Soru Unity SetActive(true); olduğunda açılan eşyadaki particle system bozuluyor

wetbiscuit

Öğrenci
Katılım
27 Ağustos 2022
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
37
Merhaba, Unity'de yeniyim ve çok şey bilmiyorum. Bir eşyayı SetActive komutu ile açık hale getirdiğimde aşağıdaki görsel gibi eşyanın componenti olan partikül efekti bozuluyor ve sadece tek bir partikül çıkıyor. Bunun sebebi nedir? Nasıl düzeltebilirim ya da kodumda bir yanlış mı var? SetActive dışında bir şey mi kullanmalıyım? (lütfen birisi cevap versin unity nin kendi forumu da dahil olmak üzere 3 foruma yazdım kimse cevap vermedi umarım birisi cevap verir buradaki)
 

Ekli dosyalar

  • Ekran Görüntüsü (227).png
    Ekran Görüntüsü (227).png
    99.6 KB · Görüntüleme: 56
Üst