- Katılım
- 22 Şubat 2008
- Mesajlar
- 11,931
- Reaksiyon puanı
- 1,338
- Puanları
- 293
Bu gün Vodafone ve Turkcell İlginç Şekilde Aynı Formatta Reklamlar ile Karşımıza Çıktılar... Henüz AVEA dan bir Ses Yok...
Bu Tesadüf mü?
Vodafone
Madde 1: Eşitlik Hakkı
Mobil iletişimden faydalanmak herkesin hakkıdır.
Vodafone, cep merkezlerinde her bütçeye uygun akıllı cep telefonu tarifeleri sunar.
Madde 2: Şeffaflık Hakkı
Şeffaf hizmet almak herkesin hakkıdır.
Vodafone, kazanmış olduğunuz promosyon TL'leri daha yüksek fiyattan değil kendi tarifenizin fiyatından kullandırır.
Madde 3: Seçme Hakkı
Özgürce seçmek herkesin hakkıdır.
Vodafone, internet paketlerini sadece aylık değil, ihtiyacınız kadar internet kullanmanız için haftalık, günlük, saatlik olarak da sunar.
Madde 4: Vazgeçme Hakkı
Vazgeçmek herkesin hakkıdır.
Vodafone, numaranızı taşıyıp çekim kalitesinden memnun kalmazsanız paranızı iade eder.
Madde 5: Uluslararası İletişim Hakkı
Uluslararası iletişim kurabilmek herkesin hakkıdır.
Vodafone, küresel şebekesindeki ülkelerde yurtiçi fiyatlarla konuşmanızı sağlar.
Madde 6: Kontrol Hakkı
Harcamalarını kontrol altında tutmak herkesin hakkıdır.
Vodafone, tarifenizdeki dakikaların %80'ini harcadığınızda sizi bilgilendirir, fatura tutarınızı kontrol etmenizi kolaylaştırır.
Madde 7: Destek Hakkı
Zor durumda destek almak herkesin hakkıdır.
Vodafone, bakiyeniz tükense de iletişiminizi devam ettirmeniz için size ilave bakiye yükler, mağdur olmanızı engeller.
Madde 8: Kolaylık Hakkı
Hizmete kolayca ulaşmak herkesin hakkıdır.
Vodafone, çağrı merkezindeki Sesli İmza Hizmeti ile sizi hemen sesinizden tanır, gereksiz zaman kaybetmenizi önler.
Madde 9: Geri Bildirim Hakkı
Görüş bildirmek herkesin hakkıdır.
Vodafone, hizmet aldığınız her noktada görüşlerinizi alır ve size daha iyi hizmet verebilmek için önerilerinizi değerlendirir.
Madde 10: Güvenlik Hakkı
Kişisel bilgilerinin korunması herkesin hakkıdır.
Vodafone, kişisel bilgilerinizi ISO 27001 uluslararası kalite standartlarıyla belgelenmiş güvenlik sistemiyle korur.
------------
Turkcell
Turkcell olarak müşterilerimize en yeni teknolojiyi ve en iyi hizmeti en avantajlı fiyatlarla sunmak amacıyla 17 yıldır aralıksız bir şekilde çalışıyoruz.
3G'nin hayatımıza girmesiyle ve genişbantın sunduğu olanaklarla birlikte müşterilerimizin ihtiyaçlarına çok daha fazla odaklanarak, onların ihtiyaçlarına uygun mobil çözümler geliştirerek, daha avantajlı fiyat ve teklifler sunarak, en kaliteli hizmeti sağlayarak, sosyal sorumluluk projelerimizle fırsat eşitlikleri yaratarak; onlara "Daha Fazla Hayat" sunma şansı elde ettik.
Değer tekliflerimizin tümünün temelinde müşterimizle kurduğumuz güven ilişkimiz bulunuyor. Kurmuş olduğumuz bu güven ilişkisini daha da sağlamlaştırmak için kolları sıvadık. Türkiye'nin lider teknoloji ve iletişim şirketi Turkcell olarak "müşteri odaklı" duruşumuzu bir üst seviyeye çıkararak öncü bir harekete imza attık. Türkiye'nin mobil iletişimde lideri Turkcell olarak müşteri odaklılık konusunda yapılan sistemli çalışmaların sonucunda cep telefonu abonelerinin iletişim haklarını güvence altına alan bir "Cep Anayasası" oluşturduk.
"Kalite Herkesin Hakkı" diyor, tüm Turkcell müşterilerinin memnuniyetini ve güvenini pekiştirmek için çalışmaya devam edeceğimize söz veriyoruz.
"Cep Anayasası" şu ana maddelerden oluşuyor:
Ürün, kampanya ve servisler ile ilgili şeffaf ve anlaşılır şekilde bilgi ve destek almak herkesin hakkıdır.
Doğrudan, hızlı ve kaliteli müşteri hizmetleri herkesin hakkıdır.
Kaliteli ses ve internet iletişimi herkesin hakkıdır.
Acil ihtiyaç halinde, sevdiklerine ve acil yardım numaralarına erişebilmek herkesin hakkıdır.
Bu anayasaya yeni maddeler önermek, ürün ve hizmet geliştirmek için her türlü öneride bulunmak herkesin hakkıdır.
1. Ürün, kampanya ve servisler ile ilgili şeffaf ve anlaşılır şekilde bilgi ve destek almak herkesin hakkıdır.
Paketini kullanırken ve kullanımı bittiğinde bilgilendirilmek herkesin hakkıdır.
Kendisi için uygun konuşma, mesaj ve data tarifeleriyle ilgili bilgi almak herkesin hakkıdır.
Hediye TLlerini hangi tarifedeyse o tarifeden kullanmak herkesin hakkıdır.
İnternet paketi bittiğinde ek data paketleri alarak paket aşımı korkusuz internet kullanmak herkesin hakkıdır.
2. Doğrudan, hızlı ve kaliteli müşteri hizmetleri herkesin hakkıdır.
Kalite belgesine sahip bir operatörden hizmet almak herkesin hakkıdır.
ISO 9001 Kalite yönetim Sistemi, ISO 10002- Müşteri Şikayetleri Yönetimi, ISO 20000- Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetimi, ISO 27001- Bilgi güvenliği yönetimi
Çağrı merkezinde tek tuşla 1 dakika içinde gerçek bir müşteri temsilcisiyle görüşmek herkesin hakkıdır.
Talebiyle ilgili en geç 24 saat içinde bilgi almak herkesin hakkıdır.
Sesli imza ile güvenle hizmete ulaşmak herkesin hakkıdır.
Kişiye özel güvenli ve kaliteli hizmeti istediği kanaldan (1000in üzerinde noktada yüz yüze, çağrı merkezinden 7/24, internet sitesi ve cep telefonundan anında) almak herkesin hakkıdır.
Kişisel bilgi gizliliği ve mahremiyet herkesin hakkıdır.
3. Kaliteli ses ve internet iletişimi herkesin hakkıdır.
Türkiye nüfusunun %99'unu kapsayan bir mobil ağ ile konuşmak herkesin hakkıdır.
Dünya ortalamasının üzerinde, hızlı mobil internet herkesin hakkıdır.
4. Acil ihtiyaç halinde, sevdiklerine ve acil yardım numaralarına erişebilmek herkesin hakkıdır.
Hattı konuşmaya kapalı dahi olsa, 155 gibi tüm acil numaralara ulaşabilmek herkesin hakkıdır.
Yurt içinde veya yurt dışında herhangi bir afet bölgesinden yakınlarına haber ulaştırmak herkesin hakkıdır.
5. Bu anayasaya yeni maddeler önermek, ürün ve hizmet geliştirmek için her türlü öneride bulunmak herkesin hakkıdır.
Tüm önerilerinizi öneri alanından, sosyal medyada twitter@turkcellhizmet ve facebook/Turkcell üzerinden veya 4440532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak bize iletebilirsiniz.
Turkcell, Cep Anayasası maddelerini geliştirme ve değiştirme hakkını saklı tutar.
Cep Anayasası kapsamında belirtilen hizmetler, teknik olanaklar dahilinde verilebilmektedir.Anayasa içeriğinin bir kısmı hayata geçmiş işlerden oluşup, bir kısım işlerin de %100 hayata geçmesi için çalışmalar devam etmektedir.
Bu Tesadüf mü?
Vodafone

Madde 1: Eşitlik Hakkı
Mobil iletişimden faydalanmak herkesin hakkıdır.
Vodafone, cep merkezlerinde her bütçeye uygun akıllı cep telefonu tarifeleri sunar.
Madde 2: Şeffaflık Hakkı
Şeffaf hizmet almak herkesin hakkıdır.
Vodafone, kazanmış olduğunuz promosyon TL'leri daha yüksek fiyattan değil kendi tarifenizin fiyatından kullandırır.
Madde 3: Seçme Hakkı
Özgürce seçmek herkesin hakkıdır.
Vodafone, internet paketlerini sadece aylık değil, ihtiyacınız kadar internet kullanmanız için haftalık, günlük, saatlik olarak da sunar.
Madde 4: Vazgeçme Hakkı
Vazgeçmek herkesin hakkıdır.
Vodafone, numaranızı taşıyıp çekim kalitesinden memnun kalmazsanız paranızı iade eder.
Madde 5: Uluslararası İletişim Hakkı
Uluslararası iletişim kurabilmek herkesin hakkıdır.
Vodafone, küresel şebekesindeki ülkelerde yurtiçi fiyatlarla konuşmanızı sağlar.
Madde 6: Kontrol Hakkı
Harcamalarını kontrol altında tutmak herkesin hakkıdır.
Vodafone, tarifenizdeki dakikaların %80'ini harcadığınızda sizi bilgilendirir, fatura tutarınızı kontrol etmenizi kolaylaştırır.
Madde 7: Destek Hakkı
Zor durumda destek almak herkesin hakkıdır.
Vodafone, bakiyeniz tükense de iletişiminizi devam ettirmeniz için size ilave bakiye yükler, mağdur olmanızı engeller.
Madde 8: Kolaylık Hakkı
Hizmete kolayca ulaşmak herkesin hakkıdır.
Vodafone, çağrı merkezindeki Sesli İmza Hizmeti ile sizi hemen sesinizden tanır, gereksiz zaman kaybetmenizi önler.
Madde 9: Geri Bildirim Hakkı
Görüş bildirmek herkesin hakkıdır.
Vodafone, hizmet aldığınız her noktada görüşlerinizi alır ve size daha iyi hizmet verebilmek için önerilerinizi değerlendirir.
Madde 10: Güvenlik Hakkı
Kişisel bilgilerinin korunması herkesin hakkıdır.
Vodafone, kişisel bilgilerinizi ISO 27001 uluslararası kalite standartlarıyla belgelenmiş güvenlik sistemiyle korur.
------------
Turkcell

Turkcell olarak müşterilerimize en yeni teknolojiyi ve en iyi hizmeti en avantajlı fiyatlarla sunmak amacıyla 17 yıldır aralıksız bir şekilde çalışıyoruz.
3G'nin hayatımıza girmesiyle ve genişbantın sunduğu olanaklarla birlikte müşterilerimizin ihtiyaçlarına çok daha fazla odaklanarak, onların ihtiyaçlarına uygun mobil çözümler geliştirerek, daha avantajlı fiyat ve teklifler sunarak, en kaliteli hizmeti sağlayarak, sosyal sorumluluk projelerimizle fırsat eşitlikleri yaratarak; onlara "Daha Fazla Hayat" sunma şansı elde ettik.
Değer tekliflerimizin tümünün temelinde müşterimizle kurduğumuz güven ilişkimiz bulunuyor. Kurmuş olduğumuz bu güven ilişkisini daha da sağlamlaştırmak için kolları sıvadık. Türkiye'nin lider teknoloji ve iletişim şirketi Turkcell olarak "müşteri odaklı" duruşumuzu bir üst seviyeye çıkararak öncü bir harekete imza attık. Türkiye'nin mobil iletişimde lideri Turkcell olarak müşteri odaklılık konusunda yapılan sistemli çalışmaların sonucunda cep telefonu abonelerinin iletişim haklarını güvence altına alan bir "Cep Anayasası" oluşturduk.
"Kalite Herkesin Hakkı" diyor, tüm Turkcell müşterilerinin memnuniyetini ve güvenini pekiştirmek için çalışmaya devam edeceğimize söz veriyoruz.
"Cep Anayasası" şu ana maddelerden oluşuyor:
Ürün, kampanya ve servisler ile ilgili şeffaf ve anlaşılır şekilde bilgi ve destek almak herkesin hakkıdır.
Doğrudan, hızlı ve kaliteli müşteri hizmetleri herkesin hakkıdır.
Kaliteli ses ve internet iletişimi herkesin hakkıdır.
Acil ihtiyaç halinde, sevdiklerine ve acil yardım numaralarına erişebilmek herkesin hakkıdır.
Bu anayasaya yeni maddeler önermek, ürün ve hizmet geliştirmek için her türlü öneride bulunmak herkesin hakkıdır.
1. Ürün, kampanya ve servisler ile ilgili şeffaf ve anlaşılır şekilde bilgi ve destek almak herkesin hakkıdır.
Paketini kullanırken ve kullanımı bittiğinde bilgilendirilmek herkesin hakkıdır.
Kendisi için uygun konuşma, mesaj ve data tarifeleriyle ilgili bilgi almak herkesin hakkıdır.
Hediye TLlerini hangi tarifedeyse o tarifeden kullanmak herkesin hakkıdır.
İnternet paketi bittiğinde ek data paketleri alarak paket aşımı korkusuz internet kullanmak herkesin hakkıdır.
2. Doğrudan, hızlı ve kaliteli müşteri hizmetleri herkesin hakkıdır.
Kalite belgesine sahip bir operatörden hizmet almak herkesin hakkıdır.
ISO 9001 Kalite yönetim Sistemi, ISO 10002- Müşteri Şikayetleri Yönetimi, ISO 20000- Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetimi, ISO 27001- Bilgi güvenliği yönetimi
Çağrı merkezinde tek tuşla 1 dakika içinde gerçek bir müşteri temsilcisiyle görüşmek herkesin hakkıdır.
Talebiyle ilgili en geç 24 saat içinde bilgi almak herkesin hakkıdır.
Sesli imza ile güvenle hizmete ulaşmak herkesin hakkıdır.
Kişiye özel güvenli ve kaliteli hizmeti istediği kanaldan (1000in üzerinde noktada yüz yüze, çağrı merkezinden 7/24, internet sitesi ve cep telefonundan anında) almak herkesin hakkıdır.
Kişisel bilgi gizliliği ve mahremiyet herkesin hakkıdır.
3. Kaliteli ses ve internet iletişimi herkesin hakkıdır.
Türkiye nüfusunun %99'unu kapsayan bir mobil ağ ile konuşmak herkesin hakkıdır.
Dünya ortalamasının üzerinde, hızlı mobil internet herkesin hakkıdır.
4. Acil ihtiyaç halinde, sevdiklerine ve acil yardım numaralarına erişebilmek herkesin hakkıdır.
Hattı konuşmaya kapalı dahi olsa, 155 gibi tüm acil numaralara ulaşabilmek herkesin hakkıdır.
Yurt içinde veya yurt dışında herhangi bir afet bölgesinden yakınlarına haber ulaştırmak herkesin hakkıdır.
5. Bu anayasaya yeni maddeler önermek, ürün ve hizmet geliştirmek için her türlü öneride bulunmak herkesin hakkıdır.
Tüm önerilerinizi öneri alanından, sosyal medyada twitter@turkcellhizmet ve facebook/Turkcell üzerinden veya 4440532 Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak bize iletebilirsiniz.
Turkcell, Cep Anayasası maddelerini geliştirme ve değiştirme hakkını saklı tutar.
Cep Anayasası kapsamında belirtilen hizmetler, teknik olanaklar dahilinde verilebilmektedir.Anayasa içeriğinin bir kısmı hayata geçmiş işlerden oluşup, bir kısım işlerin de %100 hayata geçmesi için çalışmalar devam etmektedir.