederler mi? ederlerse randevu alsam o gitse sorun olur mu? ve değişim ihtimali ne olur?
Arkadaşlar iyice okuyup anlayıp çözüm mesajlarınızı bekliyorum.
05.09.2016 tarhini (bugün) sms geldi ve ekran değişimi için parça bekliyoruz dendi.
Ben tamir istemediğimi özellikle belirttim gönderdiğim kağıtta.
Sorunlarım:
Cihazın ekranında sararma mevcut, ön kamereda kayma mevcut, titreşim bazen kendi kendine açıp kapatıyor, ekranda bazen boiluk sesi var, konuşma esnasında karşı tarafdan ses az geliyor, ısınma sorunu, bazen kendi kenidne kapanıyor, batarya çabuk bitiyor ve data kablo sorunu mevcut.
Gelen tespit yanıtı:
Yapılan görsel ve meaknik incelemeler soncuunda cihazın Ön kamerasında kayma sorunu gözlemlenmiştir.
Garanti kapsamında yeni iphone 6 ekranı ile değişimi sağlanacaktır.
Telefon artık içime sinmemeye başladı, garantısi bu ayın 25 de bitecek. ilk çıktığı gün aldım yani ilk part olduğu için kronik sorunlu telefon, o kadar para verdik herşeyi geçtim benden kaynaklanan bi durum olmadığı halde cihazım neden içi açılıp tamir görecek?
O kadar boş şeyler için swap cihaz veriyorlar benimki ilk part sorunlu telefon neden değişim yapmazlar?
ayrıca
Kahramanmaraşta oturuyorum ve buradan yollamıştım. Gaziantepte pupa bilişim var yarın telefonu gönderim desem pupuya kendim gitsem inceleseler gün içinde telefonu değiştirirler mi?
ya da Cihazım şu an ofis iletişimde istanbulda oturan arkadaşlarımı yollasam cihazımı onlara verirler mi teyit etsem? diyelim verdiler polis arkadaşım var o akasya centere götürse randevuyu sıkıntı ederler mi? ederlerse randevu alsam o gitse sorun olur mu? ve değişim ihtimali ne olur?
Arkadaşlar iyice okuyup anlayıp çözüm mesajlarınızı bekliyorum.