Berhan Kanbur
Öğrenci
- Katılım
- 12 Ekim 2017
- Mesajlar
- 3
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 34
İyi günler, ben 9 Şubat 2017 tarihinde New York Apple Store’dan A1633 model numaralı iPhone 6s satın aldım.
Bu telefon Apple Destek uygulamasında 1 yıl sınırlı garantisi var gözüküyor.
Apple Desteği aradığımda da bana normalde garantisi olduğunu fakat, Zorlu Center ve Akasya AVM’de destek göremeyecekmiş.
Sadece KVK, genpa gibi servis noktalarına götürebilecekmişim.
Telefonumun kilit tuşu bozuk, home tuşu geç algılıyor, hoparlörünün sesi çok az, şarjı çabuk bitiyor.
Telefonumu Bakırköy Başarı Servise yolladım destek görmeden geri geldi, garantiden çıkmış. Apple’ı aradım baya bi araştırdı ekranlarında IMEI numarası yerine MEID numarasımı girilmiş vs. bir sorun olduğunu, Kanada cihazı olarak gözüktüğünü, normalde garantisinin olduğunu söyledi.
Yine yolladım fakat yine garantisi yokmuş, Yine Apple’ı aradım garantisinin olmadığını söylediler. Ben bana geçen gün garantisinin olduğunu söylediniz dedim, bana sadece şuan garantisi olmadığını söylediler.
Bin hevesle aldığım telefonumdan garanti olayı yüzünden çok soğudum, kullanmak bile istemiyorum o derece. Telefonumun çok fazla sorunu var. Sizce telefonumu Amerika’ya yollamak dışında ne yapabilirim ?
Bu telefon Apple Destek uygulamasında 1 yıl sınırlı garantisi var gözüküyor.
Apple Desteği aradığımda da bana normalde garantisi olduğunu fakat, Zorlu Center ve Akasya AVM’de destek göremeyecekmiş.
Sadece KVK, genpa gibi servis noktalarına götürebilecekmişim.
Telefonumun kilit tuşu bozuk, home tuşu geç algılıyor, hoparlörünün sesi çok az, şarjı çabuk bitiyor.
Telefonumu Bakırköy Başarı Servise yolladım destek görmeden geri geldi, garantiden çıkmış. Apple’ı aradım baya bi araştırdı ekranlarında IMEI numarası yerine MEID numarasımı girilmiş vs. bir sorun olduğunu, Kanada cihazı olarak gözüktüğünü, normalde garantisinin olduğunu söyledi.
Yine yolladım fakat yine garantisi yokmuş, Yine Apple’ı aradım garantisinin olmadığını söylediler. Ben bana geçen gün garantisinin olduğunu söylediniz dedim, bana sadece şuan garantisi olmadığını söylediler.
Bin hevesle aldığım telefonumdan garanti olayı yüzünden çok soğudum, kullanmak bile istemiyorum o derece. Telefonumun çok fazla sorunu var. Sizce telefonumu Amerika’ya yollamak dışında ne yapabilirim ?