Vodafone ve Turkcell Reklamlarda Pişti Oldular

Elbruz46

Müdavim
Müdavim
Katılım
22 Şubat 2008
Mesajlar
11,931
Reaksiyon puanı
1,338
Puanları
293
Bu gün Vodafone ve Turkcell İlginç Şekilde Aynı Formatta Reklamlar ile Karşımıza Çıktılar... Henüz AVEA dan bir Ses Yok...

Bu Tesadüf mü?

Vodafone

header.png


Madde 1: Eşitlik Hakkı
Mobil iletişimden faydalanmak herkesin hakkıdır.
Vodafone, cep merkezlerinde her bütçeye uygun akıllı cep telefonu tarifeleri sunar.

Madde 2: Şeffaflık Hakkı
Şeffaf hizmet almak herkesin hakkıdır.
Vodafone, kazanmış olduğunuz promosyon TL'leri daha yüksek fiyattan değil kendi tarifenizin fiyatından kullandırır.

Madde 3: Seçme Hakkı
Özgürce seçmek herkesin hakkıdır.
Vodafone, internet paketlerini sadece aylık değil, ihtiyacınız kadar internet kullanmanız için haftalık, günlük, saatlik olarak da sunar.

Madde 4: Vazgeçme Hakkı
Vazgeçmek herkesin hakkıdır.
Vodafone, numaranızı taşıyıp çekim kalitesinden memnun kalmazsanız paranızı iade eder.

Madde 5: Uluslararası İletişim Hakkı
Uluslararası iletişim kurabilmek herkesin hakkıdır.
Vodafone, küresel şebekesindeki ülkelerde yurtiçi fiyatlarla konuşmanızı sağlar.

Madde 6: Kontrol Hakkı
Harcamalarını kontrol altında tutmak herkesin hakkıdır.
Vodafone, tarifenizdeki dakikaların %80'ini harcadığınızda sizi bilgilendirir, fatura tutarınızı kontrol etmenizi kolaylaştırır.

Madde 7: Destek Hakkı
Zor durumda destek almak herkesin hakkıdır.
Vodafone, bakiyeniz tükense de iletişiminizi devam ettirmeniz için size ilave bakiye yükler, mağdur olmanızı engeller.

Madde 8: Kolaylık Hakkı
Hizmete kolayca ulaşmak herkesin hakkıdır.
Vodafone, çağrı merkezindeki Sesli İmza Hizmeti ile sizi hemen sesinizden tanır, gereksiz zaman kaybetmenizi önler.

Madde 9: Geri Bildirim Hakkı
Görüş bildirmek herkesin hakkıdır.
Vodafone, hizmet aldığınız her noktada görüşlerinizi alır ve size daha iyi hizmet verebilmek için önerilerinizi değerlendirir.

Madde 10: Güvenlik Hakkı
Kişisel bilgilerinin korunması herkesin hakkıdır.
Vodafone, kişisel bilgilerinizi ISO 27001 uluslararası kalite standartlarıyla belgelenmiş güvenlik sistemiyle korur.


------------

Turkcell

upperTxt.jpg


Turkcell olarak müşterilerimize en yeni teknolojiyi ve en iyi hizmeti en avantajlı fiyatlarla sunmak amacıyla 17 yıldır aralıksız bir şekilde çalışıyoruz.

3G'nin hayatımıza girmesiyle ve genişbantın sunduğu olanaklarla birlikte müşterilerimizin ihtiyaçlarına çok daha fazla odaklanarak, onların ihtiyaçlarına uygun mobil çözümler geliştirerek, daha avantajlı fiyat ve teklifler sunarak, en kaliteli hizmeti sağlayarak, sosyal sorumluluk projelerimizle fırsat eşitlikleri yaratarak; onlara "Daha Fazla Hayat" sunma şansı elde ettik.

Değer tekliflerimizin tümünün temelinde müşterimizle kurduğumuz güven ilişkimiz bulunuyor. Kurmuş olduğumuz bu güven ilişkisini daha da sağlamlaştırmak için kolları sıvadık. Türkiye'nin lider teknoloji ve iletişim şirketi Turkcell olarak "müşteri odaklı" duruşumuzu bir üst seviyeye çıkararak öncü bir harekete imza attık. Türkiye'nin mobil iletişimde lideri Turkcell olarak müşteri odaklılık konusunda yapılan sistemli çalışmaların sonucunda cep telefonu abonelerinin iletişim haklarını güvence altına alan bir "Cep Anayasası" oluşturduk.

"Kalite Herkesin Hakkı" diyor, tüm Turkcell müşterilerinin memnuniyetini ve güvenini pekiştirmek için çalışmaya devam edeceğimize söz veriyoruz.

"Cep Anayasası" şu ana maddelerden oluşuyor:

Ürün, kampanya ve servisler ile ilgili şeffaf ve anlaşılır şekilde bilgi ve destek almak herkesin hakkıdır.
Doğrudan, hızlı ve kaliteli müşteri hizmetleri herkesin hakkıdır.
Kaliteli ses ve internet iletişimi herkesin hakkıdır.
Acil ihtiyaç halinde, sevdiklerine ve acil yardım numaralarına erişebilmek herkesin hakkıdır.
Bu anayasaya yeni maddeler önermek, ürün ve hizmet geliştirmek için her türlü öneride bulunmak herkesin hakkıdır.

1. Ürün, kampanya ve servisler ile ilgili şeffaf ve anlaşılır şekilde bilgi ve destek almak herkesin hakkıdır.

Paketini kullanırken ve kullanımı bittiğinde bilgilendirilmek herkesin hakkıdır.
Kendisi için uygun konuşma, mesaj ve data tarifeleriyle ilgili bilgi almak herkesin hakkıdır.
Hediye TL’lerini hangi tarifedeyse o tarifeden kullanmak herkesin hakkıdır.
İnternet paketi bittiğinde ek data paketleri alarak paket aşımı korkusuz internet kullanmak herkesin hakkıdır.


2. Doğrudan, hızlı ve kaliteli müşteri hizmetleri herkesin hakkıdır.

Kalite belgesine sahip bir operatörden hizmet almak herkesin hakkıdır.
ISO 9001 – Kalite yönetim Sistemi, ISO 10002- Müşteri Şikayetleri Yönetimi, ISO 20000- Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetimi, ISO 27001- Bilgi güvenliği yönetimi
Çağrı merkezinde tek tuşla 1 dakika içinde gerçek bir müşteri temsilcisiyle görüşmek herkesin hakkıdır.
Talebiyle ilgili en geç 24 saat içinde bilgi almak herkesin hakkıdır.
Sesli imza ile güvenle hizmete ulaşmak herkesin hakkıdır.
Kişiye özel güvenli ve kaliteli hizmeti istediği kanaldan (1000’in üzerinde noktada yüz yüze, çağrı merkezinden 7/24, internet sitesi ve cep telefonundan anında) almak herkesin hakkıdır.
Kişisel bilgi gizliliği ve mahremiyet herkesin hakkıdır.


3. Kaliteli ses ve internet iletişimi herkesin hakkıdır.

Türkiye nüfusunun %99'unu kapsayan bir mobil ağ ile konuşmak herkesin hakkıdır.
Dünya ortalamasının üzerinde, hızlı mobil internet herkesin hakkıdır.


4. Acil ihtiyaç halinde, sevdiklerine ve acil yardım numaralarına erişebilmek herkesin hakkıdır.

Hattı konuşmaya kapalı dahi olsa, 155 gibi tüm acil numaralara ulaşabilmek herkesin hakkıdır.
Yurt içinde veya yurt dışında herhangi bir afet bölgesinden yakınlarına haber ulaştırmak herkesin hakkıdır.


5. Bu anayasaya yeni maddeler önermek, ürün ve hizmet geliştirmek için her türlü öneride bulunmak herkesin hakkıdır.

Tüm önerilerinizi öneri alanından, sosyal medyada twitter@turkcellhizmet ve facebook/Turkcell üzerinden veya 4440532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak bize iletebilirsiniz.

Turkcell, Cep Anayasası maddelerini geliştirme ve değiştirme hakkını saklı tutar.

Cep Anayasası kapsamında belirtilen hizmetler, teknik olanaklar dahilinde verilebilmektedir.Anayasa içeriğinin bir kısmı hayata geçmiş işlerden oluşup, bir kısım işlerin de %100 hayata geçmesi için çalışmalar devam etmektedir.
 

baaydin

Profesör
Katılım
2 Kasım 2007
Mesajlar
2,173
Reaksiyon puanı
7
Puanları
0
hepsi hikaye. bu cümle hikaye olduğunun kanıtı.

"Turkcell, Cep Anayasası maddelerini geliştirme ve değiştirme hakkını saklı tutar."
 

way_be

Müdavim
Müdavim
Katılım
2 Mayıs 2010
Mesajlar
5,798
Reaksiyon puanı
12
Puanları
218
benimde dikkatimi çekti
 

muratteas

Dekan
Katılım
11 Şubat 2009
Mesajlar
9,578
Reaksiyon puanı
96
Puanları
228
Ama birkaç gün önceden Turkcell açıklamıştı bugün reklamlara girdi belki Vodafone ile anlaşıp aynı anda sokmuş olabilirler.
 

hobidik

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2011
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bu operatörler tarafından hep kekleniyoruz,kendi kampanyalarını o kadar sıklıkla değiştiriyorlar ki kendi çalışanları bile takip edemiyor.On dan sonra yok anayasa yok babayasa bıraksınlar bu ayakları....
Müşteriyi nasıl kandırabilirizin anayasası bu yazdıkları
 

muratflash

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
13,809
Reaksiyon puanı
510
Puanları
3,293
Bu pişti sayılmaz çünkü bilinçli yaptıkları için...
 

Silence

Müdavim
Müdavim
Katılım
29 Nisan 2009
Mesajlar
7,786
Reaksiyon puanı
49
Puanları
228
Vodafone müşteri temsilcisine bağlanmak için seçimimi yaptıktan sonra tam 48 dakika hatta bekletildim şaka gibi ve konuşma faturalı hatlar için dakikası 35 kuruştan diyor çıkan müşteri temsilcisine sordum adam gayet pişkin bana ; bedava olsa 148 dakkada beklerdin ama dedi ne diyosun be sen dedim terbiyesiz beni 1 saattir rehin aldığınıza yanayım küstahlığınızamı . özür falan diledi ama hiç bir anlamı yok benim için . Ve dün Turkcell müşteri hizmetlerini aradım ve 0.36 sn gibi bi sürede çıktı müşteri hizmetleri karşıma . Turkcelle bağlanmak gibisi yok hayata .
 

senar1st

Profesör
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
2,551
Reaksiyon puanı
14
Puanları
0
Vodafone müşteri temsilcisine bağlanmak için seçimimi yaptıktan sonra tam 48 dakika hatta bekletildim şaka gibi ve konuşma faturalı hatlar için dakikası 35 kuruştan diyor çıkan müşteri temsilcisine sordum adam gayet pişkin bana ; bedava olsa 148 dakkada beklerdin ama dedi ne diyosun be sen dedim terbiyesiz beni 1 saattir rehin aldığınıza yanayım küstahlığınızamı . özür falan diledi ama hiç bir anlamı yok benim için . Ve dün Turkcell müşteri hizmetlerini aradım ve 0.36 sn gibi bi sürede çıktı müşteri hizmetleri karşıma . Turkcelle bağlanmak gibisi yok hayata .

Vodafone da iken üç dört defa 9,8 gibi tuşlara bas heme bağlanırsın:)
 

arthkas

Doçent
Katılım
4 Mayıs 2009
Mesajlar
958
Reaksiyon puanı
17
Puanları
0
Bankalarda kayıp ve çalıntı kartlar için 1 e basın diyor ve ben de basıyorum :) sonra çıkan arkadaş biraz sinirli bir şekilde yönlendiriyor. Karşılıklı kavgadan sonra hemen bağlanıyorum :)

Eskiden oluyordu gerçi ama şimdi oluyor mu bilmiyorum Turkcell'de. Sürekli sıfıra bastığınızda birileri çıkıyor telefona :)
 

clients

Müdavim
Müdavim
Katılım
25 Ağustos 2010
Mesajlar
3,082
Reaksiyon puanı
36
Puanları
228
vodofone kontorlerimi çalıyor sizinde basınıza geliyormu 1 gun once 10 tl vardı 3 5 konusma yaptım ertesi gun sabah uyarı geldi 1.66 tl kaldı diye. 3g net kapalı apn kapalı 2g kapalı wap gprs kapalı. . lanet olsun hepsine avea ya geçiyorum .
 

arthkas

Doçent
Katılım
4 Mayıs 2009
Mesajlar
958
Reaksiyon puanı
17
Puanları
0
vodofone kontorlerimi çalıyor sizinde basınıza geliyormu 1 gun once 10 tl vardı 3 5 konusma yaptım ertesi gun sabah uyarı geldi 1.66 tl kaldı diye. 3g net kapalı apn kapalı 2g kapalı wap gprs kapalı. . lanet olsun hepsine avea ya geçiyorum .

Bunu Turkcell'i kötülemek için demiyorum ama şöyle bir durum var. Yıllardır Turkcell müşterisiyim. Ayrıca faturam hiç 50 TL altı gelmedi. Bu son dönemlerde Vodafona geçmiştim, onun da çekim kalitesi bulunduğum yerde iyi değil. Tekrar Turkcele geçtim ve yine başladı fazla fatura ödeme günlerim. Avea'ya çok gıcık oluyordum konuşurken araya başka insanların girdiği haberini duyduğumdan bu yana. Son olarak yine geldi Turkcell'den 150 TL fatura. Yetti artık dedim. Avea'ya geçtim. 39 TL lik paketi seçtim. İlk ay 52 TL geldi, ikinci ay denedim bu kez de abim sayesinde kamu tarifesine geçtim 29 TL olana. Faturam internet dahil 53 TL geldi. O kadar konuşmama rağmen hiç sıkıntı çekmedim. Bu kadar konuşma Turkcell'de olsaydı, emin olun 200 TL den aşağı gelmezdi faturam. Avea'nın hiçbirşeyinden memnun değilim sadece düşük fatura geliyor :)
 

clients

Müdavim
Müdavim
Katılım
25 Ağustos 2010
Mesajlar
3,082
Reaksiyon puanı
36
Puanları
228
aveanın kral tarifesine geçtim daha acılmadı, reklamlarda 10 dk 50 kurus 5 dk sı 50 kurus gibi aldatıcı reklamlar var ac kapa yıne 50 kurus gidecek telefon konuşmalarınız uzunsa tercih edilebilir ama alo nerdesın tamam geliyorum gibi kısa cumler kuruyorsanız size uygun değil şahsım olarak telefonda cok konusan biri değilim daha cok 1 2 dk lık gorusme yapıyorum kral tarifede dakikası 10 kuruş aç kapa 10 kuruş 20 tl ye aç kapa yapsanız bile 200 aç kapa yapabiliyorsunuz. oldukca iyi secenek.
 

arthkas

Doçent
Katılım
4 Mayıs 2009
Mesajlar
958
Reaksiyon puanı
17
Puanları
0
aveanın kral tarifesine geçtim daha acılmadı, reklamlarda 10 dk 50 kurus 5 dk sı 50 kurus gibi aldatıcı reklamlar var ac kapa yıne 50 kurus gidecek telefon konuşmalarınız uzunsa tercih edilebilir ama alo nerdesın tamam geliyorum gibi kısa cumler kuruyorsanız size uygun değil şahsım olarak telefonda cok konusan biri değilim daha cok 1 2 dk lık gorusme yapıyorum kral tarifede dakikası 10 kuruş aç kapa 10 kuruş 20 tl ye aç kapa yapsanız bile 200 aç kapa yapabiliyorsunuz. oldukca iyi secenek.

operatörlere bir tavsiye olacak bu yazdıklarınla. Mesela ilk 5 saniye ücretsiz veya 0,05 kr. Büyük bir ilgi toplarlar bence. İsmi de hazır Aç-Kapa tarifesi :)
 

aceylan1445

Öğrenci
Katılım
17 Mart 2011
Mesajlar
97
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
ben de bu operatörlerin hiçbirisine güvenmiyorum anayasa babayasa yazırlar sonra ordan da bi delik bulup bizi kazıklamaya çalışırlar...
 

emre24

Doçent
Katılım
15 Şubat 2010
Mesajlar
584
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Sizleri reklamlarada oynatmalı :D
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,440
Reaksiyon puanı
398
Puanları
263
Bu reklamlar bilinçli olarak aynı anda yapılmıştır diye düşünüyorum sonuçta onların gizli anlaşmaları var. kurban Avea gibi gozukuyor.
 

bayadres

Profesör
Katılım
11 Haziran 2009
Mesajlar
1,206
Reaksiyon puanı
4
Puanları
218
İlginç.Ya tesadüf, ya anlaşmalı yada içlerinde aynı departmanda çalışan iki arkadaş var :)
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,440
Reaksiyon puanı
398
Puanları
263
operatörlere bir tavsiye olacak bu yazdıklarınla. Mesela ilk 5 saniye ücretsiz veya 0,05 kr. Büyük bir ilgi toplarlar bence. İsmi de hazır Aç-Kapa tarifesi :)
saniye bazlı tarifeleri var en pahalısı Turkcell açılış 28kr sonra saniyesi 0,2 kuruş gibi abes kaçıyor.
Avea saniyesi 0,66 ; Vodafone saniyesi 0.5 kr.
Totalde turkcell&avea dakikası 40kr vodafone dakikası 30kr olarak bize sunuluyor.
 

sdelta

Müdavim
Müdavim
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
4,233
Reaksiyon puanı
145
Puanları
243
Turkcell in gerek çekim kalitesi gerekse müşteri hizmetlerinin kalitesi diğer operatörlerden çok daha iyi. Parasını alıyor ama karşılığında iyi hizmet veriyor. ttnet gibi değil :D
 

hsngrms

Profesör
Katılım
23 Ekim 2009
Mesajlar
1,715
Reaksiyon puanı
4
Puanları
218
pişti falan değil bir arkadaş daha söylemiş bilerek yaptıkları için diye, katılıyorum :) ekonomi dersinde öğrendiğim kadarı ile büyük firmalar daima birbirleriyle anlaşma içerisindeler (bazıları kavgalı oluyor vs. özel durumlar hariç) birisi fiyat düşüreceği zaman adil rekabeti bozmamak adına diğerleri de düşürüyor veya yükselteceği zaman bu kararı ortak alıyorlar üçü birden yükseltince bişe diyemiyosun :)
 

tunc4hmet

Öğrenci
Katılım
20 Mart 2011
Mesajlar
68
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
çok bi fark yok hepsi aynı kişinin olmasada anlaşmaları ilerliyorlar fiytlar falan hep aynı bundada anlaşmış olmaları makul bence
 

Fantoma

Profesör
Katılım
9 Ağustos 2008
Mesajlar
2,506
Reaksiyon puanı
27
Puanları
228
Arkadaşlar biraz uyanalım artık.
Biraz bilinçlenelim.
Devir elde ne varsa kapma devri.
Her operatörün hizmeti birbirinden kalitesiz.
Fiyatlar pahalı.

Dikkat edin Turgut Özal zamanından beri herşey ülkeye girmeye başladı ve artık günümüzde ne arasan var oldu.

Ama tüm fiyatlar fahiş, yani aşırı.

Hizmet denetimi yok, ürün denetimi yok, kalite denetimi yok, yok oğlu yok.
Kimin kime ne fiyatla ve neden o fiyatla hizmet verdiğini araştıran da yok.
Devlet de sadece vergileri kurtarma telaşesinde, ondan sonrası tufan.
Anlayacağınız kim neyi çakarsa.

Ben hazır kart kullanıyorum, zaten fazla konuşmayı sevmiyorum, alıyorum yirmi TL.
üç ay sonunda hala beş ila yedi buçuk lira bakiyem kalıyor.

Ama genelde genç arkadaşlar daha aktif kullanıcı, haklılar, gençler.
Bir sürü çevreleri, arkadaşları olabilir.

O zaman maalesef bu vurgunun zokasını da yutmak zorundalar.

Ordan çekerim, buradan çekerim, en iyisi benim gibi pazarlama sloganlarının ötesinde alayı birbirinden beter.
Ne yapalım o zaman diyeceksiniz?

En ekonomik, sizi en az zorlayan tarifeleri dikkatle izleyip, cebinizi yakmayacaksınız.
Kıvrak olup, anında en uygununa geçeceksiniz.
Eğer varsa uzun süreli taahhütlere girmeyeceksiniz.
Bu dert aslında tüm ulusun ortak derdi.
 

aLLein

Öğrenci
Katılım
25 Mart 2011
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bilinçli yapıldıgını düşünenlerdenim :)
 

hobidik

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2011
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
turkcell vodafone bilinçli ve anlaşarak yapmış olabilirler bunu ama avea'da ayıp etmiş son reklamında resmen kapak yapmış diğerlerine:)
(Konuşma hakkımı kullandım Almanya'yı aradım amca oğlu hala oğlu hepiciğini aradım,sonra call center'ı aradım kol gibi fatura geldi v.s diye gidiyo reklam...güzel olmuş bence başarılı)
 
Üst