Yeni Prince of Persia'dan ilk detaylar

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

Nemesis

Dekan

Geçtiğimiz gün sizlere sunduğumuz Prince of Persia haberinde oyunun ilk bakışının Fransız Joypad dergisinde yer aldığını belirtmiştik. Bugün ise Eurogamer sitesi dergide yer alan bilgileri kısaca özetledi. İsterseniz bunları sizlerle paylaşalım.

Öncelikle yeni oyunun Sands of Time üçlemesi ile direkt olarak bir bağlantısı bulunmayacak ve daha sanatsal bir yapıya sahip olacak. Bu sanatsal yapıya oyunun Cell-Shade tekniği ile hazırlanmış grafikleri ve geliştirilen yeni dövüş sisteminin etkisi büyük olacağı belirtiliyor. Ubisoft'tan Jean-Christophe Guyot önceki üçlemenin Arabistan Geceleri (Arabian Nights) ve eski İran'ın bir karışımı olduğunu, yeni oyunun ise Binbir Gece Masalları'nı referans alacağını ve oldukça renkli bir yapıya sahip olacağını söylüyor. Ayrıca Guyot oyunda bölüm sonu yaratıkları (Boss) savaşlarının önemli yer tutacağını, onları yendikten sonra ise sahip oldukları yerlerdeki halkın ve mekanın iyileşeceğini belirtiyor. Yani bu yaratıkları öldürdükten sonra oyunun mekanları gerçek zamanlı değişecek ve daha güzel bir hal olacak aynı Okami oyununda olduğu gibi.

Yeni Prince of Persia'da bulunan düşmanların ise az sayıda ama oldukça güçlü olacakları da belirtiliyor. Onlarca düşmanla savaşmaktansa teke tek dövüşmenin oyunun yapısına daha uygun olacağı Ubisoft tarafından vurgulanıyor. Oyunun bölümleri ise açık alanlarla lineer yapıdaki alanların bir karışımı olacak, yani istersek haritayı istediğimiz gibi gezebileceğiz ve yeni görevler alabileceğiz (siz yine de Assassin's Creed kadar açık alanlar beklemeyin). Bu görevlerin zorluğunun ise oynayış tarzımıza göre değişeceği da söylenenler arasında. Oyun hakkında söylenenler şimdilik bunlarla sınırlı, PC, PS3, Xbox 360 ve NDS platformları için hazırlanan ve 2008 yılının sonunda piyasaya sürülecek yeni Prince of Persia hakkında yeni bilgiler geldikçe sizlerle paylaşacağız.

Kaynak
 

Son mesajlar

Üst