herkese selamlar, vodafone ile yaşadığım en güzel anımı paylaş istiyorum. Benim başıma gelenler böyledir, derim ki uzak durun...
2013 Şubat ayı içerisinde otomatik ödeme talimatı olmasına rağmen faturamı bankadan ne hikmetse tahsil edemeyen vodafone, bana uyarı mesajı dahi göndermeksizin hattımı kısıtlamış ve beni çok önemli bir ortamda inanılmaz küçük düşürücü zor bir durumda bırakmıştı. Tartıştık ettik ama, en büyük gsm şirketi ya sözde tabi müşteri memnuniyetini sağlıyamadılar biz de aman taahhütümüz var diyerekten olayın üstünü kapattık geçti gittiiii...
Gelelim 2013 Ekim ayına... Geçen yaşadığım olaydan dolayı uzun süredir otomatik ödeme talimatı vermiyordum; hazıra alışmasın bu şirket nasıl olsa tahsilatı zor yoldan elde etmeyi seviyor diyerekten.. Geçen ay faturamı öderken o dünyalar tatlısı sistem üstünden bana yöneltilen "faturanıza otomatik ödeme talimatı vermek istiyorum" seçeneğini kazara, biraz da bıkmışlıkla işaretlemiş bulundum. Efendim işbu, tıklamada ellerim kırılsaydı da tıklamasaydım. 2 gün önce bana mesaj geliyor; çok değerli beyefendi faturayı ödemediniz bak yine kapatacaz hattı haberiniz olsun. OLAY'ın şokunu atlattıktan sonra müşteri yetkisizi arkadaş ile görüştük, efendim tabiki vodafone'nun suçu yok suç bankanındır. KOSKOCA vodafone sistemi arızalı, eksik, abudik gubidik olur mu hiiiç töbe...
Bankayla da konuştum bana vodafone'nun 10 kere eski kredi kartım ile çekim yapmaya çalıştığını söylediler eski kredi kartımı nereden buldu bu becerikli sistem vallahi helal olsun )
Sorun şurada; ben en son faturamı aynı kredi kartıyla ödeyebilirken, aynı bölüm içerisinde sorulan otomatik ödeme seçeneğini işaretliyorum fakat nasıl oluyorsa eski kredi kartım ile çekim yapmaya çalışıyor
müşteri şeysileri ile görüştüğümde anladım ki hata ya bankanın ya benimmiş... bankam türkiyenin en kalitesi olarak gösterilebileceğinden, ben sorunu kendimde aramaya başladım...
çok teşekkür ederim sevgili ve çok saygıasdasd şirkete... beni aynı sene içerisinde 2. kez bu derece küçük düşürücü bir durumda bıraktığın sana en içten minnettarlığımı sunuyorum.
Ben yandım eller yanmasın... İnterneti pahalı, tarifesi pahalı, tekno marketlerdeki cihazlarla aynı fiyat üstünden taahhütlü cihaz satar, faturanız hiç belirtildiği gibi gelmez... olaylar olaylar olaylar...
2013 Şubat ayı içerisinde otomatik ödeme talimatı olmasına rağmen faturamı bankadan ne hikmetse tahsil edemeyen vodafone, bana uyarı mesajı dahi göndermeksizin hattımı kısıtlamış ve beni çok önemli bir ortamda inanılmaz küçük düşürücü zor bir durumda bırakmıştı. Tartıştık ettik ama, en büyük gsm şirketi ya sözde tabi müşteri memnuniyetini sağlıyamadılar biz de aman taahhütümüz var diyerekten olayın üstünü kapattık geçti gittiiii...
Gelelim 2013 Ekim ayına... Geçen yaşadığım olaydan dolayı uzun süredir otomatik ödeme talimatı vermiyordum; hazıra alışmasın bu şirket nasıl olsa tahsilatı zor yoldan elde etmeyi seviyor diyerekten.. Geçen ay faturamı öderken o dünyalar tatlısı sistem üstünden bana yöneltilen "faturanıza otomatik ödeme talimatı vermek istiyorum" seçeneğini kazara, biraz da bıkmışlıkla işaretlemiş bulundum. Efendim işbu, tıklamada ellerim kırılsaydı da tıklamasaydım. 2 gün önce bana mesaj geliyor; çok değerli beyefendi faturayı ödemediniz bak yine kapatacaz hattı haberiniz olsun. OLAY'ın şokunu atlattıktan sonra müşteri yetkisizi arkadaş ile görüştük, efendim tabiki vodafone'nun suçu yok suç bankanındır. KOSKOCA vodafone sistemi arızalı, eksik, abudik gubidik olur mu hiiiç töbe...
Bankayla da konuştum bana vodafone'nun 10 kere eski kredi kartım ile çekim yapmaya çalıştığını söylediler eski kredi kartımı nereden buldu bu becerikli sistem vallahi helal olsun )
Sorun şurada; ben en son faturamı aynı kredi kartıyla ödeyebilirken, aynı bölüm içerisinde sorulan otomatik ödeme seçeneğini işaretliyorum fakat nasıl oluyorsa eski kredi kartım ile çekim yapmaya çalışıyor
müşteri şeysileri ile görüştüğümde anladım ki hata ya bankanın ya benimmiş... bankam türkiyenin en kalitesi olarak gösterilebileceğinden, ben sorunu kendimde aramaya başladım...
çok teşekkür ederim sevgili ve çok saygıasdasd şirkete... beni aynı sene içerisinde 2. kez bu derece küçük düşürücü bir durumda bıraktığın sana en içten minnettarlığımı sunuyorum.
Ben yandım eller yanmasın... İnterneti pahalı, tarifesi pahalı, tekno marketlerdeki cihazlarla aynı fiyat üstünden taahhütlü cihaz satar, faturanız hiç belirtildiği gibi gelmez... olaylar olaylar olaylar...