Yardım Vodafone kullanmadığım servisin ücretini alıyor

Bu konuyu okuyanlar

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
İnternet paketiyle 2 ay ücretsiz şekilde deneme amacıyla satın almış olduğum Vodafone dijital koruma servisine bana gelen mesajda belirtilen şekilde iptal talebi gönderdiğim halde iptal edilmeyip aylık paketi faturama yansıtılmıştır.
Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak bu servisi Vodafone 'dan bana gönderilen SMS'te belirtilen şekilde iptal talebi iletmeme rağmen işlemin sağlanmadığı. Faturama yansıtılan bu ücretin iadesi yönünde istekte bulundum. Müşteri hizmetleri bu isteğimi reddederek yapacakları bir şey olmadığını belirti.Daha sonra şikayetime binaen beni arayarak müşteri temsilcisinin söylediği benim ilettiğim iptal talebinden sonra iptal edildi şeklinde bana mesaj gelmesi gerekiyormuş
resimde 2 eylül 2021 tarihinde iptal talebiniz alınmıştır mesajı yer alıyor



ayrıca tekrar 7 ekim 2021 tarihinde belirtilen şekilde IPTAL TALEP yazıp 7000 e mesaj gönderdim



bütün bunlara rağmen vodafone bu ayki faturama kullanmadığın hiç servisin ücretini yansıtmış


 

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
herkes okusun diye öne alıyorum
 

WindStone

ERROR 404
Katılım
11 Nisan 2020
Mesajlar
4,984
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
2,589
Puanları
113
Yaş
20
Vodafone den ne beklersin ki? Müşteriyi nasıl daha çok yolabilirim diye düşünmekten başka bir şey yapmıyorlar.
 

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
Vodafone den ne beklersin ki? Müşteriyi nasıl daha çok yolabilirim diye düşünmekten başka bir şey yapmıyorlar.
kullandığım paket diğer operatörlere göre uygun olduğundan kullanıyorum.demekki acısını bu şekilde çıkartıyorlar.müşteri temsilcisini her aradığımda size uygun paketler var geçmeki istermisiniz diyorlar.gerek yok tarifemden memnunum diyorum laf anlamayıp ısrar ediyorlar.taahüdüm bitsin ya faturasıza geçeceğim yada başka operatöre.geçen senede benzer sorunla karşılaştım.taahüdüm bitince faturasıza geçmek istediğimde aynı fiyatdan devam edin diye yalvarmışlardı
 

Agony+

Öğrenci
Katılım
16 Mayıs 2020
Mesajlar
95
Reaksiyon puanı
20
Puanları
8
Yaş
19
İnternet paketiyle 2 ay ücretsiz şekilde deneme amacıyla satın almış olduğum Vodafone dijital koruma servisine bana gelen mesajda belirtilen şekilde iptal talebi gönderdiğim halde iptal edilmeyip aylık paketi faturama yansıtılmıştır.
Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak bu servisi Vodafone 'dan bana gönderilen SMS'te belirtilen şekilde iptal talebi iletmeme rağmen işlemin sağlanmadığı. Faturama yansıtılan bu ücretin iadesi yönünde istekte bulundum. Müşteri hizmetleri bu isteğimi reddederek yapacakları bir şey olmadığını belirti.Daha sonra şikayetime binaen beni arayarak müşteri temsilcisinin söylediği benim ilettiğim iptal talebinden sonra iptal edildi şeklinde bana mesaj gelmesi gerekiyormuş
resimde 2 eylül 2021 tarihinde iptal talebiniz alınmıştır mesajı yer alıyor



ayrıca tekrar 7 ekim 2021 tarihinde belirtilen şekilde IPTAL TALEP yazıp 7000 e mesaj gönderdim



bütün bunlara rağmen vodafone bu ayki faturama kullanmadığın hiç servisin ücretini yansıtmış


Saçmalık, artı olarak semtin ortasında çekmiyor zaten, arıyınca 2 satte anca düşüyorsun ve servis ücreti.
 

Constantin87

Müdavim
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,415
Reaksiyon puanı
1,930
Puanları
113
İnternet siteleri üzerinden tüketici şikayetleri alanı var oradan yaz bence yazılı yanıt dönmüş olurlar.
 

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
İnternet siteleri üzerinden tüketici şikayetleri alanı var oradan yaz bence yazılı yanıt dönmüş olurlar.
şikayet iyazdım.

"Şikayetiniz ile ilgili olarak görüşme sağlanmış ve gerekli işlemler tamamlanmıştır. Vodafone’a göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz"

şeklinde pişkince cevap yazdılar
 

Pigasor

Öğrenci
Cezalı
Katılım
10 Eylül 2021
Mesajlar
62
Reaksiyon puanı
32
Puanları
18
Yaş
25
Bir ara pdf ya da sms gönderip karrtan para çekmislerdi pdf ya da sms e tıklıyordun sak diye çekiyordu parayı
 

Constantin87

Müdavim
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,415
Reaksiyon puanı
1,930
Puanları
113
şikayet iyazdım.

"Şikayetiniz ile ilgili olarak görüşme sağlanmış ve gerekli işlemler tamamlanmıştır. Vodafone’a göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz"

şeklinde pişkince cevap yazdılar
Seninle mi görüşme yaptılar anlamadım tamamlanan işlemler ne ? Bence kapatılan talebi yeniden aç şikayetini tekrarla
 

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
Seninle mi görüşme yaptılar anlamadım tamamlanan işlemler ne ? Bence kapatılan talebi yeniden aç şikayetini tekrarla
evet internetde yazdığım şikayete istinaden cevap olarak yazdılar

vodafone.PNG
 

Applemania

Müdavim
Cezalı
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,677
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
3,461
Puanları
113
Yaş
33
İnternet paketiyle 2 ay ücretsiz şekilde deneme amacıyla satın almış olduğum Vodafone dijital koruma servisine bana gelen mesajda belirtilen şekilde iptal talebi gönderdiğim halde iptal edilmeyip aylık paketi faturama yansıtılmıştır.
Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak bu servisi Vodafone 'dan bana gönderilen SMS'te belirtilen şekilde iptal talebi iletmeme rağmen işlemin sağlanmadığı. Faturama yansıtılan bu ücretin iadesi yönünde istekte bulundum. Müşteri hizmetleri bu isteğimi reddederek yapacakları bir şey olmadığını belirti.Daha sonra şikayetime binaen beni arayarak müşteri temsilcisinin söylediği benim ilettiğim iptal talebinden sonra iptal edildi şeklinde bana mesaj gelmesi gerekiyormuş
resimde 2 eylül 2021 tarihinde iptal talebiniz alınmıştır mesajı yer alıyor



ayrıca tekrar 7 ekim 2021 tarihinde belirtilen şekilde IPTAL TALEP yazıp 7000 e mesaj gönderdim



bütün bunlara rağmen vodafone bu ayki faturama kullanmadığın hiç servisin ücretini yansıtmış


Vodafone dan kurtulmaya bak.İnternet hızı her tarafta iyi olsa T.telekoma geç derdim ama onunda hız olayı her tarafta iyi değil.Ben İstanbul'da oturduğum dönemde T.telekom kullandım.Çok memnundum ama Giresun'a taşındıktan sonra T.telekom internet hızı olarak beni mutlu etmedi.Bundan dolayı Turkcell e geçtim.Sanada tavsiye ederim.
 
Üst