Vatan bilgisayar

Bu konuyu okuyanlar

aliguney91

Asistan
Katılım
5 Haziran 2009
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Arkadaşlar 30.10.2010 tarihinde VATAN BİLGİSAYAR dan aldığım ve teslim edilen yazıcımında aşağıdaki durumlar mevcuttur. Değişim talebinde bulundum ürünü gönderdim. Sizce sonuç ne kadar zamanda sonuçlanır:-s herhangi bi sıkıntı yaşarmıyım. İnternetden satın aldım.

*Cihazın atık mürekkep tankında sünger bulunmamaktadır. 1,5 cm derinliğinde ve 4 cm çapındaki bu yuva yaklaşık 2 kartuş bitiminde yüzeysel olarak tamamen kaplanıcak ve cihazın taşınma esnasında yazıcı içerisine mürekkebin yayılarak hareket eden aksamına zarar verme olasılığı yüksek.
*Cihazın macenta rengi gördüğünüz üzere atık mürekkep deposunun hemen yanında bulunan hareketli aksamın üzerine mürekkep akıtmakdadır.
*Siyah kartuş kendi üzerine mürekkep sıçratmakda bu sıçrayan mürekkep sarı kartuş üzerinede görünmektedir.
*Cihaz öncelikle macenta rengini yazmamaktaydı 3 kez kafa temizlemesinden sonra yazmaya başladı.
*Cam göbeği olarak adlandırdığımız renkden çıktı alamıyorum.Cam göbeğinde hala mürekkep olduğunu kartuşu ters çevirirek kartuş süngerine baktığınızda görebilirsiniz.
*Kartuşlar bitmiş,arızalı, yada cihaz içerisinden macenta/cam göbeği renklerine ait kartuşlar çıkarılarak baskı alınmaya çalışılsa cihaz buna izin vermez eksik,bitmiş yada arızalı kartuşun modelini ve uyarısı verip yenisini takmadan çalışmaz o yüzden baskılarımda görünmeyen renkler için kartuşu yerinden çıkarak baskı yaptığımı düşünmeyeniz.
***Kartuşların tamamının takılı olması ve cihaz tarafından arızalı/bitmiş algılanmamasından sonra yazım işlemi başlar.
*Baskı kafası ile kartuş beşiği arasındaki bakır temas noktalarına mürekkep sıçrıyor bakır temas noktaları zarar görebilir.
 

aliguney91

Asistan
Katılım
5 Haziran 2009
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
???

---------- Post added at 16:51 ---------- Previous post was at 15:53 ----------

Konu kilitlensin,cevap verende yok zaten.
 

4ReacTiv

Doçent
Katılım
4 Ekim 2008
Mesajlar
600
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Yasal olarak direk değiştirmeleri gerekir.Vatan bilgisayar bazen uyuzluk çıkarabiliyor.Ama tabi ki anında yardımcı olanlarda var.O anki orada bulunan yetkiliye kalmış.Ama 1 hafta içinde büyük ihtimal yenisini yollarlar...
 

aliguney91

Asistan
Katılım
5 Haziran 2009
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Yasal olarak direk değiştirmeleri gerekir.Vatan bilgisayar bazen uyuzluk çıkarabiliyor.Ama tabi ki anında yardımcı olanlarda var.O anki orada bulunan yetkiliye kalmış.Ama 1 hafta içinde büyük ihtimal yenisini yollarlar...

Haber geldi şimdi mesaj olarak cihazım iade alınabilirmiş, yanında verilen hediyeleri gönderin diye. Tabi saat 22 oldu kimseye ulaşamam şimdi. Ürünün yanında usb kablosu + 3 hediye kartuş + 100 adet fotograf kağıdı vardı. fotograf kağıdını kullandım 10 tane kadar kartuşların dış paketini açtım 364 nolu kartuşu olanlar bilir klipsleri ve iç ambajı duruyor usb kablosunun poşetinide yırttım kullandım. E ben napıcam :-s iade için göndermedim değişim için gönderdim. iade için bu hediyeleri göndersem bana demezlermi kullanmışsınız falan yada ne yapsam bilemedim ya:-s
 

webrettin

Müdavim
Katılım
16 Mart 2009
Mesajlar
1,676
Reaksiyon puanı
49
Puanları
48
Vatan bilgisayardan mağdur olacağını zannetmem
 

aliguney91

Asistan
Katılım
5 Haziran 2009
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Vatan bilgisayardan mağdur olacağını zannetmem

bende öle düşünüyorumda neden iade alma isteklerinin tek sebebi var sınırlı stok indirimiyle 125 tl ye almıştım o stoklar bitti şimdi 180 tl oldu yazıcının fiyatı o yüzden iade alırız demişler. Ama ben değişimini istiyorum, eğerki derlerse gönderin biz o şekildede kabul ederiz gönderirim artık napayım hepsiburada.com dan aynı yazıcıyı 170 tl ye alırım :-s

---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 22:33 ----------

???
 

4ReacTiv

Doçent
Katılım
4 Ekim 2008
Mesajlar
600
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Haber geldi şimdi mesaj olarak cihazım iade alınabilirmiş, yanında verilen hediyeleri gönderin diye. Tabi saat 22 oldu kimseye ulaşamam şimdi. Ürünün yanında usb kablosu + 3 hediye kartuş + 100 adet fotograf kağıdı vardı. fotograf kağıdını kullandım 10 tane kadar kartuşların dış paketini açtım 364 nolu kartuşu olanlar bilir klipsleri ve iç ambajı duruyor usb kablosunun poşetinide yırttım kullandım. E ben napıcam :-s iade için göndermedim değişim için gönderdim. iade için bu hediyeleri göndersem bana demezlermi kullanmışsınız falan yada ne yapsam bilemedim ya:-s
Fark etmez sen yolla.Yeni göndereceklerin de ki cihazın hediyeleriyle değiştirirler...

İstemeleri bile saçma aslında.
 

aliguney91

Asistan
Katılım
5 Haziran 2009
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Fark etmez sen yolla.Yeni göndereceklerin de ki cihazın hediyeleriyle değiştirirler...

İstemeleri bile saçma aslında.

Aman hasta ettiler beni neymiş herkese otomatik yollanırmış o mesaj dikkate almayan değişim yapılıcak sizi arıycaklar dediler hala arayan soran yok:-s onlarca sayfa birikti çıktı almam için hangi birini yetiştiricem bakalım.
 

Ecevit BIKTIM

Müdavim
Katılım
11 Şubat 2009
Mesajlar
2,443
Reaksiyon puanı
26
Puanları
0
Bu ne ya kullanımış ürün mü sattılar? Yoksa sahte kartuş mu koydular, anlamadım?
 

aliguney91

Asistan
Katılım
5 Haziran 2009
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Hayır kullanılmış üründe değil sahte kartuşda koymamışlar. Ürünü aldım ama üründe sorunlar vardı yazmama gibi baskı kafası atık mürekkep tankı macenta rengini cihaz içine püskürtme siyah kartuş mürekkep sıçratıyordu. Yanında da baskı paketi hediyesi vardı 3 kartuş 100 adet fotograf kağıdı. ben kartuşların kutularını açtım, fotograf kağıdınıda kullandım bi kaç tane. Değişim için gönderdim mesaj gelmiş dün gece ürününüz iade alınacaktır aksesuar ve kutuları gönderin diye ama ben değişim için göndermiştim sabah aradığımda bana herkese o mesaj otomatik gider dendi geri dönüş yapılacak ürününüz değişimi yapılacak dendi. Arayan soranda olmadı bugün bekliyorum yani:-s
 

sdelta

Müdavim
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
4,228
Reaksiyon puanı
140
Puanları
63
Sorunlu ürün çıkabiliyor, aldığım hdd de sorun çıkmıştı. İnternetten almıştım 40 tl daha ucuza, sınırlı indirimdi. Götürdüm direk iade de yapabiliriz, ister aynı ürünle ister farklı ürünle değişebilirsiniz dediler. Farklı bir ürünle değiştim. Vatan Bilgisayar' ın müşteri hizmetleri biraz daha iyi gibi. Mavi Bilgisayarı hatırladıkça lanet ediyorum, iyi ki kurtulmuşuz :)
 

aliguney91

Asistan
Katılım
5 Haziran 2009
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Sorunlu ürün çıkabiliyor, aldığım hdd de sorun çıkmıştı. İnternetten almıştım 40 tl daha ucuza, sınırlı indirimdi. Götürdüm direk iade de yapabiliriz, ister aynı ürünle ister farklı ürünle değişebilirsiniz dediler. Farklı bir ürünle değiştim. Vatan Bilgisayar' ın müşteri hizmetleri biraz daha iyi gibi. Mavi Bilgisayarı hatırladıkça lanet ediyorum, iyi ki kurtulmuşuz :)

Ürün tabiki sorunlu çıkabilir buna kimse laf edemez olabilir yani. Ama satıcı firmanın müşterinin bundan zarar görmesini en aza indirgeyebilir diye düşünüyorum. Bu çağ da değişim için 2 gün beklemek bile çok bana göre artık herşey elektronik ortamda cihazın testi değişim onayı yenisinin kargoya verilmesi 1 iş gününü alır ne kadar hızlı yaparlarsa iş yoğunluğu o derece azalır. Ben inanmıyorum yoğunuz falan lafına ne kadar yoğun olursanız olun. Sabh 9 dan akşam 7 ye kadar 10 saatte pek ala onlarca müşterinin değişim iade işlemleri tanımlanabilir.
 

tun@h@n

Doçent
Katılım
16 Haziran 2009
Mesajlar
828
Reaksiyon puanı
6
Puanları
18
arkadaşım sen ilk ürünü aldığındaki satıcı ilgisini bekliyorsun,o kadarda değil yani!
 

Ecevit BIKTIM

Müdavim
Katılım
11 Şubat 2009
Mesajlar
2,443
Reaksiyon puanı
26
Puanları
0
şikayet sitelerine uslubuna göre şikayet edersen sana hemen geri dönerler. Bazen firmaları gerçekten iteklemek gerek.
 

aliguney91

Asistan
Katılım
5 Haziran 2009
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
şikayet sitelerine uslubuna göre şikayet edersen sana hemen geri dönerler. Bazen firmaları gerçekten iteklemek gerek.

Konuyla ilgili olarak 04.11.2010 tarihine vatan bilgisayardan arandım bana söylenen tamamiyle koca bir hayal kırıklığı söylenen şeler şunlar.

Ali bey ürünüzü değişim yaparız ama ürünün yanındaki hediyeleri gönderemiyoruz çünkü elimizde kalmadı. Sizde olan hediyeleri bize göndermeniz gerek siz gönderdikden sonra bizde ürünle birlikde firmaya gönderimini sağlayacağız. Size ürün değişimi olarak isterseniz sadece cihazı gönderebiliriz yada ücretsiz onarım hakkı yada para iadesi yapabiliriz dediler.
Yani elimdeki yazıcıyı sadece sınırlı stok ürününü alabilmek için yarı fiyatına 1 günde gittigidiyor.com da sattım aldığım ürün arızalı çıkıyor hediyeler isteniyor eğer istersem sadece cihaz gönderiliyor, ben böyle saçma bişey duymadım. Hediyeleri bugün gönderdim yarın orda olur, para iadesi alıcam. Hepsiburada.com dan 168 tl ye ürünün yenisini sipariş verdim ondada stokda süper hızlı gönderi olan ürünüm bugün kargoya verilmedi artık tövbe edicem internet hiç birşey şey alasım yok. Tam tamanına 10 gündür bu işle uğraşıyorum 220 dk lık yaptığım telefon görüşmelerine mi yanayım ürünün arızalı çıktığına mı yanayım yazıcımı ucuza satıp ekstra para vererek fazladan bir ürün aldığıma yanayım. Bugün kargoya verilmeyen ürün için mi yanayım napayım ben ya.
 

h2oxygen1

Öğrenci
Katılım
4 Kasım 2010
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ürün ambalajında problem varsa kartuşlarda donma olmuştur. sınırlı stokların çoğu outlet ( ufak tefek problemler içerir ama kullanılmaz değildir ) olur. büyük ihtimal ile ambalaj problemli ürün geldi sana

---------- Post added at 16:00 ---------- Previous post was at 15:56 ----------

1 günde ilgilenirlmesinden bahsetmişsin arkadaşım tek ürün alan sen değilsin birde o tarafından bak olaya senin ürünün gibi kaç ürün girdiki senin ürününe sıra gelmiyor..

ben şahsen çalışmalarını biliyorum vatan bilgisayarın ve ciddi bir şekilde kanunen uygun hızlı işlerini görürler
 

aliguney91

Asistan
Katılım
5 Haziran 2009
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Ürün ambalajında problem varsa kartuşlarda donma olmuştur. sınırlı stokların çoğu outlet ( ufak tefek problemler içerir ama kullanılmaz değildir ) olur. büyük ihtimal ile ambalaj problemli ürün geldi sana

---------- Post added at 16:00 ---------- Previous post was at 15:56 ----------

1 günde ilgilenirlmesinden bahsetmişsin arkadaşım tek ürün alan sen değilsin birde o tarafından bak olaya senin ürünün gibi kaç ürün girdiki senin ürününe sıra gelmiyor..

ben şahsen çalışmalarını biliyorum vatan bilgisayarın ve ciddi bir şekilde kanunen uygun hızlı işlerini görürler

Sorun baskı kafasındaydı zaten iade alıcaklar. Ups kargoda dün teslimatı yapamadı bugün dağıtıma çıkarmış sonra geri getirmiş şimdi ben kızmayayımda kim kızsın söleyin bana bi insanın işi bu kadar mı ters gider ya. Valla ben şu yoğunuz lafına çok ama çok uyuz oluyorum hangi çağda yaşıyoruz aldığımız ürününü iade edebilmek sipariş süresi teslimat falan 15 günü buluyor yapmayın allah aşkını işini yapıyorda nasıl yapıyor tek iyi yaptıkları şe paranızı geç güç zar zor zahmet alabiliyorsunuz en büyük avantajınız dolandırılmıyorsunuz bundan başka iyi bi yanıda yok.

---------- Post added at 01:01 ---------- Previous post was at 00:59 ----------

Sınırlı stokların outlet olduklarına inanmıyor gelen cihazda tek bi çizik dahi yoktu toz zerreciği yoktu yani outlet biraz bana uzak geliyor stok fazlası desek daha mantıklı geliyor bana. 1600 tl ye aldığım indirimsiz pc de sorun çıkmıştı yani outlet stok fazlası değildi bunlar her cihazda olabilir ama sorunun hal edilmesi 15 günü alıyor yok böyle bi mantık ve hizmet vatan a değil sözüm hepsi böle.
 
Üst