Tavsiye Yine gece oldu

_Zaur_

Dekan
Evlenmekle ilgili olduğunu sanmıyorum.
Arkadaşımız sevmek istiyor malesef. O gücü kendisinde bulamıyor üzdükce üzüyor kendisini.

Ben biliyom onu. Yaşam enerjisini veren sevgidir. Umarım çok bağlandığı bir sevgilisi olur.


Yaaa ben kendim kenarda kalmışım milletin dertlerini çözüyom. Bende sevip sevilmek istiyom yaaaa 🥺🥺😭😭😭
Hayat ne kötü kardeşim ya. Bi tane bile sevgili olmasın mı? üşşşşşş bıktım be
 

morofobik

Profesör
Arkadaşımız sevmek istiyor malesef. O gücü kendisinde bulamıyor üzdükce üzüyor kendisini.

Ben biliyom onu. Yaşam enerjisini veren sevgidir. Umarım çok bağlandığı bir sevgilisi olur.


Yaaa ben kendim kenarda kalmışım milletin dertlerini çözüyom. Bende sevip sevilmek istiyom yaaaa 🥺🥺😭😭😭
Hayat ne kötü kardeşim ya. Bi tane bile sevgili olmasın mı? üşşşşşş bıktım be
En son kızlar seni göz hapsinde tutuyordu ne oldu daha sonra?
 

_Zaur_

Dekan
Iyi de bu normal olanı değil mi zaten sen hoşlandığım kıza pas vermez misin gerçi sen herkese veririsin 😂
Pas veririmde bana pas veren mi var? ahahhahs :D Yok yok sıcaklık yok şimdiki gençlerde. Bizim zamanımızda böyle değildi
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada konuyu açan arkadaş sözlerimden alınmasın.

Ona önerim sıcakkanlı olsun. Baktı pas verdiler yapışsın kıza kopmasın. Hızlı tutkal varya ondan al bi tane yapıştır kendini kıza. Dahası yok
 

acdc

Öğrenci
Pas veririmde bana pas veren mi var? ahahhahs :D Yok yok sıcaklık yok şimdiki gençlerde. Bizim zamanımızda böyle değildi
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada konuyu açan arkadaş sözlerimden alınmasın.

Ona önerim sıcakkanlı olsun. Baktı pas verdiler yapışsın kıza kopmasın. Hızlı tutkal varya ondan al bi tane yapıştır kendini kıza. Dahası yok
Çok da yüz vermesin de... Sonra kız da tepesine yapışır.
 
Üst