beyzabetül
Profesör
- Katılım
- 1 Mayıs 2011
- Mesajlar
- 3,290
- Reaksiyon puanı
- 356
- Puanları
- 263
İnternet paketiyle 2 ay ücretsiz şekilde deneme amacıyla satın almış olduğum Vodafone dijital koruma servisine bana gelen mesajda belirtilen şekilde iptal talebi gönderdiğim halde iptal edilmeyip aylık paketi faturama yansıtılmıştır.
Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak bu servisi Vodafone 'dan bana gönderilen SMS'te belirtilen şekilde iptal talebi iletmeme rağmen işlemin sağlanmadığı. Faturama yansıtılan bu ücretin iadesi yönünde istekte bulundum. Müşteri hizmetleri bu isteğimi reddederek yapacakları bir şey olmadığını belirti.Daha sonra şikayetime binaen beni arayarak müşteri temsilcisinin söylediği benim ilettiğim iptal talebinden sonra iptal edildi şeklinde bana mesaj gelmesi gerekiyormuş
resimde 2 eylül 2021 tarihinde iptal talebiniz alınmıştır mesajı yer alıyor
ayrıca tekrar 7 ekim 2021 tarihinde belirtilen şekilde IPTAL TALEP yazıp 7000 e mesaj gönderdim
bütün bunlara rağmen vodafone bu ayki faturama kullanmadığın hiç servisin ücretini yansıtmış
Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak bu servisi Vodafone 'dan bana gönderilen SMS'te belirtilen şekilde iptal talebi iletmeme rağmen işlemin sağlanmadığı. Faturama yansıtılan bu ücretin iadesi yönünde istekte bulundum. Müşteri hizmetleri bu isteğimi reddederek yapacakları bir şey olmadığını belirti.Daha sonra şikayetime binaen beni arayarak müşteri temsilcisinin söylediği benim ilettiğim iptal talebinden sonra iptal edildi şeklinde bana mesaj gelmesi gerekiyormuş
resimde 2 eylül 2021 tarihinde iptal talebiniz alınmıştır mesajı yer alıyor

ayrıca tekrar 7 ekim 2021 tarihinde belirtilen şekilde IPTAL TALEP yazıp 7000 e mesaj gönderdim

bütün bunlara rağmen vodafone bu ayki faturama kullanmadığın hiç servisin ücretini yansıtmış
