Xiaomi Mi 9T/9T Pro Kullanıcıları Kulübü

Bu konuyu okuyanlar

G1912

Asistan
Katılım
30 Tem 2018
Mesajlar
273
Reaksiyon puanı
100
Puanları
28
Yaş
30
Uygulama çekmecesi özelliği halen bana gelmedi sistem guncelleyici de giriyorum güncelleme yok sistem guncellemelerine giriyorum kararlı diyor lütfen yardımcı olun
Android ve MIUI sürümü kaç ? Ayrıca o uygulama kasıyor ve arayüzü de kastırıyor. Ben hemen sildim onu. Bir çok kullanıcı da sildi.
 

Webhead

Dekan
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
6,908
Reaksiyon puanı
3,631
Puanları
113
Yaş
24
Android ve MIUI sürümü kaç ? Ayrıca o uygulama kasıyor ve arayüzü de kastırıyor. Ben hemen sildim onu. Bir çok kullanıcı da sildi.
Android 10 MIUI 11.0.5
Mesaj otomatik birleştirildi:

gerçi o zamana kadar başka güzel telefonlar çıkar en iyisi allah en hayırlısını nasip etsin
Aynen kendimizi Poco F2 Pro diye şartlamayalım zaten 3 sene sonra piyasadan silinir
 

G1912

Asistan
Katılım
30 Tem 2018
Mesajlar
273
Reaksiyon puanı
100
Puanları
28
Yaş
30
Benimde aynısı. Yani sende neden yok bilmiyorum ama iyi ki yok düzgün çalışmıyor çünkü.
 

Webhead

Dekan
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
6,908
Reaksiyon puanı
3,631
Puanları
113
Yaş
24
@Görkem Say hocam sizin MIUI 11'de çekmece özelliği var mı bana o güncelleme halen gelmedi sizde durum nedir ?
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
23,308
Çözümler
6
Reaksiyon puanı
22,655
Puanları
113
@Görkem Say hocam sizin MIUI 11'de çekmece özelliği var mı bana o güncelleme halen gelmedi sizde durum nedir ?
Bayadır kullanıyorum ben ama MIUI 11 ile gelmedi. Sistem başlatıcısı güncelleme almıştı öyle geldi. Ayarlar -> Ana ekran -> Ana ekran kısmında olması lazım.
 

Webhead

Dekan
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
6,908
Reaksiyon puanı
3,631
Puanları
113
Yaş
24
Bayadır kullanıyorum ben ama MIUI 11 ile gelmedi. Sistem başlatıcısı güncelleme almıştı öyle geldi. Ayarlar -> Ana ekran -> Ana ekran kısmında olması lazım.
tamam işte hocam bende onu diyorum bana sistem başlatıcısı güncellemesi gelmedi ayarlar ana ekranda uygulama kasası diyor standart ve çekmece seçenekleri yok
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bayadır kullanıyorum ben ama MIUI 11 ile gelmedi. Sistem başlatıcısı güncelleme almıştı öyle geldi. Ayarlar -> Ana ekran -> Ana ekran kısmında olması lazım.
hocam telefona format atsam düzelir mi ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bayadır kullanıyorum ben ama MIUI 11 ile gelmedi. Sistem başlatıcısı güncelleme almıştı öyle geldi. Ayarlar -> Ana ekran -> Ana ekran kısmında olması lazım.
hocam telefona format atsam düzelir mi ?
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
23,308
Çözümler
6
Reaksiyon puanı
22,655
Puanları
113
tamam işte hocam bende onu diyorum bana sistem başlatıcısı güncellemesi gelmedi ayarlar ana ekranda uygulama kasası diyor standart ve çekmece seçenekleri yok
Mesaj otomatik birleştirildi:


hocam telefona format atsam düzelir mi ?
Mesaj otomatik birleştirildi:


hocam telefona format atsam düzelir mi ?
Bilemiyorum. Niye olmadığına dair herhangi bir fikrim yok.
 

Yeşil Okçu

Profesör
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
4,287
Reaksiyon puanı
1,770
Puanları
113
Ben alalı 2 hafta oluyor. MIUI 10 kullanıyorum çünkü MIUI 11 hakkında iyi şeyler okumadım. Çok bir fark var mı ?
 

Barış Bayraktar

Profesör
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
3,486
Reaksiyon puanı
624
Puanları
113
Yaş
22
ya şu an 12'nin tüm özelliklerini kullanamıyorum mesela Super Wallpaper yok ve oldukça çok bug var yeni özellikler ile ilgili. Floating window kullanınca mesela ekran kararıyor, çıkınca düzeliyor. Tam optimizasyonu yok yani global 12'nin Mi 9T ile.
Mesaj otomatik birleştirildi:

 
Son düzenleme:

G1912

Asistan
Katılım
30 Tem 2018
Mesajlar
273
Reaksiyon puanı
100
Puanları
28
Yaş
30
Ben alalı 2 hafta oluyor. MIUI 10 kullanıyorum çünkü MIUI 11 hakkında iyi şeyler okumadım. Çok bir fark var mı ?
Ben 11 kullanıyorum. Ekran süresi ne kadar alıyorsun ?11 le kıyaslayabiliriz bu şekilde
 

G1912

Asistan
Katılım
30 Tem 2018
Mesajlar
273
Reaksiyon puanı
100
Puanları
28
Yaş
30
Evet evet anca yolladım hocam ya yazdıktan sonra aklımdan çıkmış şimdi gönderdim
 

G1912

Asistan
Katılım
30 Tem 2018
Mesajlar
273
Reaksiyon puanı
100
Puanları
28
Yaş
30
10-11 saat olması lazım hocam yine de bir bakayım
8-11 saat arası alıyorum bende hocam. Olur da güncelleme yaparsanız özel mesajdan mail adresinizi yazın. 3 sayfalık word dosyası hazırladım. Telefonun stabil kullanılması için araştırdığım ayarları topladım içine işinize yarar.
 

Yeşil Okçu

Profesör
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
4,287
Reaksiyon puanı
1,770
Puanları
113
8-11 saat arası alıyorum bende hocam. Olur da güncelleme yaparsanız özel mesajdan mail adresinizi yazın. 3 sayfalık word dosyası hazırladım. Telefonun stabil kullanılması için araştırdığım ayarları topladım içine işinize yarar.
Tamamdır hocam biraz daha MIUI 10 takılayım geçer geçmez yazarım
 

EmreGndmr

Doçent
Katılım
14 Haz 2019
Mesajlar
893
Reaksiyon puanı
693
Puanları
93
Yaş
16
Bende halen bir gelişme yok.MIUI 11.0.5'deyim.Yaklaşık 10 saat kadar ekran süresi alıyorum.Güncelleme geldikten sonra sıfırlayarak mı geçsem diyorum da ona da kim uğraşacak.Tüm bilgilerim telefonun her yerine dağılmış durumda.Sıfırlayarak geçmek sonucu ne kadar değiştirir acaba?

Bu arada MIUI 12 bana haziranın ilk haftası falan gelecek gibi sanırsam.MIUI 11'de de böyle olmuştu.Çoğunluk aldıktan sonra bana gelmişti...
 

Cvnmrt

Dekan
Katılım
26 Ağu 2019
Mesajlar
5,233
Reaksiyon puanı
3,837
Puanları
113
Yaş
21
Bu arada MIUI 12 bana haziranın ilk haftası falan gelecek gibi sanırsam.MIUI 11'de de böyle olmuştu.Çoğunluk aldıktan sonra bana gelmişti...
MIUI 12 sadece beta tester olmak için başvuru yapanlara geldi yani kararlı sürüm daha kimseye gelmedi merak etmeyin :)
 

Cvnmrt

Dekan
Katılım
26 Ağu 2019
Mesajlar
5,233
Reaksiyon puanı
3,837
Puanları
113
Yaş
21
@Görkem Say hocam sizin MIUI 11'de çekmece özelliği var mı bana o güncelleme halen gelmedi sizde durum nedir ?
Webhead system launcher ı az önce güncelledim bana uygulama çekmecesi geldi sürümü ss de
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2020-05-29-13-25-06-752_com.xiaomi.discover.jpg
    Screenshot_2020-05-29-13-25-06-752_com.xiaomi.discover.jpg
    41.1 KB · Görüntüleme: 63

Webhead

Dekan
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
6,908
Reaksiyon puanı
3,631
Puanları
113
Yaş
24
Webhead system launcher ı az önce güncelledim bana uygulama çekmecesi geldi sürümü ss de
Bir konu actım oraya gel
Mesaj otomatik birleştirildi:

Webhead system launcher ı az önce güncelledim bana uygulama çekmecesi geldi sürümü ss de
Güncelleme bana dün geldi yaptım bile şuanda cekmece ile kullanıyorum Poco Launcher'a gerek kalmadı
 
Son düzenleme:

Yaylı07

Öğrenci
Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
92
Reaksiyon puanı
13
Puanları
8
Yaş
28
En az bir senedir mi 9t veya mi 9t pro kullanan arkadaşlar birkaç şey sormak istiyorum. Sürekli oyun oynayan arkadaşlar bir senedir kullandığınız bu iki modelde şu an için işlemci ve batarya performansınız nasıl ? Tek şarj ile ne kadar süre oyun oynayabiliyorsunuz ? İşlemciniz şu an için oyun oynarken ilk aldığınız performansı veriyor mu ve ne kadar ısınıyor ? Bu modellere sahip olan arkadaşlar sorumu telefonları kullandıkları tarihler ile cevaplar ise memnun olurum.
 

Usain

Dekan
Cezalı
Emektar
Katılım
17 May 2018
Mesajlar
9,285
Reaksiyon puanı
15,073
Puanları
113
Yaş
19
S.A.
 

Uyumsuz-Sami

Asistan
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
341
Reaksiyon puanı
176
Puanları
43
Yaş
34
En az bir senedir mi 9t veya mi 9t pro kullanan arkadaşlar birkaç şey sormak istiyorum. Sürekli oyun oynayan arkadaşlar bir senedir kullandığınız bu iki modelde şu an için işlemci ve batarya performansınız nasıl ? Tek şarj ile ne kadar süre oyun oynayabiliyorsunuz ? İşlemciniz şu an için oyun oynarken ilk aldığınız performansı veriyor mu ve ne kadar ısınıyor ? Bu modellere sahip olan arkadaşlar sorumu telefonları kullandıkları tarihler ile cevaplar ise memnun olurum.
ben 1 yılımı tamamladım şarj 1 gün çok rahat çıkartıyor günde 7 8 sefer asfalt oynuyorum sorunsuz şekilde
mui12 geldi daha güzel oldu
 

Cvnmrt

Dekan
Katılım
26 Ağu 2019
Mesajlar
5,233
Reaksiyon puanı
3,837
Puanları
113
Yaş
21
Xiaomi fake attı gelen güncellemeyi MIUI 12 sandım 😂
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şub 2014
Mesajlar
16,706
Reaksiyon puanı
3,259
Puanları
113
Bu mi9T yi kardeşime almıştım kamerayı beğenmiyor, önerileriniz var mı?
 

utkuversus

Rektör
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
17,629
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
13,040
Puanları
113
Yaş
18
Bugün itibari ile aranıza katılmış bulunmaktayım :).
 

Webhead

Dekan
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
6,908
Reaksiyon puanı
3,631
Puanları
113
Yaş
24
Dün sabah 8 gibi %100 şarj ile çıktım akşam 23:47'de eve %2 şarj ile günü tamamladım
Sizce değerler nasıl ?
Yoğun kullanımda 1 günü rahat çıkarıyor mobil veri ve bluetooth açıktı
Screenshot_2020-06-28-23-47-50-958_com.miui.securitycenter.jpg

Mesaj otomatik birleştirildi:

Screenshot_2020-06-28-23-47-45-799_com.miui.securitycenter.jpg
 
Üst