Yeni kulaklık aldım hata mı ettim?

Bu konuyu okuyanlar

Eren girisken

Öğrenci
Katılım
26 Haziran 2020
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
Yaş
23
Arkadaşlar öncelikle herkese iyi günler dilerim.
Konu tam olarak doğru yerde mi emin değilim ama kulaklığımla ilgili problemi telefonumda yaşamıyorum sadece laptopumda yaşıyorum o yüzden buraya yazıyorum.

Arkadaşlar ben çok uzun zamandır kablolu kulaklık kullanıyordum. Bluetooth'lu kulaklık ihtiyacı duymaya başladım ve Oppo'nun Encho W31 kulaklığını aldım.
Bu kulaklığı iphoneXS telefonumla kullanırken neredeyse hiçbir problem yaşamıyorum ancak laptopum ile kullanırken iş biraz daha farklı.

Lenovo laptop ve windows10 işletim sistemini kullanıyorum.

Sorunuma gelecek olursak, laptop ile bu kulaklığı bağladığımda bazen videolar donuyor. Örneğin youtube'da geziniyorum ve videoyu durdurup bu kulaklığı bağlayıp devam etmeye çalıştığımda video devam etmiyor bir hata da almıyorum ancak sanki internet yokmuş gibi ordaki daire dönmeye başlıyor.
Bu hatayı her zaman almıyorum ama 10 defa yaptıysam 5'inde bu hatayla karşılaşıyorum. Bazen tam olması gerektiği gibi çalışıyor bazen ise çok değişik hatalar veriyor.

Başka bir sorunum daha var. Yine kulaklığı bağladığımda sol kulaklıktan ses gelmiyor ancak 2-3 defa bağlantıyı kesip tekrar bağlayınca ses gelmeye başlıyor ve saatlerce düzgün çalışıyor. Bazen de kulaklığı bağladığımda arkadan bazı sesler patlıyor (tam olarak nasıl anlatıcam bilmiyorum ama çok tiz sesler çıkıyor 2-3 saniyede bir)
Son olarak bazen oyuna girdiğimde ses gelmiyor 2-3 defa bağlantıyı kesip tekrar bağlayınca oyunun sesi gelmeye başlıyor.

biraz uzun oldu ancak gerçekten 2-3 gün önce aldığım kulaklıkta bu sorunları yaşamak çok rahatsız etti beni. çok ucuza kaçtığımı da düşünmüyorum 450-550TL civarında fiyatı vardı ve daha önce kullanan arkadaşlarım hiçbir sıkıntı yaşamadıklarını söylediler.

Yardımcı olabilecek varsa çok memnun olurum şimdiden yardımcı olmaya çalışan herkese çok teşekkür ederim umarım hemen çözebiliriz :)
 
S

SDN Anonim 608469

SDN Okuru
Wi-fi'den dolayı GHz çakışması yaşıyor olabilirsiniz. Çözümü ise modemin arayüzünden band değiştirmeniz gerekmekte.
 

Eren girisken

Öğrenci
Katılım
26 Haziran 2020
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
Yaş
23
5 GHz'e bağlanmanızı öneririm, başta söyleyeyim, mesafe alanı kısalıp çekim gücü artacaktır.
mesafede sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum ancak bandı nasıl değiştireceğimi ve hangi bandı seçeceğim hakkında hiçbir fikrim yok. Bu arada yardımınız için çok ama çok teşekkür ederim. Band sorunumu nasıl çözebileceğimi anlatabilir misiniz veya bir videoya falan yönlendirebilir misiniz beni?
 

Eren girisken

Öğrenci
Katılım
26 Haziran 2020
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
Yaş
23
malesef kanal değiştirip modemi yeniden başlatmama rağmen sorun devam ediyor... :(
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşlar aynı sorunu yaşayıp çözmüş olan biri yok mu?
 
Son düzenleme:
Üst